Klote haha.... Ik dacht dat het me allemaal weer vanzelf zou komen aanwaaien Dat was nog bijna zo ook
Hoe zit het bij onze Engelse collega's? Hebben die al veel keys binnen? edit: Op het forum van PESfan hebben er verschillende mensen keys binnen gekregen, en op de homepage valt er te lezen dat er 'inderdaad' slechts 1000 keys ter beschikking waren voor beide platforms. Ik heb de hoop op een key dan ook op gegeven.
ik ook Best een jammere keuze, slechts 1000 per console. Zo kan je de stabiliteit van het netwerk nooit goed testen.
Nee, wat raar, ik had er alleen de URL van digitaalgras gezet, maar hij plakt dat van Xboxworld ervoor Bedankt, ik heb 'm maar weggehaald.
Nieuwe video, waar o.a. de gezichten van spelers te zien zijn. (Van Persie, Arshavin, Walcott, Rooney, Owen, Evra, en nog wat anderen) [yt]eicLJWbap9I[/yt]
Gezichten van Arsenal en Man Utd. zien er weer geweldig uit. Alleen die van PSV lijken weer nergens op.
Nog geen gameplayfilmpjes? En ik lees dat sommigen geen lag hebben en anderen wel. Hmmmm. Even de reacties de rest van de dag in de gaten houden.
hij is wel erg groot zeg 1,90 gb voor de 360... ik ben spelen.. ben best een mazzelpik als ik het zo hoor?
Congratulations! You've been selected to take part in the Master League Online Beta.Your registration code is (Xbox 360) : --------------------Before you do anything else please read the following. This Beta is to test aspects of Master League online gameplay only. Please be awarethat gameplay is based on unfinished code and aspects such as goal keepers, referees,animations and online are still being updated. A more complete PES experience will be demonstrated at Gamescom. You'll be expected to complete a questionnaire after the Beta closes. Please keep the abovein mind when responding. To ensure the best possible results, the PES team request you spend as much time as possibleplaying the Beta code. We hope you enjoy the experience. The Master League Online Beta test will run from August 16th until August 29th Thanks for your help,Jon MurphyPES Team Leader Follow me at: www.twitter.com/jonmurphy_pes dat was het bericht wat ik kreeg hoop dat er nog meer van jullie 1 krijgen