Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jazeker.
    In België is koppelverkoop verboden, allen GSM's zijn daar simlock-vrij.

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend mijn iPad verkocht voor 620 euro, vanmiddag in Uitgeest (iCentre XL) een iPad 32gb 3G gekocht :)

Gister besloten en vandaag heb ik hem al, ging voorspoedig :)

micro-simmetje erin gedaan en meteen supersnel internet, ik heb beduidend beter 3G bereik op mijn iPad dan op mn iPhone 4.. Pagina's laden echt supersnel, bevalt me prima :)

Ook even een iPhone 4 gehaald voor een vriend dus was weer geslaagd dagje :)

EN!! Ik liet net mijn iPhone 4 vallen !! Ik zag hem gewoon stuiteren op de bumper 8) beschadiging aan de bumper maar niks aan mn iPhone dus die doet zijn werk goed :) ben er nu dus heel blij mee dat ik toch de bumper erom heb laten zitten en niet voor onbeschermd ben gegaan

Ze hebben de iPad dozen een stuk dikker gemaakt, de doos die ik had uit Amerika was echt bijna de helft dunner.. vreemd..

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hoe hoog is de doos dan?

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies hoeveel centimeter.. maar aanzienlijk hoger dan de doos van m'n iPad uit de USA.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Check Sisi fles;)..

6. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hè als je een iPad 3G heb een tmobile abbo met iphone kan je dan een duo simkaart gebruiken voor je iPad?? En dan gewoon gebruik maken van internet onbeperkt van je telefoon abbo??

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, dat is precies wat ik doe sinds vandaag. Had voor mijn iPhone 4 al micro-sim gehaald bij T-Mobile, toen kreeg ik er meteen 2. Die 2e zit nu in m'n iPad. Je moet alleen zorgen dat je niet tegelijkertijd internet op je iPad en iPhone. (kan maar 1 sim aangemeld zijn op het t-mobile netwerk, niet beide tegelijk)

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hoe houden jullie het scherm van je iPhone schoon? :)
    Gewoon met je mouw er even snel overheen vegen of gebruiken je daar iets speciaals voor?

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dus als je zit te internetten op je iPad, kan je niet gebeld worden op je iPhone?

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je helemaal gek geworden 8)
    Er hoeft maar rotzooi (bijv zand , metaal splinter) op de mouw te zitten en je hebt een mooie kras op het scherm.

Bij de Marskramer verkopen ze speciale schoonmaak doekjes.
    Er zitten 12 in een doosje met koste maar €0,99 , ideaal voor onderweg.

Thuis gebruik ik HQ Cleaning Fluid for lcd en plasma screens.
    In de verpakking zit een spuitflacon met 200ml , schoonmaakdoek en borstel en kost €8,95

Ik maak de iPad alleen schoon als die behoorlijk smerig is want anders blijf je aan het poetsen.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPhone 4 scherm hoef je haast niet te poetsen want dat wordt 100x minder goor dan het iPhone 3G scherm. iPad poets ik met een speciaal doekje. Maar dat is ook super makkelijk schoon te maken.
    Nee. Dat is het nadeel van duo-sim.

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb zo'n heel dun doorzichtig hoesje op de voorkant van mn 3GS, dus gebruik mouw shirt whatever :)

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel dit kan wel, GSM blijft gewoon actief, je moet alleen mobiele data uitschakelen als je op iPad wil internetten en dan kan je gewoon bellen en gebeld worden..

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb 2 weken de protector van de 3G afgehaald en deze zat vol met krassen.
    Ik vind dat de het scherm met protector veel eerder smeriger wordt dan zonder , dus gebruik ik dat ding niet meer.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hm, ja nu je het zegt. En dat kost maar éénmalig €10,- om duo-sim aan te vragen.
    Toch maar 's een 3G kopen! 8)
    Iemand een iPad 64GB WiFi overkopen? :+

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sure, €400? :+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    €700,-! :cool:

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    €550, er mooi tussenin. :9

Nee maar m'n pa wilde misschien binnenkort een iPad gaan aanschaffen. Op vakantie zat hij best vaak op de iPod Touch spelletjes enzo te doen en het lijkt hem ook wel fijn als 'n soort van vervanger van de laptop die hij eigenlijk alleen maar gebruikt voor wat internet/mail checken. Dus dan kan hij gewoon lekker relaxt op de bank wat iPad'en. Al zal hij hem volgens mij nog het meeste gebruiken voor de apps en spelletjes 8).

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Was gisteren even bij de MM en daar lagen nog tientallen iPad's te wachten op hun nieuwe baasje.

Hoeveel data verbruikt de iPhone/iPad eigenlijk als ik hem in de aan/standbye hebt staan via GPRS/3G ?
    Ik zie aan in het log-getand dat de iPad regelmatig verbinding maakt met mijn Extreme , zonder dat ik ook maar iets doe waar een internetverbinding voor nodig is.

Ben zeer tevreden over mijn iPad 64GB wifi want er zijn genoeg mogelijkheden om online te gaan zonder 3G.
    Zag laatst een kastje waarin je een simkaart kon stoppen en deze maakte van via Bluetooth of Wifi verbinding met bijvoorbeeld de iPad of laptop.

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je zit in de trein met je iPad en je wilt iets doen waar internet voor nodig is, ga jij dan daar zitten met dat kastje (wat trouwens een MiFi heet), daar mee verbinden etc. ? Of tetheren via je iPhone wat niet altijd even soepel werkt en enorm veel energie vreet van je iPhone accu ?

Ik wil gewoon zonder verdere handelingen meteen kunnen internetten op m'n iPad, waar ik ook ben..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina