Het feit dat je langzaam rent maakt het alleen maar irritant en voor mij niet zo zeer moeilijker (je bent alleen altijd de laatste als je aan het rushen bent).
Private match is altijd nog "dolle pret" met vrienden. gewoon even lol maken en proberen uit de map te komen. etc etc etc...
Sjeauw. Sindskort weer MW2 uit de kast getrokken. Paar andere vrienden ook en nu praktisch continu een vol team waar we mee kunnen spelen Was eerst wel relatief anti hardcore gezien de andere meestal alleen HQ of S&D speelde. Maar sindskort zijn we helemaal verslaafd aan Mosh Pit ; Voor ieder wat wils! Enige nadeel is dat mijn K2D wel ontzettend is gezakt. Zeker wel even wennen om continu hardcore te spelen maar ene kant ook wel fijn. Inene zijn de WA2000 en M21 erg fijne wapens om te gebruiken
Haha ja, wij doen ook vaak sniper lobby's of glitches. Het is me nu ook gelukt om op het grote vliegtuig bij terminal te komen.
oh geinig ik dacht dat die resurgence daar stonden of zijn die eindelijk weg? je speelt die nieuwe maps toch altijd als je die hebt.
L86? Heerlijke gun juist! Dat was de eerste die ik op 2500 kills had van alle guns! Als je die met met Bling perk doet, en je zet er grip en red-dot op, heb je echt een heerlijke gun, vind ik tenminste. Wel continu in salvo's blijven schieten, en niet je trekker open laten staan, want dan is het inderdaad niet meer te doen qua richten.
Dat dus Heb die nieuwe map packs ook niet gekocht. Ga geen 10+ euro betalen voor zo weinig mappen waarvan er sommige nog van CoD 4 zijn Dus vind het wel best zo
Het zou me wel grappig lijken om mappen van MW1 in MW2 te spelen ; Maar het is me dat geld absoluut niet waard. Als het echt een meerwaarde zou bieden (extra modus ala Zombie mode @ WaW), dan is het de moeite waard. Hoop dan ook echt dat de zombie mode terug komt @ black ops maar dat zal vast wel.
Eerlijk gezegd hoop ik niet dat de zombie-mode terug komt vindt het geen bal aan en onrealistisch zoals vele denken.