Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mes is als je helemaal terug gaat naar de basis in de gameplay gewoon een verkrachte bolt-action rifle. Werd die misbruikt?;)
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat heb je eigenlijk aan zo'n wagentje? Want in het echt gebruik je het misschien 1 of 2 keer en dan leg je hem weg. Online of in single player is het natuurlijk wel handig!
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    geld dat niet voor alle limited edition items?
     
  4. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tot nogal laat in de nacht en dan zij jij:
    kunnen we ergens pizza bestellen :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    zucht.........oude maps? Get the fuck outta here.




    The next Call of Duty game will feature a return of the zombie mode to the online play. Call of Duty: Black Ops will be released November 9.


    Treyarch’s Community Manager, Josh Olin has confirmed via Twitter that the four co-op maps listed as part of the Hardened and Prestige editions of the upcoming game will actually be the four co-op zombie maps from Call of Duty: World at War.

    For those that skipped Treyarch’s previous World War II-based Call of Duty, the online side featured a co-op game mode with up to four players, where you fought off waves of zombies with limited weapons.

    So far, the zombie mode seems to only be included as part of the $79.99 Hardened Edition, and the $149.99 Prestige Edition, which also includes an RV surveillance car.

    Whether or not those same map packs will be available as DLCs hasn’t been announced, but judging by Activision’s success with Call of Duty DLCs, it seems likely.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach dat zombie mode vind ik echt ruk maar ik deze uiteraad halen Fifa en CoD haal ik elk jaar zoiezo
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol :emo:
    Daar zitten we echt op te wachten, 4 zombie maps die ook al in CoD5 zaten.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is het al bekend of er voertuigen in de MP zitten?

    Treyarch had bij COD 3 en COD: Word at War ook voertuigen toegevoegd.
    Persoonlijk mogen ze die van mij eruit laten. Vindt bij World at War de maps met voertuigen het minste leuk.

    Ik bedoel het is Call of Duty, geen Battlefield. Ik heb liever man tot man vuurgevechten
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De voertuigen verpestten heel veel inderdaad. Vooral de tanks hadden gewoon geen nut. Het verpestte de game alleen maar.
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja en je moest ook super veel bazooka's ertegen aan schieten wilde je het kapot krijgen.
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie moeten even goed kijken naar het filmpje, hij schiet hem van redelijke ver en kan daarna nog een soort commando launch doen naar de tweede vijand. verder mikt hij op die kerel zijn reet en krijgt daarmee de kill, wel erg makkelijk.
    maar Ferron, je hebt een beetje gelijk, je kan het nog niet zeker weten maar van wat ik nu zie ben ik er niet blij mee


    je bedoelt zoals de M40A3 van CoD 4 die gebruikt werd in combinatie met acoq
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041

    Moet je je eens voorstellen hoe snel je dan een kill maakt bij hardcore mode.:F:
    ( of ze hebben hardcore mode gewoon aangepast en dat dit dan hardcore was.)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het is inderdaad niet echt realistisch maar als je in het echt een mes in je kont krijgt sta je ook niet zo snel op.:)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies op de vorige pagina stond het al,maar maakt niet uit :)

    Het is gewoon achterlijk om oude maps voor zombie mode uit WAW te gebruiken, en nog achterlijker als je dat straks als DLC moet gaan kopen als je alleen de normale editie van de game koopt, zoals ik. Ze zijn lekker bezig.
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is waar:+, vindt het wel een beetje jammer dat er Zombie-Mode komt maar dat maakt de game niet minder leuk!O-)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is ook achterlijk. Maar voor mensen die helemaal weg zijn van Call of Duty World at War is het gewoon replay value. Bovendien kan je met nieuwe wapens de zombies afschieten, wat het ook wel leuk maakt natuurlijk.


    Wat zitten hier mensen trouwens te miepen over voertuigen, onvoorstelbaar. Commando Pro, Akimbo 1887, RPG Spam en One Man Army alweer vergeten?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is geinig dat je met nieuwe guns de zombies te lijf kunt gaan, maar het is idioot als je hier voor moet gaan betalen straks. Nieuwe maps was blijkbaar al teveel gevraagd, en dan ook dit nog eens erbij. Triest gewoon...en jammer. Ik had supergraag nieuwe maps gezien. Maar ja...it is what it is.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is triest? Je krijgt gewoon die 4 Zombie Mappen ERBIJ. Dat hoort bij de Hardened Edition. Niet meer, niet minder. Het zijn de oude mappen ... er is nog niks bekend over de nieuwe Zombie Maps. Wacht tot 1 September ... nergens staat gemeld dat je het weer met de 4 oude mappen moet doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina