Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus nog nooit zoveel verscheidenheid (?) gezien met een game !

Zoveel mensen die het echt helemaal de shit vinden , en ook veel mensen die teleurgesteld zijn , en mensen waarvan het hun game gewoon niet is.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Camera binnenshuis vind ik ook veel te dicht op het personage zitten. En het lopen vind ik soms ook erg lomp aanvoelen. Wel mindere punten inderdaad.
    Graphics worden nog wel beter want de demo is een vroege build toch? Maar die kartels zijn soms om van te huilen idd.

De sfeer, de muziek, de auto's etc maken wel een hele hoop goed. Zo bruut om lekker te cruisen en dan Ritchie Valens - Come on lets go te horen. _O_

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb de demo dan toch ook maar gespeeld, kon me niet inhouden :+
    Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik lichtelijk ben teleurgesteld.
    De camera is inderdaad veel te lomp en die kartelige omgevingen maken het heel rommelig en onoverzichtelijk. Ik heb de missie niet gespeeld omdat ik niks van het verhaal wil weten (de missie komt wel voor in de full version, alleen op een andere manier).

De sfeer, de muziek en de details maken inderdaad veel goed. Hopelijk dat ze die andere dingen ook nog kunnen wegwerken dan ben ik helemaal blij! :D

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap de teleurstellingen ook wel weer, de game is flink gehyped, heel erg veel delays en dan snap ik dat sommige mensen meer hadden verwacht. Laten we eerlijk wezen het is behoorlijk triest dat er geen dynamisch weersysteem inzit, laat staan een dag/nacht cyclus. Echt dat is een serieuze 'WTF' waard.

- Gothic (pc game)
    - Oblivion
    - De GTA games sinds GTA III
    - De Saints Row games

En ga zo maar door....dag/nacht en dynamisch weersysteem is oude koek en hoort gewoon in een game als dit te zitten. Ik ben echt benieuwd naar de beslissen van de makers om het niet erin te stoppen. Het zal de game voor mij niet verpesten, want als het verhaal inderdaad vet is en de missies gevarieerd genoeg..dan ben ik al blij.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een seizoenscyclus lijkt me veel vetter. Tenminste als er ook sneeuw in de winter komt. :thumbs:

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoe groot is de map eigenlijk tov gta IV?

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof 1/3 de deel van gta map of 2/3 weet niet meer had ergens zoiets gelezen.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Inderdaad awesome, maar ik vond de muziek (die niet in de game zal zitten) tijdens de trailer aan het einde ook awesome:

[yt]iwt15IwwTdw[/yt]

Johnny Lee Hooker _O_

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mafia 2 is een story driven game. Het leuke aan de game wordt het verhaal met waarschijnlijk veel plotwendingen. Aangezien je alleen maar bezig bent met missies is het ook voor de hand liggend dat de ingame tijd en het weer pas veranderen wanneer er een missie gestart wordt. Sommige missies zijn spannender wanneer het donker is bijvoorbeeld. Het zou jammer zijn dat zo'n missie in het daglicht plaats vind simpel weg om dat 12 uur 's middags is in de game.

Logische keuze toch?

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal , en dat is ook precies de opzet.

Het is dan ook geen echte free roamer (zoals we hem kennen)

Het is een Lineare game in een open wereld.En met het verhaal evolueert de game ,maar ook de stad , weer , omgeving , mensen , je gaat samen met de game en alles gewoon 10 jaar verder.

12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap echt niet hoe mensen de graphics niet mooi kunnen vinden. Ik vind het vele malen mooier dan de laatste GTA. Vooral als je naar de details van de gebouwen, auto's en mensen kijkt. Bij GTA is het allemaal wel strak, maar zo sfeerloos en meer cartoony achtig.

Bovendien loopt Mafia over van de sfeer en dit vind ik bij GTA nooit terug.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik snap de keuze wel opzich maar toch, ik zou persoonlijk liever voor het free-roam gehalte een dag/nacht cyclus zien. Is dat niet in GTA IV trouwens zo? Dat al is het overdag in de game,zodra je een missie start dat die gewoon in het donker kan zijn? Daar staat me wel iets van bij. Het is dynamisch zolang je free-roamed.

De sfeer zit er nice in bij Mafia II...maar laten we niet gaan overdrijven, GTA IV bruist juist van de sfeer? :confused:

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sfeer:
    Mafia 2 > GTA IV imo.

Ik vind het raar dat mensen moeilijk gaan doen over een weer cyclus systeem. Kom op, de game is al goed genoeg 'without it'!

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik zie het voordeel van zo'n cyclus ook niet. Zoals gezegd beslaat de game tien jaar en zullen in die tien jaar vast ook de verschillende seizoenen langskomen. Die cycli zijn sowieso irreëel, als je een uurtje rondrijdt, heb je de zon al zien opkomen en ondergaan... In GTA had je volgens mij dat die cycli ook in de missies doorliepen, waardoor ik soms even ging slapen zodat ik de missie in het licht kon uitvoeren.

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mja...als je nog bezig bent met de missies zul je het niet snel missen maar als je de storyline uit hebt en je hebt gewoon wat zin om te kutten dan vind ik het toch wel jammer dat er geen dag/nacht en weer cyclus in zit

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Mensen voor de duidelijkheid: Dat kartelachtige is in de full game weg! En als tip geef ik ook nog: bekijk de preview op Gamekings.

Weer wat detail opgemerkt: Nadat ik 5 minuten bezig was met burnouts/donuts in de hoop dat me banden ontploffen, bleven me banden nog wel een tijdje door roken nadat ik ermee gestopt was :9

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat is 1 van de dingen die ik nu al stoer vind aan Mafia II: Je kunt echt goede burnouts maken :+

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Demo gister op de 360 gespeeld (vanavond op de PS3 ).

Beviel goed. Enige minpunt vond ik dat de camera te dicht op je personage staat.

Ik heb me niets van alle hype aangetrokken, ik verwachtte dus ook niet superveel van de game.

GTA 4 vind ik echt geen ruk aan, maar Mafia 2 weet mijn interesse wel te houden, puur door de sfeer en setting van de game.

Dat er geen weer-systeem in zit interesserd me geen ruk; als de missies maar leuk zijn om te doen, maakt het mij niet uit of het dag, nacht, zonig of regenachtig is.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ah dat is nice!
    Zeggen ze ook iets over die lompe camera?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina