Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Nee, want die is er niet! :+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis dat ik beter weet, anders had ik gedacht dat er 2 verschillende demo's waren uitgebracht :+

(gezien de verschillende reacties hier)

3. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch wel een weer-systeem in? Heb al genoeg filmpjes met sneeuw etc. gezien.. of ben ik nou gek?

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond alles tof aan de demo, maar laten we eerlijk zijn: die camera is toch compleet kut?

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind GTA hele leuke spellen om te spelen, maar ik krijg geen "binding" met de personen. Bij RDR had ik dit al wel meer.

Bij Mafia 1 werd ik in het verhaal gezogen en op basis van de demo heb ik er alle vertrouwen in dat, dat nu weer gaat gebeuren :).

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ja, maar dat weersysteem zit vast aan het verhaal.

En ik heb toch echt geen probleem gehad met de camera, hoor. Maar ik ben dan ook wat kutcamera's gewend. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weersysteem mis ik niet, Mafia is nou eenmaal een geleide ervaring dus er is alleen regen/sneeuw wanneer dat in het verhaal past.

Wat ik wel echt mis is blindfire, ik voel me nu erg beperkt in mn optie in en shootout, ik die de hele tijd hetzelfde.

Camera vind ik ook niet storend, noem eens 1 sandbox game waarin deze wel perfect werkt.. (prototype misschien maar dat is vooral omdat die veel verder weg staat, en dan nog als je in krappe ruimtes komt wordt het lastig)

Ik heb net de demo ook even op de PS3 geprobeerd en ik merk wel duidelijk dat die wat minder is. Autos op afstand zijn verschrikkelijk laag detail en ik had al wat flinke framedrops toen ik in de lift rondjes stond te draaien :confused:

gekke is dan weer dat die kale van Gamekings ook de PS3 versie heeft gespeeld en die zegt dat de gfx + performance prima zijn en dat een gebrek aan AA alleen in vroege builds zat.

Afwachten maar wat de reviews zeggen

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    weet ik wel, van oxm uk, maar toch.....

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
  12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zojuist demo gespeelt en paar dingen dat me opvielen:

- Je kan geen vrouwen slaan. (Je kan ze neerschieten, omver rijden, opblazen, maar slaan kan niet?)
    - Als ik 1 zwarte man sla krijg ik gelijk de hele zwarte communitie achter me aan.
    - Politie komt achter je aan als je te snel rijd.

Dit zijn een paar minpuntjes maar wilk best wel andere kant op voor kijken.

Positieve dingetjes:
    - Je kan je eigen nummerbord maken, hoe tof is dat. :cool:
    - Je kan met megaveel dingen communiceren, ramen openen, kranen aanzetten, wc doorspoelen, lichten uit doen. Noem maar op.
    - Je kan ook daadwerkelijk winkels beroven, nadat ik de eigenaar overhoop had geschoten kon ik kassa leeg halen en alle geweren meenemen.
    - Politie houd ook andere mensen aan als jij niet begonnen bent met vechten. Of als ze jou alleen zien verdedigen en niet aanvallen.

Denk wel dat ik deze game wil hebben. :D

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Waarom is het derde punt een minpunt? Dat geeft de game juist dat beetje extra. Als je gewoon stopt en je boete betaalt is er niks aan de hand. :cool:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt in de demo dat personeel in die brouwerij ook niet neerschieten, vraag me af waarom dat is

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ze wel doodgeschoten hoor?! Het kruisje wordt alleen groen om aan te geven dat het geen vijanden zijn.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar dat voelt weer GTA4'ish aan waar je voor elke scheet de politie achter je aan kreeg.

Maar ja voordeel in Mafia is weer wel dat je boete mag betalen en dat er dan niks aan de hand is.

Maar ik ging wel heel erg snel door mn cash heen. :x

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Het zat al in Mafia 1, hoor. ;)

Dit zorgt dus juist voor extra tactiek tijdens rijmissies, want je moet dan een keuze maken tussen hard rijden of normaal rijden, of zelfs een mix van de twee. Dat vond ik al awesome in het eerste deel. :)

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mag je eigenlijk wel onbestraft door rood rijden?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh? Ik kan alleen vlak om ze heen schieten, als ik recht op ze mik doet mn gun t niet :confused:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de demo op 360 vandaag geprobeerd en ik schrok wel even flink, aangezien ik de pc demo op mijn laptop gespeeld had met vrijwel alles op zijn hoogst. Nou is dat geen eerlijke vergelijking, want het was niet heel erg speelbaar. Maar met een paar settings iets lager is het prima speelbaar en duidelijk mooier dan 360. Het is logisch, dat zal altijd zo blijven.

Toch vind ik het gewoon kwalijk al die dingen in de demo (ik neem alles terug als dit beter is in de full) veel flickering,genoeg framedrops, aliasing die vooral buiten eeeeeeeerg zichtbaar is. Na zoveel delays en weet ik veel allemaal...vind ik dit toch wel erg jammer. Ik ga de game zeker wel halen, want reviews hebben het over missies met variatie en dat is iets wat echt tof is, en dat mistte ik persoonlijk in de GTA games. Ik denk dat ik voor de 360 versie ga, want om speciaal een connector voor mijn draadloze controller te halen zodat ik op laptop kan spelen vind ik ook wat overdreven. En verder PC game ik amper/vrijwel niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina