Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heel goed gezien ;) Carmine must die

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Why?:'-(

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uiteindelijk zal je zien dat ze de keuze aan de speler laten in de game, of je red hem, of je red hem niet en hij gaat dood.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mijn shirtje ook maar gekocht. Ik laat jullie Carmine haters deze niet afmaken. ;):+

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Visually Impressive Gears of War Three Gifs

Although Gears of War three is quite a while away from release, not many people have been talking about how good this game really looks. Even though it has a 2011 release date, the game looks visually stunning thus far in these gifs which aren’t even of the single player campaign but rather the mulitplayer.

Gears of war 3 is the sequel to the xbox 360 smash hit gears of war 2 and features more of what made the previous two games amazing. One of the most notable things of the Gears of War franchise is the visual fidelity. Each iteration looks better than the previous one and with Gears of War 3 we have no exception. Take a look below at these sweet looking gifs from the current build of the game. (Note: these are of themultiplayer and it still looks good)

Just look at those explosions!!!

I’m sure you’ve got the point by now that this game looks impressive. Let’s just see how the final game turns out and my guess is it will probably be insane.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Begint te kriebelen. Ook al :D

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk en aardig al die extra dingetjes, maar ik hoop toch echt dat ze dit tot in de puntjes gaan uitbalanceren. Ik hoop dus niet dat het een soort van Commando Pro ala COD MW2 wordt wanneer je iemand zo aan je bajonetten rijgt. Dan wordt het online een groot prik festijn. Dat is echt het allerlaatste waar ik zin in heb. Doe maar gewoon normaal dan doen ze al gek genoeg.

Oh en over Carmine, laat hem gewoon een keer leven. Beetje té voorspelbaar als hij nu wéér dood zou gaan. Gooi er een dikke verrassing in en laat iemand anders een rare actie uithalen...

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  9. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Die Pendulum Lancer melee is ziek vet. :D

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, die Double Barreled Shotty heeft wel een héél groot reticuul. Je gaat me toch niet vertellen dat je met een schot meerdere mensen ermee kan afknallen, ofwel :{.

Dat ding kun je nooit balanceren in de MP! Ik zie de mensen al om hoekjes staan met die DBS... Ik vind zulke mensen nu al zwaar irritant, maar met zo'n killer wordt het gecamp alleen maar erger.

Hier ben ik het mee eens.

Ik denk ook dat één van de redenen dat Gears 2 minder populair was als zijn voorganger (afgezien van de lag-problemen en slome matchmaking) is dat er teveel nieuwe dingen werden toegevoegd die in principe wel tof waren (chainsaw duels, grenade mines, boomshield, mortar en mulcher) maar gewoon niet thuishoren in de multiplayer imo.

Gears 1 was gewoon een simpel spelletje als je het zo terug bekijkt. 4 tegen 4, vechten voor de power weapons en het betere team won uiteindelijk de match. In Gears 2 hebben ze teveel, tja ik weet er eigenlijk geen ander woord voor, noob wapens toegevoegd imo. Ik heb geen problemen met de wapens an sich, maar iedere idioot kan de hele map volplanten met granaatjes, in een hoekje zitten met een boomshield of kan random mortars in de lucht knallen...

Ik hoop dat er een soort van competitive playlist komt in Gears 3. Ik heb de MLG/Gamebattles regels van Gears 2 altijd heel vet gevonden om te spelen (behalve de ragdoll smokes, die zijn altijd lame gebleven), alleen vind ik het allemaal teveel gedoe om zo'n Gamebattles match aan de gang te krijgen...

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag ook hopen dat het online gebeuren nu wél van meet af aan goed loopt. Zonder lange wachtijden, etc. Lijkt er erg op dat Gears 1 online een gelukstreffer was. Pas nu is Gears 2 redelijk tot goed te spelen online, maar niemand speelt meer de mappacks.

Ik wacht echt eerst de reacties af straks. Qua uiterlijk vind ik Gears 3 ook weer een stap terug. Gears 1 was lekker grimmig en donker. Begint steeds meer op Viva Pinata te lijken (is erg overdreven inderdaad, maar sommigen weten wel wat ik bedoel)

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    toch ziet het er meer uit als gears 2 dan 1 wat erg jammer is.
    Ik wil gewoon gameplay van een multiplayer match zien. Of zien hoe ze bewegen. Als je ze zoals gears 2 ziet lopen weet je dat het fout is. Die feeling van deeltje 1 moet terug.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben het met je eens, maar dit fenomeen zie je eigenlijk in alle grote online shooters.

Niet alleen bij GoW maar kijk naar CoD, nog extremer. CoD 2 was ook gewoon basics gebaseerd op skills en tactics en kijk nu naar het laatste CoD deel.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Gast, ga dan maar lekker deel 1 spelen.

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook precies de reden waarom ik CoD geen flikker meer aan vind! Er zit gewoon teveel shit in. Sure, het is leuk om even mee rond te kloten maar op een gegeven moment ga je je eraan irriteren.

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die, net als ik, gigantische Shotgun liefhebbers zijn, zijn deze 2 filmpjes wellicht interessant om te kijken.

[yt]KkCuj3JXBs0[/yt]

[yt]v7RXYd330_w[/yt]

(bron: http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=743741)

Het ziet er naar uit dat de Roadie Run sneller is dan constant naar voren rollen. Ik ben blij dat ze dat hebben aangepast, want in Gears 2 was de Roadie Run gewoon echt traag.

Toch vind ik het er een beetje klungelig uitzien allemaal... Ik kan niet echt zeggen wat ik er precies lomp uit vind zien, though.

Ook Stopping Power is erin gebleven, wat ik persoonlijk ook een minpunt vind. Achja, de Assault Rifles kunnen ook wel een buffje gebruiken...

Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het ziet er juist heerlijk uit. Lekker de snelheid omhoog gegooid. Ik ben echt benieuwd naar dit deel.

Ik heb van Gears 1 & 2 genoten. Hopelijk werken ze het dit keer wel goed uit en ik hoop dat ze de goede dingen houden en de kritiekpunten meenemen, zodat we te maken krijgen met de beste MP-game ever op de 360 :).

Wat mij wel leuk lijkt btw, is challenges in de MP om XP te vergaren. Denk aan "kill 100 people online" en je krijgt er 1000xp voor ofzo. Soort Call of Duty. Alleen dan zonder extra perks en dat soort onzin. Misschien als je level 50 haalt, krijg je een nieuwe gamerpic en als je level 100 haalt krijg je een golden shotgun. Iets in die geest.

Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je?

Achja, misschien is het gewoon even wennen :+.

En ik hoop ook dat Epic veel heeft geleerd van hun fouten. Gears of War 2 was echt een ramp toen die net gereleased werd. Matchmaking die maar half werkte, Shotgun kogels die niet registreerden, Smoke grenades die je hele character lieten glitchen en zo kan ik wel even doorgaan.

Op dit moment kan ik de game wel waarderen, dus ik vertrouw erop dat Epic een game gaat uitbrengen die vanaf dag 1 goed speelbaar is :).

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen toen hij net gereleased was hoor. Speelde het 2 maanden geleden voor het laatst en zelfs toen was de hitreg nog belabberd...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina