Ik zet um altijd op 2xmax ... 2x20minuten geloof ik (of is het 2x30??) Ook tegen friends online zetten we hem minimaal op 2x15, liefst 2x20m ... dan gaat het toch anders worden. Tuulijk de uitslag kan wel eens naar de 5-5 gaan maar bv een rode kaart hakt er veel meer in dan in die mini 5 minuten potjes ... da's toch geen voetbal (althans voor mij voelt 5 minuten echt niet als voetbal) Wat ik ook wil zien (en dat kan ook niet in 5 minuten) is FATIGUE (vermoeidheid) ook zo iets. Ik ben best bereid om bij 2x20m de eerste helft rustig te spelen als zich dat uitbetaalt. Maar helaas, ondanks dat men zich sims noemt lijken deze simpele dingen toch moeilijk te realiseren. Dus het moet eruit zien als voetbal en spelen als voetbal (en daar hoort 2xlang, bv 2x20 minuten bij) maar ja, mijn mening dus
Teamliste: Deutschland Italien Frankreich England Portugal Argentinien Holland Elfenbeinküste Manchester United Bayern München Inter Mailand AS Rom AC Milan UC Sampdona FC Barcelona Real Madrid Valencia Atletico Madrid Ajax Amsterdam PSV Eindhoven Feyernoord Rotterdam Heracles Almelo Olympique Marseille Olympique Lyon AJ Auxerre Lille OSC verschiedene Clubs der Copa Libertadores gelinceerder teams hoe je het ook maar schrijft
Fatigue is relatief.. Het is dus niet zo als je 40 minuten per helft speelt dat ze even snel moe worden na 5 minuten, anders blijf je wisselen .
Dat kopje over extra content is wel heel erg lame, waarom? Rot op met die dingen en ga eens aan meer belangrijkere dingen werken.
Dat is wel erg slecht inderdaad. Maar die licences met Super Cup etc. Die details. De opkomst! Geweldig!! Ja, ik geil op zo'n soort dingen!
geweldige berichten/filmpjes vandaag, vooral dat het 30 september al in EU komt.. alleen dan zal er niet veel meer aan de game veranderen.. de foutjes in de beta zie ik niet meer echt worden weggewerkt. die licentielijst.. betekent dit dat eredivisie nog maar 4 licensed team heeft?
Ik kan hier op mijn werk niet ziet wat de bron van de trailer is maar als die van Prorevo komt dan heeft dat te maken met het feit dat hij de originele trailer niet kon uploaden vanwege auteursrechten met de muziek. Moest ie zelf er een deuntje op zetten. Bron: @prorevo
Ajax, Feyenoord, PSV en Heracles.. Maar is dat al bevestigd dat de Eredivisie eruit is? Zal we jammer zijn. Ik vrees inderdaad dat ze niet al te veel meer aan de game zullen tweaken gezien de tijd. Benieuwd of ze nog wat met de respons van de beta gaan doen.
Ik denk dat die clubs beter zijn uitgewerkt. Voor de rest zit de hele Eredivisie er in toch? Bij FC Utrecht lijkt alleen Vorm (maar dat komt doordat hij in het NL XI-tal speelt).
Ik hoop het echt.. maarja 360 wordt nu gelukkig makkelijker met PES patchen dacht ik. Verheug me het meest op die zaterdagavonden.. met 4 vrienden.. tournooitjes.. gourmet.. jupiler...