Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Bedankt allemaal voor jullie hulp.
    Ik heb besloten om toch de X41 te kopen omdat ik het idee heb dat ik daar een tijdje mee vooruit kan.

    groetjes,
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi!! Veel speelplezier ermee!
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik sprak vandaag nog iemand tijdens het gamen. Hij heeft de Astro en ik de X41.
    Hoewel hij vond dat de bass bij hem ook nog wel sterker kon, had hij wel een "wauw"-gevoel bij het horen van kanonnen bij Read Dead.

    Dat heb ik bij de X41 zeker niet (totdat ik deze dus via mn versterker ben gaan loopen).

    Is er hier niet iemand die beide heeft?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb enkel de Astro A40 gehoord bij een kennis, en toen later weer thuis met dezelfde spellen vergeleken.

    Vond bij beide spellen (BC2 & CoD4) het geluid zo goed als hetzelfde, beide hebben gewoon minder bass dan normaal omdat je zo het geluid veel duidelijker kunt overlaten komen en zeker stukken makkelijker kunt lokalizeren dan constant zware diepe tonen.

    Kanonnen in RDR klinken hier geweldig trouwens, ik schrok zelfs een beetje de eerste keer. :+
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb beide. X41 in de woonkamer en Astro in onze computer/gameroom. Astro A40 is beter dan de x41. Maar de X41 is eer praktischer voor de woonkamer.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Cool, eindelijk iemand die een goede vergelijking kan maken.:thumbs: Wat zijn exact de verschillen in geluid?
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Headset: Sennheiser PC360 G4ME

    Aansluitingen
    - 2 x 3.5mm jacks, deze headset is normaal alleen voor PC gebruik, maar icm de Mixamp van Astro ook te gebruiken voor consoles met 5.1 geluid.

    Prijs:
    - Varieert tussen de 150 en 230 euro

    Surround/Stereo:
    - Stereo!
    - icm de Mixamp van Astro Dolby Digital 5.1 / Dolby Headphone

    Dolby ondersteuning:
    - Icm met de MixAmp van Astro Dolby Pro logicII / Dolby Digital 5.1 / Dolby headphone

    Draadloos:
    - nee

    Pluspunten:
    - Zeer licht ( 300 gram ) ook lichter dan de Astro A40.
    - Zeer goed ingame geluid.
    - Super boommic, zeer heldere voicechat, op het moment dat je de mic omhoog doet wordt de mic ook gemuted!! Dat werkt super..
    - Super draagcomfort kun je zo 3 uur op je hoofd laten.
    - Headset gebruikt maar 2 speakers, door de goeie drivers van de speakers icm met Mixamp een super geluid.

    Minpunten:
    - de prijs.

    Additionele informatie:
    - Headset kan op alle platformen gebruikt worden, zowel consoles maar ook PC of MP3speler. Voor gebruik op consoles heb je een mixamp nodig.

    Inhoud verpakking:
    Alleen de headset voor de rest helemaal niks, de handleiding staat op de achterkant van de doos.
    Beetje karig voor de prijs.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het geluid van de x41 schraler .. dus minder mooi
     
  9. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij de x41 je eigen horen als je praat? ivm steeds harder praten omdat je je eigen dus niet hoort?
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Belangrijke vraag!!!

    Mijn headset doet niets meer(originele Xbox 360 headset) microfoon is uitgevallen..

    als ik hem open(schuimpje eraf, grijze plaatje. zie ik 3 daden

    Zwart(dun)
    Blauw(dun)
    Zwart(dik, deze is een vertakking van 2 draden(microfoon en stroom) naar 1 dikke.

    nu zit die dikke zwarte los, maar nu weet ik niet aan welke kant ik hem weer moet solderen.. of moet hij in het midden. ik bedoel op het printplaatje. de blauwe zit rechts, en de zwarte zit link. en nu denk ik dat de dikke zwarte in het midden moet. maar weet niet zeker.. aangezien daar nog allemaal lijm en shit zit.

    kan iemand snel voor mij kijken. dan kan ik hem solderen en weer gebruiken.

    bij voorbaad dank...
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik kan vanavond pas kijken.


    Ja, je kunt jezelf horen bij de X41, al had ik daar ook graag n volume voor gehad. Vind t vaak te zacht. Zal s kijken of ik dit beter kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  12. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! ik heb namelijk de X41 gekocht maar kan me eigen bijna niet horen. Ik heb trouwens totaal geen last van storing of geplop hij werkt perfect! Alleen dat je geluiden zou horen die je eerst niet zou horen heb ik dan weer niet, hoor niet echt een verschil.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    denk dat we t chatvolume helemaal open moeten gooien.

    ik kan wel voetstappen horen soms.
     
  14. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn qpad1339 aka beyerdynamicmmx300 is binnen \o/
    Straks snel effe testen....
    Zal er deze week een review over schrijven\o/
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de wattes:confused:
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    IK kan er nog weinig over zeggen.
    Mijn bestelling op muizenshop heeft problemen.
    Volgens hun is mijn headset donderdag verstuurd en heb ik een track and trace gehad,deze werkt niet en TNT weet ook van niks en ik heb mijn bestelling ook nog niet binnen :mad:
    Vandaag maar even contact opgenomen en ze hebben een 'onderzoek' gestart,maar nog steeds 'headset loos'
    Volgens mijn ben ik gewoon verwend met mijn online aankopen. bestellen,betalen,verzonden en de volgende dag in huis,al weet ik nog niet of ik uberhaupt ooit nog wat bij hun bestel
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    heb destijds ook bij muizenshop besteld::mad:
    Mij tritton ax720 was volgens de website op voorraad, dus ik besteld, na een week nog niets. Bellen: "backorder " zei de poolse vrouw. Maar zou over 3 werkdagen binnen zijn.....anyway...blabla....5weken verder: tritton binnen|:-
    Dus wel binnen maar veeeel langer geduurd dan me lief was:):

    Anyway voor de peeps: hier de specs van mijn nieuwe qpad1339 oftewel beyerdynamic mmx300: http://www.corporate.qpad.se/modules/news/article.php?storyid=218
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ja werd er gezegd 'alle zendingen van donderdag hebben problemen' ze geven TNT de schuld dat ze de verkeerde barcodes op de dozen hebben geplakt ,Nu vind ik het dan nog raar dat ik mijn bestelling niet heb want mijn huisadres en postcode staan er toch ook op,ook zou misschien m'n bestelling vanmiddag geleverd worden,je raad het al.... nope

    Werkelijk dit is het eerste bedrijf waarmee ik problemen heb met mijn bestelling maar nu moet ik zeggen dat er ook mensen problemen schijnen te hebben met bvb Gamehubs en ik heb nog nooit wat gehad.
    Misschien heb ik domme pech,en is het een opzich zelf staand incident
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl Ruud!! Is het wat?
     

Deel Deze Pagina