Ik speel zelf altijd 10 minuutjes, vind ik altijd goed en de bijbehorende uitslagen vind ik altijd wel 'realistisch'. Maar 20 minuten Top Player is ook echt tof om te spelen! 5 minuten is idd te kort.
Ja, als je dyslexie hebt o.i.d. dan heb ik niets gezegd. Maar zo niet, dan zijn je posts erg onduidelijk!
ok maar wat is er nauw moeilijk aan ff bal of mlo en dat soort dingen maar deze topic gaat niet over mij dus let ook aub niet zo veel op mij alvast bedankt voor u medewerking
Zo'n dingen bedoelen we dus. Hebben we het nog niet eens over het gebruik van interpunctie. E: Zie dat al iemand me voor was
Dat mag niet eens een excuus zijn, er zijn hier zat 14/15 jarige die wél gewoon interpunctie gebruiken.
Wat een info allemaal! Kan niet wachten Hebben jullie ook niet als de release van een nieuwe PES er bijna is dat je bijna niet met de vorige PES speelt?. Ik kan nu bijvoorbeeld wel weer aan een nieuwe master league team gaan beginnen/bouwen maar over een paar weken begin ik aan PES 2011. Ben zeker de enige.