[PC] Football Manager 2010

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 7 sep 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jammer dat er nog geen releasedatum is geprikt. Op hun site staat alleen "Before Christmas 2010". Tot die tijd maar 010 spelen, ook geen straf.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik ga ook maar met een nieuw team beginnen. Lijkt me wel leuk om met een Zweedse club te beginnen, alleen ken daar amper de teams, maar ik kijk wel even.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nu met Fulham bezig. 3 van de 4 oefenwedstrijden gewonnen. Ruim zelfs. Een met 6-0 tegen een rivaal. Een gelijkspel tegen een andere rivaal. ;)

Competitie begint binnenkort. Ik doe het stap voor stap, anders ga ik weer teveel op vakantie. Wel een loon van bijna 15K per week. 8)

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger veel championshipmanager gespeeld, veel uren in gestopt. Is er een groot verschil tussen die twee ? Ik doe managersgames al jaren en jaren niet meer. Is FM2010 een aanrader en waarom ?

Ergens een demo ?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Championship Manager = Football Manager al zijn er in de loop van de jaren natuurlijk wel veel features bijgekomen en is de layout anders sinds een jaar of 2 grotendeels veranderd. Demo is op Steam te vinden (en zal ook nog wel op de officiele site staan). Met de demo kun je een half seizoen spelen in bepaalde Leagues dus dan heb je wel een goed beeld of de game wat voor je is of niet

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had al zo'n vermoeden :)

Maar dan komt FM11 er zeker :thumbs:

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Let er wel op dat er nog steeds een Championship Manager is, maar dat is van een andere producent. Football Manager is van SI Games, de oorspronkelijke bedenkers van het toenmalige Championship Manager.

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, maar ik let nu natuurlijk op de naam Football Manager

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goed zo. Want de huidige Championship Manager is echt heel slecht. :emo:

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de demo gedownload van Steam, en ga dus ff kijken of het wat voor mij is, ik denk het wel...

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    You will definitely like it. :)

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ziet er goed uit, maar wat een berg aan informatie zeg. Wanneer komt FM11 ? heb niet zo zin om me helemaal op FM10 te storten als er over pakweg een maand de nieuwe verschijnt

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Before Christmas

Maar normaliter komt de nieuwe FM rond september/oktober.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Release date van FM2010 was 30 oktober. Dus ga maar eerder uit van oktober/november.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Maar met Bayern Munchen begonnen. Bij Fulham moest ik in eens allerlei jeugdspelers selecteren en spelers uit eigen land. Jezus, dat kreeg ik ff niet voor elkaar. Toch nog het begin van het seizoen, dus kon net zo goed switchen.

Pokkezooi, kan ik die regel niet uitzetten? 8)

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Is dit een goede tactiek? Niet kijkend naar resultaat, maar zitten er geen (onervarenheid) fouten in?

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Sorry voor het off topic gaan: Respect voor je avatar man. Zeker weten mijn favo buitenlandse voetballer. AC Milaan vanaf zijn 14e, dat is pas club trouw. _O__O_

18. Fantastic

Fantastic Guest

Spelen veel mensen dit hier ?

Ik ben sinds vorige week begonnen met Atletico Madrid. Ik sta 3 punten los van Barca in het begin van het nieuwe jaar en ook de volgende ronde van de Champions League gehaald.
    De enige aankopen die ik gedaan heb zijn Vlaar en Fer en die zijn sinds kort basisklanten:).

Iemand nog tips voor spelers/tactieken of andere dingen ?

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tip: 4-4-2 is de way to go. Veel meer is het niet helaas. Heb gemerkt dat wanneer je probeert dynamisch combinatiespel en 4-3-3 probeert te spelen, zelfs als een team als Ajax (oftewel beste team in de competitie), lijkt het niet te werken.

Tip is ok om een uit en thuis tactiek te maken. Wat terughoudender uit en wat flamboyanter/aanvallender thuis.

Maar FM 11 komt eraan dus ja. Ik ga nog even spelen vandaag denk ik, maar laatste keer :+ ff wachten op 11.

20. Fantastic

Fantastic Guest

Voorlopig speel ik in de zelfde formatie als Oranje zeg maar. 4-2-3-1 en dat werkt tot nu toe vrij aardig. :)
    Iemand tips voor spelers ?

Deel Deze Pagina