Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn bevalt het zeker ik koop hem de eerst dag en ik ga gelijk me eigen stadion maken en ik MLO spelen lijkt me het leukste om te doen en af en toe ff BAL

2. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog geen beelden van de presentatie wil het wel zien van fifa11 kon ik live kijken

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  4. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nog steeds erg houterig uit allemaal,het sprinten en passen vooral,totaal geen natuurlijke beweging van de spelers.

Word gewoon weer Fifa dit jaar_O_

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga de keuze maken op basis van het spelen van beide games d.m.v. een demo. Denk toch dat ik steeds meer naar PES 2011 begin te trekken. Fifa 11 is zo van hetzelfde, ben wel eens toe aan wat anders. Ik zie al weer wie er allemaal over-rated worden en al die onmogelijke acties weer maken door fouten van de verdedigers/CPU.

6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben echt positief hoor:

- Animaties zijn erg verbeterd.
    - Response tijd lijkt veel sneller te zijn nu.
    - Pass-systeem is awesome.
    - Uittrappen van de keeper gaan harder en lager. Ze gaan recht de lucht in voor 15 sec en komen dan op de middenlijn naar beneden.

Wat nog verbeterd moet worden in de eindversie is:
    - De keepers
    - AI van verdedigers
    - Stomme hakjes elke keer (is al wel minder maar goed)

Verder echt niemand die positief is dit keer? Het lijkt allemaal stukken fijner te spelen dan de laatste 3 delen.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Kijk alsjeblieft de filmpjes, de schoten op goal en de passes met de buitenkant van de voet zijn bijna identiek aan hoe het er in het echt uitziet. Mijn voorkeur gaat (ondanks 2 jaar FIFA te hebben gespeeld) op dit moment meer naar PES.

Kijk de pass bij 12 seconden _O_

8. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet als jij het niet ziet hoor het ziet er tot nu toe beter uit dan fifa 1vraagje wat ga je spelen bij fifa11 manger mode of be a pro

manger mode world na 2 seizoenen saai
    be a pro is onrealistisch

PES 11

ML realistisch , je probeert van een neppe team de beste te maken door
    (zuid amicaanse(copa ) talenten zoeken )

MLO beter dan fifa 11 manger mode en dat hele zooitje

BAL meer doelen om te halen dusz niet zoals i fifa 10 scoor 1 doelpunt plus 2 doelpunten vershil als ik bij nac speel tegen barcalona en ik moet een scoren en 2 doelpunten heel realistisch

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Neem alsjeblieft de tijd om een bericht te typen djoggoman want dit is vrijwel onleesbaar.

Ik ben erg benieuwd naar de demo's en de keuze zal dan wel worden gemaakt. Ik neig nu meer naar PES maar dat kan ook zo weer veranderen. De keuze van vrienden blijft ook belangrijk aangezien ik deze games het meeste online zal spelen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ligt aan de filmpjes, het is zeker wel 360 dribbling.

Wat? 8)

Ik verwacht trouwens niet dat er veel verschuivingen zullen optreden in het fanbestand van FIFA vs PES.. Diehard FIFA'ers zullen echt nooit PES gaan spelen, net als PES spelers eigenlijk geen FIFA willen. Ik denk hoogstens dat een paar gasten die vorig jaar FIFA 10 gaan spelen misschien terug naar PES gaan komen. Verder wordt het geen revelatie..

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    True. Ik hoor in dat rijtje wat nu 2 jaar FIFA heeft gespeeld maar de oude PES toch wel erg mist..

12. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
  13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vertaling:
    Be a Legend heeft meer doelen om te halen, dus niet zoals Fifa 10: Scoor 1 doelpunt, en win met 2 doelpunten verschil. Als ik bij NAC speel tegen Barcelona, en ik moet één doelpunt scoren en 2 doelpunten (?) dan is dat heel realistisch <sarcasme.

Nieuwe trailer dus:
    [yt]Sw8qTd_hzrA&feature=player_embedded#![/yt]

Wat een verkrachte muziek zeg, er klopt niets van. 8)

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Voor mij? Los van PES of FIFA

Het moet eruit zien als voetbal en spelen als voetbal

Als ik 8-way bewegingen zie, of arcadeachtige snelheid, kortom 'het ziet er niet uit' dan haak ik af.

Maar een keepersfout of verdedigingsblunder? Tuurlijk, op het hoogste niveau, lees WK2010, heb ik dat ook vaak zat gezien:)

Wat ik vrijwel altijd mis in PES en/of FIFA is stilstaand voetbal. Zeker tegen de AI. Het is altijd rennen, rennen, rennen. Terwijl ik toch in het echt heel veel wedstrijden zie met stilstaand voetbal (loerend of die ene pass/kans).

Ik heb wat filmpjes gezien van PES2011. Sommige dingen spreken me aan, andere nog niet. Ga dit jaar eerst maar weer eens beide DEMO's proberen (FIFA en PES) en dan eens kijken.

Laatste 2 jaar overgestapt van PES naar FIFA9 en 10. Hoewel ik moet toegeven dat FIFA10 toch erg als een voortzetting van FIFA9 voelde (logisch, maar toch raakte ik snel verveeld)

Als het ECHT eruit ziet als voetbal en speelt als voetbal verveelt het nooit, immers, het echte voetbal verveelt ook nooit, dat is altijd weer fris, het kan bitter slecht zijn, maar het is altijd weer anders (nooit hetzelfde)

Ben benieuwd:)

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik snap het nog steeds niet erg goed, wie noem je nou eigenlijk gay djoggoman?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is nogal makkelijk verklaarbaar dat het tempo in footie games vele malen hoger ligt dan in het echie: niemand wil 90 minuten per wedstrijd spelen, meestal duurt een potje 10 minuten of zelfs 5 ;).

Die muziek is inderdaad slecht. Ze waren toch van die Japanse meuk afgestapt? In 2010 zat echt leuke muziek, Delphic, Oceanic Colourview en zelfs Stereophonics.

Oja, boxart is bekend:

Volgens mij ligt Seabass zich zelf elke avond te wanken op Messi, in elke menu zie je Messi, en dus ook weer op de voorkant.. 8).

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond dat 'dirty little secret' lied anders wel erg storend 8).

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Goddomme wat ontzettend gruwelijk vet. Vooral de extra options die er zullen zijn.. AAAAH. Kut wat gruwelijk wordt dit dan toch denk ik.. EA moet is met gameplay beelden komen want dat duurt allemaal wel erg lang.

Edit; die muziek achter de trailer is echt het meest slecht gekozen nummer ooit voor een trailer denk ik, ze draaien soms ook wel twee nummers door elkaar heen lijkt het

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    2010 had RUBYRUBYRUBY TEUNENENNENNENENNENE :cool:

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Uit de trailer:
    UEFA Super Cup! _O_
    Europa League! _O_

Maar wtf, "Angels on the dancefloor" gemixed met techno en opera?

Deel Deze Pagina