Voor mij? Los van PES of FIFA
Het moet eruit zien als voetbal en spelen als voetbal
Als ik 8-way bewegingen zie, of arcadeachtige snelheid, kortom 'het ziet er niet uit' dan haak ik af.
Maar een keepersfout of verdedigingsblunder? Tuurlijk, op het hoogste niveau, lees WK2010, heb ik dat ook vaak zat gezien
Wat ik vrijwel altijd mis in PES en/of FIFA is stilstaand voetbal. Zeker tegen de AI. Het is altijd rennen, rennen, rennen. Terwijl ik toch in het echt heel veel wedstrijden zie met stilstaand voetbal (loerend of die ene pass/kans).
Ik heb wat filmpjes gezien van PES2011. Sommige dingen spreken me aan, andere nog niet. Ga dit jaar eerst maar weer eens beide DEMO's proberen (FIFA en PES) en dan eens kijken.
Laatste 2 jaar overgestapt van PES naar FIFA9 en 10. Hoewel ik moet toegeven dat FIFA10 toch erg als een voortzetting van FIFA9 voelde (logisch, maar toch raakte ik snel verveeld)
Als het ECHT eruit ziet als voetbal en speelt als voetbal verveelt het nooit, immers, het echte voetbal verveelt ook nooit, dat is altijd weer fris, het kan bitter slecht zijn, maar het is altijd weer anders (nooit hetzelfde)
Ben benieuwd
Laatst bewerkt: 18 aug 2010