[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Geen idee heb de DLC nog niet gedownload wil eerst even de game op 1000/1000 hebben. Gisteren begonnen naar de 8 ontbrekende kannen met koffie te vinden. Eerste twee episodes had ik bennen 1,5 doorgelopen :) gaat best snel gelukkig!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is dat nou makkelijk? Kun je per level kijken of je daar iets mist qua collectible? Ik ga denk gewoon zelf de game uitspelen en dan laat ik het daarbij.
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Gaat volgens mij niet. Je hebt wel een totaal overzicht. Als je hem voor de collectibles niet 3x uit wil spelen kan je het beste alles al zoeken bij je eerste playtrough.
    Ik moet hem nu nog 2 x uitspelen. Ben begonnen op hard en heb toch behoorlijk wat gemist. Volgens 360 achievements is het zoeken van thermos ed. niet te doen op nightmare ( die je ook moet doorlopen voor de laatste manuscripts ). Ik ga hem dus nu op normal doorlopen voor de collectibles en daarna nog maar een x op nightmare.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Voor de manuscript pagina's is het makkelijk. Die kan je per per Episode zien welke je wel en niet hebt. Voor de rest niet.

    Ik heb eerst op normal gespeeld, toen had ik al meteen alle Radio en TV's.
    Daarna had ik hem op Nightmare gedaan tijdens deze run heb ik alle gemiste chests meegenomen alle manuscript pagina's voor Nightmare en de laaste 12 ontbrekende normale manuscript pagina's.

    Nu ben ik een run begonnen om de laatste 8 kannen die ik heb gemist te zoeken en de laaste 5 borden die je moet lezen.

    Ik heb veel gevonden tijdens het spelen zonder guide, en de laatste dingen zijn nu goed te vinden omdat je weet wat je ongeveer wel en niet hebt als je de omschrijving leest. Ik vind het zonde om de achievement niet te krijgen omdat ik er maar 8 mis. En het is zoals ik heb ondervonden niet al te veel wel. Gok een uur per episode.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren nog even 3 uurtjes gespeeld Episode 3, 4 en het eerste deel van 5 doorgelopen met een guide. Schiet al op. Vanavond de rest, misschien :D.

    Blijft toch echt wel een geniaal spel! Deel 2 mag direct komen!
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het zijn dat ik al in episode 3 ben, en nog maar 110 gs ervoor heb?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat je nog maar voor 110GS aan achievements gehaald hebt?
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt, je kan DLC niet offline spelen. Is volgens mij bij elke game zo.

    Niet doen, collectibles zoeken op Nightmare is heel goed te doen als je een beetje goed bent in de game. Dwz niet je pistool als machinegeweer gebruiken (maar echt alleen vuren als je zeker weet dat je gaat raken) en goed gebruik maken van je flare(gun)s en flashbangs. Ik heb het ook gedaan, enige stukje waar ik echt moeite mee had was het stuk waar je voor het eerst zo'n grote taken tegenkomt, bij die grote boom waar je 'onderdoor' kan lopen.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Toch maar eens proberen dan. Kan noch altijd terug naar normal. Versla je iedere taken die je tegenkomt of is het ook vaak rennengeblazen?

    Heb de eerst dlc nu ook uitgespeeld. Toch weer net iets anders en net wat moeilijker dan de eerste 6 chapters. Is dit vergelijkbaar met nightmare?
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige spellen zijn niet zo scheutig met achievements. Mooiste vond ik nog wel: Eternal Sonata, ik had 50-60 uur gespeeld. Spel uitgespeeld, en dan 110 gamerscore.....

    Maarja was een super spel _O_
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blue Dragon was net zo, daar kon je gerust 100 uur aan spenderen en dan maar 60GS aan overhouden :+
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je GS verslaafd bent moet je die 1000 GS in 1 uur games kopen. Het feit dat je ze gewoon voor "niks" krijgt is ook niet altijd handig als je verlenging van de game wilt.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik hoef niet perse zo veel gs, maar het verbaasd me gewoon een beetje :+
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kijk naar de achievements en doe wat ze vragen :+ Als je niks doet en alleen maar die chapters haalt is het niet zo vreemd dat je nog maar 110G hebt in chapter 3 :9
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo 1250 van 1250 [​IMG] DLC was wel erg easy en kort, maar wel vet :D
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Mja als je CoD gewend bent zijn ze wss wel easy, maar ik vond die achievements dat je een stuk door moest spelen zonder te schieten of zonder dood te gaan toch wel pittig hoor :9

    EDIT: Oh je hebt het over de DLC, overheen gelezen :+ Mja die was inderdaad wel wat kort, maar daarom niet minder vet :D
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe inderdaad de retail achievements zitten wel een paar lastigere bij, maar niets is echt moeilijk alleen de koffiekannen zijn vervelend zeker als je na je tweede run er nog maar 8 mist :) hop even guide erbij een snel alle levels nogmaals door knallen.

    DLC is wat kort, maar er komen nog twee DLC's meer, dus we kunnen nog wel even vooruit met de game! :) Ik heb er nu al zin aan. :D
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog twee? Oo Voor zover ik weet alleen nog The Writer...
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat er ook nog maar 1 kwam.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ''Vorige week'' (alweer een tijdje geleden though) werd bekend gemaakt dat er een derde DLC voor Alan Wake op komst zou zijn. In een artikel van Eurogamer had Matias Myllyrinne van Remedy aangegeven met een derde deel bezig te zijn, maar op het Alan Wake-forum wordt duidelijk dat er sprake lijkt te zijn van een misverstand. "Matias praat over 'The Writer' ons tweede DLC pakket". Aldus Remedy.

    De ontwikkelaar sluit echter niet uit dat er ooit een derde DLC komt. "Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat dat er meer dan twee verschijnen. Dit heeft waarschijnlijk veel te maken met hoe de eerste twee DLC's het gaan doen. Maar laat mij duidelijk zijn we we zijn momenteel niet aan zoiets werken. Het is gewoon een misverstand!"
     

Deel Deze Pagina