Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Whatsapp is nog niet beschikbaar op Android en hij gaat waarschijnlijk geld kosten net als op de iPhone. Pingchat is gratis en werkt ook gewoon met verschillende OS'en hoor. ;)

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nog even mezelf quoten, want deze app is te chil! Allemaal games en toffe applicatie mee gedownload <3

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

App:

Je hoeft niet perse Chrome te hebben Firefox heeft er ook een addon voor. Werkt wel alleen op 2.2

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    De BB van een vriend van mij kon mijn Ping niet ontvangen hoor:) Of moet die ook Pingchat hebben? Mijn pa en ik kunnen het nu wel, met beide Android telefoon.

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die moet ook Pingchat hebben ja. Dacht dat dat niet nodig was, maar blijkbaar dus wel. :eek:

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, weet niet of dat er voor BB ook is:)

Mijn Android Market werkt niet fijn. Hij downloadt niet altijd meteen. Xperia X10 en laatste Android die daarvoor beschikbaar is. Iemand enig idee?

7. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat het bij sommige apps even duurt voordat de download start? Dat heb ik ook wel eens op mijn Legend. Geen idee hoe het komt, gebeurt ook maar zelden bij mij.

Mijn vraag: is er in de market niet ergens een knop verstopt ofzo waarmee ik al mijn apps die updates hebben automatisch kan downloaden. Nu moet dat één voor één, gruwelijk irritant.

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Die knop is er wel als je Froyo hebt, dan kan je ze zelfs automatisch laten updaten. Is die update er nog niet voor de Legend dan?

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Froyo update komt voor de Legend begin Q3 was een tijdje geleden bekend gemaakt.
    Ik heb hem nog niet iig.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Froyo is ook een drama geworden op de HTC Desire, zaten nog vele fouten in. Hopelijk komt ie voor de Legend/Wildfire/die andere wel foutvrij.

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik bedoel dat hij meestal überhaupt niet begint met downloaden...

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat voor fouten dan heb namelijk zelf nog niet echt iets schokkends gezien. Moet dan wel zeggen dat ik vanaf begin Froyo heb dus nooit met een eeredere versie heb gewerkt

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Krijg nu voor de 2e keer in anderhalve week de melding: "Het proces android.proces.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw."

Even op internet gezocht wat het kan zijn maar er zijn veel verschillende mogelijkheden waar het aan kan liggen. Kan nu dus weer helemaal niets met mijn telefoon. Kan ook niet meer mijn contacten openen om even de nummers over te schrijven of iets dergelijks. Vorige keer een factory reset moeten doen en nu waarschijnlijk dus weer. Ben ik verdomme weer alles kwijt.
    Vanaf nu dus elke keer als ik een nieuw telefoonnummer toevoeg aan mijn contacten maar een backup maken.

Kan ik voor de tweede keer in korte tijd weer bij iedereen om zijn nummer gaan vragen.

Het is ook allemaal begonnen na die klote vodafone update op de desire...

Edit: Factory reset gedaan en alles weer opnieuw geinstalleerd.
    Weet iemand een gratis app die mijn contacten en instellingen en andere belangrijke dingen kan backuppen naar mijn sd-kaart? Zou ik toch wel zeer prettig vinden.

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  14. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Vele fouten? Welke? Bij mij werkt alles goed.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het verschilt per persoon, maar van wat ik lees:

- GPS werkt niet meer
    - Veel hogere accuverbruik
    - Verbinding slechter
    - Mobiel start zichzelf steeds opnieuw op
    - 3G werkt niet meer of je moet alles opnieuw instellen

Maar dat is maar bij een kleine groep, dus dat van mij was wel overdreven. :+

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Accuverbruik vind ik idd erg hoog, verbruik zo'n 50% tijdens mijn 9 uur op werk terwijl de telefoon daar voor 95% op standby staat. Geen idee of het aan de Desire ligt of aan 2.2 (of een combinatie er van). Van de rest van je punten heb ik gelukkig geen last

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wow, Froyo moet even snel komen naar de Wildfire, erger me mateloos aan "je schijf is bijna vol, verwijder wat apps" :mad:

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat zal met Froyo (nog) niet veel beter worden. Heb zo'n 30 apps op mijn Desire staan waar van ik maar 3 naar mijn SD kaart kon plaatsten

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan ze ook dwingen met wat aanpassingen.
    Overigens is er nu een softroot voor de Wildfire en de complete root is er over een paar dagen (die is al klaar, maar moet nog released worden) \o/

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb een vervelende bug; als ik ebuddy opstart dan gaat Android niet het internet op(dus gaan de pijltjes van 3G niet aan en uit). dus moet ik daneerst de browser opstarten, en dan op de home toets duwen, en dan connecten met ebuddy. 8) meer mensen last van dit probleem?

Ik gebruik android 2.1 (Samsung Galaxy Spica) met Opera browser.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina