Verkoop: XBOX 360 Elite (gelimiteerde uitgave) - Bodemprijs!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door jagdishrahul, 13 aug 2010.

1. jagdishrahul

jagdishrahul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Tijdelijke actie: Gratis 360 INSIDER boek + Hour of Victory (X360)
    Voor meer info check deze website. (Ook voor foto's en dergelijke) http://mijnxbox.webs.com

Ik verkoop mijn xbox, aangezien ik er niet meer op speel. Omdat deze xbox al een tijdje op Marktplaats staat, heb ik besloten om de xbox voor een bodemprijs weg te doen. De inhoud van de verpakking bevat alles zoals bij oorspronkelijke aankoop;

1x XBOX 360 elite (Limited Edition met 802.11n support)
    1x Wireless elite controller 1x AV cable
    1x (Sealed) Scart plug-in
    1x Voeding
    1x (Sealed) Ethernet kabel
    1x (Sealed) Xbox Elite headset
    120GB HDD (Hard disk drive)

Alle handleidingen/papieren/ en verpakt in originele verpakking van Microsoft.

Veelgestelde vragen:

Wat is er zo limited aan deze xbox?
    De xbox ondersteunt van zich zelf het 'draft N' netwerktype

Wat is een 'Draft N' netwerktype? (802.11n protocol)
    De draft N (adapter) geeft momenteel de mogelijkheid tot het snelste dataverkeer

Heeft de Xbox mankementen?
    Nee, de xbox werkt 100% en heeft geen last van de RROD of een Xbox live BAN e.d. problemen.

Zou ik de xbox eventueel voor 140 euro kunnen meenemen?
    Nee, zoals hier al vermeldt staat: 149,95 is de bodemprijs!

Mijn prijs: EUR 149,95 i.p.v. 164,95 (excl. verzending)

Indien er sprake is van ophalen, geldt de prijs die als laatste op deze pagina vermeld staat. Verder onderhandelen aan 'de deur' daar doe ik niet aan. Indien er sprake is van verzenden, dan wordt dit artikel zorgvuldig verpakt en verzonden via TNT Post. Verzendkosten voor de koper. Verzenden kan, binnen Nederland of Belgiƫ.

Voor meer informatie, bezoek mijn website of ga naar de oorspronkelijke advertentie op marktplaats.http://computer-software.marktplaats.nl/games-xbox-360/368437569-xbox-360-elite-gelimiteerde-editie-bodemprijs.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 Dank u wel voor uw tijd!

*Actie loopt t/m 8 September (23:59)

Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  2. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
  3. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag: wat is er zo bijzonder aan 802.11n support? dat kan elke xbox 360 toch met een draadloze ontvanger.(die met twee antennes moet je dan hebben)

4. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
    @geen

Sinds kort geeft microsoft een CD bij de 802.11n adapters, die je voorheen moest kopen. Die CD zorgt ervoor dat een normale xbox de 802.11n kan ondersteunen. Aangezien ik deze xbox een tijdje geleden gekocht heb zat de 802.11n software er al op en dat scheelde toen in kosten(dit verklaart ook de 'gelimiteerde uitgave' uitdrukking)

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo gelimiteerd is hij dus niet...

6. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
    Op de doos zat een ronde sticker met 'Limited edition draft 'n' support' erop. Ik neem aan dat hij dus wel gelimiteerd is, ongeacht of de software sinds kort bij een adapter geleverd wordt of niet.

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Die software zit ook gewoon in een update van Xbox Live, ze hebben je nog nooit geld gevraagd voor deze software alleen. Enne, alle Elites zijn "Limited Edition" ;)

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb mijn Xbox 360 al van 2006 en gebruik een Netwerk Adapter N. Er zat geen software bij, dus er is niets Limited aan je xbox ben ik bang;)

9. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
    @ Coentjuh

Dus dan ben ik opgelicht? Ik heb hem gewoon bij de mediamarkt gekocht geloof ik. Ik zal even kijken of ik die sticker nog heb,dan maak ik er wel een foto van en plaats ik m op dit forum.
    ------
    @ Slurpgeit

Weet u zeker dat alle Xbox 360 elites limited editions zijn? Zoiets heb ik namelijk ook gehoord maar ik wist het niet zeker, vandaar dat ik dat niet in mijn advertentie heb vermeld. Volgens mij verschillen de meningen over de elite, de een zegt dat ie limited is en de ander niet.

10. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wanneer je, je Elite hebt gekocht. Maar toen ie net werd aangekondigd, in Q2 van 2007, werd er gezegd dat het een limited edition was van de Xbox 360 Core en Pro, genaamd de Elite.

Het was toen een limited edition, omdat ie een HDMI- aansluiting had en 120GB. En er zouden er niet meer dan 100.000 komen.

11. Brench

Brench Member

Leuk Bevonden:
    0
    is ie al verkocht?

12. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie, maar nee. Hij is niet verkocht.

13. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
  14. jagdishrahul

Leuk Bevonden:
    0
  15. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan deze xbox 360 evt. worden afgehaald?

16. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aankoopdatum ? Bon ? Garantie ?

130 geboden.

Deel Deze Pagina