[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja, het is gewoon hetzelfde, je drukt nu alleen 2 knopjes in. Alleen verlies je met de clutch dus niet de snelheid die de 'automaat' wel verliest, al is zijn het maar enkele tienden wat tijd betreft.

    Of je je gas los laat tijdens het schakelen, dat moet jezelf weten. Ik hou hem meestal vast, bij standaard auto's knalt hij wat eerder in de begrenser dan bij de sportauto's zeg maar. Dus daar wil ik nog wel eens netjes het gas loslaten :9. Zodra je de standaard auto's een beetje motorisch gaat veranderen kun je hem daar ook wel vasthouden. Uiteindelijk maakt het qua tijd niet echt veel uit.
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk season 6 afgemaakt, nu nog alle races op gold; dat gaat helemaal een eeuwigheid duren!!
     
  3. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    gister een tuning setup gekocht van storefront, kom nu wel redelijk mee met de grote meute.
    Dan wordt het spel in een keer weer leuk!
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    voor ieder circuit heb je wel een setup. ik rij veel in de B class maar heb 12 tal set ups op een 5 tal auto's (VW golf '06, subaru WRx'04, fairlady '69, TT '07, S5)
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    setup's zijn vaak gewoon persoonlijk(vooral drift setups) dus er 1 kopen is niet altijd goed...

    maar is ook niet slecht natuurlijk, helpt wel vaak.
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Iemand nog een aanrader welke DLC interessant is. Speel vooral met C-A klasse.
     
  7. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Beetje kort door de bocht opmerking.

    Het is zomer dus het is ff rustig en we organiseren nu niets, maar inmiddels lopen de kwalificaties alweer voor het volgende seizoen. Daarna gaan we weer los op www.consoleracers.com.
     
  8. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    @kimi, hoe staat het met je drift guide? loopt het nog?
     
  9. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die die auto gebruikt met speed 10? speel het spel niet meer, je moet hier echt een racefan voor zijn. had toen wel een top 600 score op die school circuit. na een tijdje begon het toch het toch wel saai te worden, misschien leuk als je 1 spel per jaar koopt? maar er zitten zo effin veel auto's in, maar voor die die allemaal kan kopen.. misschien wat te realistisch die prijzen? de dlc is wel vet elke maand weer iets, je koopt het en dan moet je er nog geld voor hebben in het spel. ik wil nieuwe circuits en de meeste maanden hebben we carpacks gehad je kan dus nooit alles krijgen en uitproberen zelfs niet met dat bieden.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    jazeker, doe niet heel veel aan(grote gedeelte is wel getypt) maar ben weer van vakantie en ben volop bezig met de bouw van mijn eigen auto(kadett --> Real life)

    zit heel veel tijd/geld in dus minder tijd om zelf te driften..
     
  11. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er nog een leuke auto om te driften het liefst AWD Gewoon een beetje om mee te spellen.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik wil niet vervelend doen ofzo, maar als ik jou was ging ik me toch storten op het RWD driften. aangezien dat veel moeilijker/spannender is. bij AWD komt het alleen op de Hoek waarin je de auto gooit met de handrem voor een bocht. heel leuk om te doen, maar is niet echt driften. met RWD zijn er veel meer factoren waarmee je rekening moet houden en corrigeren is moeilijker/makkelijker dan bij AWD

    nu denk je vast Moeilijker en makkelijker dat kan helemaal niet, nou ik zou het proberen uit te leggen.

    Moeilijker:
    Dit spreekt natuurlijk voor zichzelf, de auto is moeilijk in bedwang te houden met RWD, dit vooral in combinatie met een Turbo en in Haarspeldbochten. een combinatie van Turbo en Haarspelbochten is eigenlijk het allerlastigste. Onder normale bochten valt RWD wel redelijk makkelijk te corrigeren/Hanteren. neem bijvoorbeeld de eerste bocht van Maple Valley, deze lange doordraaier is een hele gemakkelijke bocht. de Haarspelden op Fujimi zijn veel moeilijk met RWD.. als je de buitenkant van de bocht neemt is het redelijk goed te doen. als je op Fujimi van boven naar beneden gaat maakt het opzich niet heel veel uit, maar naar boven toe is echt kloten. wil wel moet je de buitenkant van de bocht nemen maar vaak springt je auto achter dan en dan spin je alsnog of je drift eind vroegtijdig.

    makkelijk:
    Tijdens de bocht kom je er misschien soms achter dat je te weinig entry-speed had. dan kun je bij RWD makkelijker het gas erop zetten(uiteraard wel beheerd omdat je ook sneller spint) maar bij AWD trekt de auto zich dan recht.


    nu heb ik bijna geen ervaring met ander driften dan RWD(alleen AWD met Tag online in m'n A600 Subaru Impreza) maar bij AWD komt alles aan op de handrem. bij RWD meerdere factoren..
     
  13. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar als ik RWD ga driften blijf ik alleen maar rondjes draaien, En dat vind ik nou dus ook niet zo leuk :$
     
  14. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben hard bezig met de achievement,Drift Lap Earn over 100,000 points in a single lap alleen het lukt niet echt, hoe kan ik het beste deze achievement halen? welke auto, welke baan en kan dit gewoon bij quick race? of waar moet ik dit instellen?
    Alvast bedankt!
     
  15. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook Forza 3, ben er erg blij mee! :)
    Maar ik heb een vraag, als je extra auto's wilt hebben kan je carpacks kopen.
    Maar nu zie ik in het 'Auction House' dat er gewoon Spykers te koop staan. Kan je deze voor bijv 400,000CR kopen of moet je éérst het carpack kopen en dan kan je pas 2e hands Spykers kopen? Alvast bedankt \o/
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit wil ik ook graag weten, \o/
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je moet eerst de carpack kopen, anders komt er een slot op te staan volgens mij (je kunt hem iig niet gebruiken zonder pack).

    @Hierboven:

    Er staan vrij veel tips over die achievement in dit topic hoor *zoek zoek! :+*
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  18. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, helaas. De Spyker staat al wel in de lijst waaruit je kan kiezen zeg maar. Er zit helaas een slot op. Dus het is niet mogelijk om de auto's van 'marktplaats' te kopen zonder dat het slot eraf gaat...
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Mitsubishi Lancer Evolution Time Attack (AWD) op Fujimi Kaido Full

    is het makkelijk op te halen. gewoon veel handrembochten gebruiken.
     
  20. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke thanks! ik ga het dadelijk proberen!
     

Deel Deze Pagina