Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee, want die wizzywoo dude is Nederlands ;).

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is trouwens de E3 code, van de MLO beta. De versie die op gamescom te spelen is, is nieuwer.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Net zo goed als mensen een beta gaan beoordelen alsof het een volledig spel is. Sommige snappen het echt niet, kijk naar de MoH, beta loopt niet lekker, dus heel het spel wordt al op voorhand afgeschreven.

Let maar op, straks wordt PES2011 al gedeeltelijk afgeschreven omdat de keepers in de beta niet echt goed zijn, wordt bij voorbaat al duidelijk gemaakt, maar goed… Zo kortzichtig wordt er nou eenmaal mee omgegaan :emo:

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oh lol. My bad! :+

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WAAAAT. maat van me belt me op dat tie gewoon een key hebt ontvangen terwijl hij dus pas vanmiddag op het laatste moment het heeft aangevraagd |:-|:-. Daar kan ik dus echt niet tegen

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tsja, dus toch echt geloot en dan kan dat....

7. scf09

scf09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens, ik heb hem eff snel gespeeld, de menu's en alles zagen er allemaal mooi uit. De spelers lijken ook echt enorm. Je krijgt in het begin 500 000 euro om een speler te kopen maar daar kan je nog niet eens een eredivisie speler van kopen dat is wel erg jammer... toen ik vervolgens een quick match deed merkte ik al gelijk dat het lag had misschien lag het aan hem maar volgens mij is day wel vaker voorkomend bij pres hhet overspelen en alles ging ook allemaal fout en het leek net of ik allemaal diepte passes verstuurde... Vanavond zal ik nog is een x een potje doen! Ps sorry voor spelfouten typ het namelijk op me mobiel groetjes pres... Ww

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    aah nog steeds lag dus. En dat met slechts een paar duizend spelers.
    Slechte reclame, slecht...=(

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Laten we hopen dat ze speciaal voor de beta op andere servers draaien... Anders zo het inderdaad wel bedroevend zijn.

10. Evilminister

Evilminister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon P2P hoor....

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gameplay filmpjes er goed uit zien. Wat dat betreft wil ik hem echt spelen.

Alleen......... ik vind de snelheid veel te hoog. Ik zie een spits naar links rennen, en als ie dan ineens naar rechts rent zonder op gang te moeten komen.

Het gaat veel en veel te snel. Je kan met je spits binnen 5 seconden van de ene naar de andere zijlijn rennen. Dat is echt kut hoor.

En die speed slider die gaat natuurlijk online niet werken. Echt heel jammer, want volgens mij is die game wel vet.

En als er lag is, dan krijg ik daar een zure zak van. Dat zal toch niet he. Laten we dat eens positief aan kijken. Je kan nu al online, en ok er is wat lag, maar ze hebben nog tijd. Bij de oude pessen kwamen we er pas achter toen de game uit was. Misschien kunnen ze nu nog wat doen.

Laat de gameplayfilmpjes nu maar binnen stromen. Ik zou graag willen dat iemand met een heel slecht team online gaat. En dan spelen tegen een goed team. Ik zou van die potjes graag de ''naai- and funfactor'' willen hebben. ;-)

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  12. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die filmpjes gezien dan ?

Edit: Heb ze al gevonden :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Care to share?

[yt]1kEuXvqUt7E[/yt]

Zal wel deze zijn.

14. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer geen key ontvangen.
    Dan koop ik de game toch lekker niet!:lol:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die beentjes bewegen wel weer in een moordend hoog tempo! 8)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    PSV Eindhoven!

:+

Potje zag er goed uit. Vind het tof dat je door het nieuwe passen ook menselijke foutjes kan maken zoals in een echte wedstrijd. Dit soort dingen maakt het scoren veel leuker.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Alleen de hele wedstrijd 'ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh' horen van het publiek is irritant. Verder ziet het er goed uit.

Hoop dat als het spel uit komt, er geen lagg meer in zit online.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ah kut, niet weer he? |:-

19. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. Ik word gek van die lag. Is compleet onspeelbaar eigenlijk zo. Animaties zijn absoluut verbeterd. Maar het is alsof je op een veld voetbalt met lijm. Gelukkig is het nog een beta, maar ik heb er een hard hoofd in dat ze aan de techniek nog wat kunnen veranderen. Dat zou wel een vette fail zijn.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit doet wat goeds vermoeden, maar wil het zelf meemaken! Jij hebt dus ook de beta Molly?

Deel Deze Pagina