Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik snap je helemaal en ik vind het zelf ook makkelijker als het gewoon van mijn rekening wordt afgeschreven, maar ik houd er gewoon niet van om mijn bankrekening aan 100 en 1 sites te koppelen.

/Edit: En ik heb geen Creditcard (meer)

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  2. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat heb jezelf in de hand. ik heb alleen paypal en click and buy op bank nr gekoppeld en kan bijna overal zo ermee betalen.

heb ook wel creditcard maar waarom extra betalen als het ook gelijk van de bank kan. click and buy is 100% safe. je moet alleen niet iets kopen als je bank leeg is. als ze niet kunnen afschrijven kost het je 10 eu extra die betaling ofzo.
    maar dat is gewoon zelf opletten of nooit een lege bank rekening hebben:)

mensen hoe is cinexplayer? die kan gewoon xvid afspelen en erop zetten via itunes.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gebruik zelf ook alleen Paypal als het echt niet anders kan. (Voorheen bij Steam bijvoorbeeld). Maar merk de laatste tijd dat er steeds meer van dat soort site bijkomen, en wil niet voor een enkele aankoop mijn hele rekening gaan koppelen. Click and Buy is een ander verhaal daar ik vaak genoeg Apps uit de appstore aanschaf. Als mijn kaart weer leeg is maar is even aanmaken dan.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Cinexplayer werkt goed. Heb alleen af en toe een bestand dat hij niet pakt.

5. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mkv doet hij niet zeker maar de gemiddelde hdtv xvid van de nieuwsgroepen speelt hij smooth af?
    scheelt gewoon hoop converten als je het er meteen op kan pompen en afspelen.
    kwaliteit gewoon prima? als je een hdtv episode bekijkt?
    kan je ze ook weer wegmieteren van je ipad via cinexplayer als je hem hebt gekeken?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij pakt alleen XviD.
    En toevoegen/verwijderen gaat via iTunes.

7. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oki thnx voor de info.

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagt vodafone 20 euro voor een microsim ? Een vriend van me heeft zijn vodafone sim verkracht toen hij er een microsim van wou maken, hij gaat zometeen naar de Vodafone shop om een microsim te halen, dan geef ik hem meteen ff door dat het 20 euro kost..

ik gebruik ook gewoon click&buy, werkt prima.. maar idd zorgen dat je wel geld op je bank hebt als ze afschrijven..

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook 15 euro zijn maar ze vroegen aan mij gewoon cash in de winkel voor een nieuwe sim.
    ach heb de cutmysim tang gekocht. komt wel goed:)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    T-Mobile vraagt €10,- voor een duo-sim.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat voor een gratis App :thumbs:

Zijn er hier meer die problemen hebben met Cydia ?
    Verbinding maken met de server duurt namelijk heel lang.

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft net even gebeld en ze vertellen hem dat het gratis is.. hij gaat er nu heen..

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als er €0,79 van de rekening gehaald moet worden en de bank blokkeert dat verhoogd C&B de kosten met € 25
    Lukt de afschrijving daarna weer niet komt er weer €25 bij en dat wordt de App van €0,79 wel heel duur.

Je kan natuurlijk ook eerst een paar euro storten op de C&B account.

14. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik ook, helpdesk zei dat het gratis was en alleen in de winkel kon, ik kom in de winkel en kon mooi betalen.:lol:

15. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das gewoon opletten wat je doet toch, in 2 jaar dat ik C&B gebruikt nog nooit mee gemaakt. maar ja heb ook nog nooit meegemaakt dat mijn bank op 0 stond:)

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net ook maar alvast een Click and Buy account aangemaakt, kan ik straks als ik de iPhone 4 heb meteen wat leuke apps kopen :)! En zal bij mij ook bijna nooit voorkomen dat er 0 euro op mn rekening staat, maar mocht dat zo zijn dan heb ik altijd nog een krediet op mn betaalrekening om t op te vangen ;)!
    Hoop alleen wel dat er snel weer nieuwe leveringen binnen komen en dan vooral de 32GB versie! Kerel van de BelCompany had m vorige week donderdag verwacht, maar toen was er helaas weer niks gekomen :{!

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm afgelopen zaterdag voor een vriend van me opgehaald bij de T-Mobile Shop in Eindhoven en daar hadden ze 14x 32GB binnengekregen. Geen één 16GB, die komen deze week weer binnen.

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat? Serieus? WTF...waarom verdelen ze dat niet wat beter :{?! Naja, morgen nog maar eens langslopen dan, ik sta iig helemaal bovenaan de wachtlijst.
    Ander vraagje, je kunt zeker niet nou een i300 abbo nemen en dan over een jaar ofzo terug zetten naar i150 he? 150 smsjes is denk ik te weinig, maar 300 belminuten is weer te veel denk ik.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tussentijds terugschroeven kan niet geloof ik.
    Daarvoor zul je bij T-Mobile moeten zijn.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, lijkt me ook niet echt logisch als dat kan. Op basis van welk abonnement je kiest wordt ook de prijs van de iPhone 4 bepaald. Maar goed, kan denk ik beter te veel min en sms hebben dan te weinig, buiten je bundel is t vaak prijzig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina