Jezus mina, 4 uurtjes? Come the fuck on zeg, het hoeft echt geen 10+ uur persé te duren (liever wel natuurlijk) maar 4 uurtjes? Dat had ik dus echt niet verwacht. Dan bevestigt dit wat een kennis zei , dat ie vond dat de game wel erg snel uitgespeeld was. IGN zegt dat de game 7 uurtjes duurt, ze noemen het schiet en cover systeem awkward en broken..raar, want ik had geen enkel probleem in de demo hoor. http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1113188p2.html Een 7 (decent)
Ach, sommige mensen blazen door games heen in een paar uurtjes, terwijl ik er dan toch een stuk langer over doe. En vaak zijn die kortere games wel een coole ervaring, juist omdat ze zo compact zijn. En ik denk dat Dog Days dat voor mij ook zal zijn, gewoon door de stijl enzo. 8-10 uur is wat ik verwacht en dan is het (qua speelduur) prima imo.
Ik weet het niet, een kennis had het er ook al over en hem kennende, vind een game niet gauw te kort. En nu Jeff Gerstman van Giantbomb zegt dat hij er 4 uurtjes over gedaan heeft, op het eind van de videoreview zegt ie dat de campaign plus MP mode te klaren is in een middagje. 'The definition of a rent' zegt ie daarna, daar ben ik het dan wel mee eens ja.
Tjah, ik weet niet wat het daar kost om 'm te huren, maar als ik 'm heb uitgespeeld verpats ik 'm en dan maak ik er hooguit een tientje verlies op, dus dan is het imo ook prima als nieuwkoop.
Gisteren de demo gespeeld. ERG origineel gedaan, kan het zeker waarderen. Apart sfeertje en een soort van gritty setting. Ook de gameplay ed ondersteunt perfect de sfeer. Maar toch koop ik hem niet: last van motionsickness door dat gewobbel........
Zag gister de limited edition bij de MM in Arnhem al liggen. In het schap van de ps3 iig, 360 weet ik niet. Wil m graag hebben, online is echt weer ouderwets spannend zoals deel 1. Wacht er alleen even mee aangezien ik nog 7 games heb liggen.
Voor iedereen die de game bij Gamehubs heeft besteld (fredfenster?): Je krijgt dus de L.E. zonder extra kosten.
Thanks, had het inderdaad gezien op hun Facebook. Zitten wat extra wapens en maskers bij geloof ik en een mp map.
Iemand op youtube is bezig met een playthrough, dus voor de geintresseerden [yt]C_JBPjoJp2U[/yt] Hij heeft al aardig wat delen.
De Giantbomb review vond ik erg compleet. Ik denk niet dat hij snel overdrijft als reviewer, dus die opmerking over de lengte is waarschijnlijk terecht.