Godverdomme, die Double Barreled Shotty heeft wel een héél groot reticuul. Je gaat me toch niet vertellen dat je met een schot meerdere mensen ermee kan afknallen, ofwel :{.
Dat ding kun je nooit balanceren in de MP! Ik zie de mensen al om hoekjes staan met die DBS... Ik vind zulke mensen nu al zwaar irritant, maar met zo'n killer wordt het gecamp alleen maar erger.
Hier ben ik het mee eens.
Ik denk ook dat één van de redenen dat Gears 2 minder populair was als zijn voorganger (afgezien van de lag-problemen en slome matchmaking) is dat er teveel nieuwe dingen werden toegevoegd die in principe wel tof waren (chainsaw duels, grenade mines, boomshield, mortar en mulcher) maar gewoon niet thuishoren in de multiplayer imo.
Gears 1 was gewoon een simpel spelletje als je het zo terug bekijkt. 4 tegen 4, vechten voor de power weapons en het betere team won uiteindelijk de match. In Gears 2 hebben ze teveel, tja ik weet er eigenlijk geen ander woord voor, noob wapens toegevoegd imo. Ik heb geen problemen met de wapens an sich, maar iedere idioot kan de hele map volplanten met granaatjes, in een hoekje zitten met een boomshield of kan random mortars in de lucht knallen...
Ik hoop dat er een soort van competitive playlist komt in Gears 3. Ik heb de MLG/Gamebattles regels van Gears 2 altijd heel vet gevonden om te spelen (behalve de ragdoll smokes, die zijn altijd lame gebleven), alleen vind ik het allemaal teveel gedoe om zo'n Gamebattles match aan de gang te krijgen...
Laatst bewerkt: 16 aug 2010