Nou oké Tyrant, ik zal 's een paar vid's plaatsen. [yt]tFSX0eeqmPE[/yt] Kennelijk hebben mensen Messi nu al. [yt]60_BFAgZtnQ[/yt] [yt]z9MpRChYnaM[/yt] [yt]i67-ukMfp4Y[/yt] HAHAHA
Ik vind die Messi echt behoorlijk haaks lopen, gadverdamme. Lijkt wel FIFA 08, daar kon je ook maar 4 richtingen op lopen.
Die derde video, met dat brakke beeld, is wel nice! Geeft goed de 'PES-vibe' neer! Is er al duidelijkheid over welke competities nou volledig gelicenseerd zijn?
Die eerste goal leek hij wel een soort God, al had je hem denk ik wel kunnen tegenhouden met een sliding. Die tweede goal zit er mooi in.
die bug is wel grappige om te zien. de keepers moeten ze wel even nog aan werken. ik wil graag de gezichten zien van sommige speler nederlands spelers heeft iemand daar film van youtube.
Ja, dat vermoeden had ik al toen die in elke menu als achtergrond diende plus op het hoesje stond. Ik denk dat PES2012 als subtitel 'Messi's Revenge' krijgt . Maar bedankt voor de filmpjes .
Hahaha, dat is toch geen bug? Dat is voetbal! Iedereen wil de bal hebben, super realistisch! Wel hele vette nieuwtjes inderdaad vandaag... 30 september is ook mooi nieuws. Hoop dat ze dan de feedback van de beta nog wel mee kunnen nemen. Hahahah, geniaal!
Ah damn hoop echt dat ze bij Konami een goede demo uit gaan geven. Mijn gevoel zegt wel PES, maar ik haat het echt gruwelijk om met neppe shirts en clubs te spelen. Vind ik gewoon zwaar belangrijk, en lijkt me dat het even duurt voordat mensen zelf kits hebben gemaakt zodat ik ze kan downloaden. Wel opmerkelijk dat PES echt weer begint te leven, Konami is dit jaar toch wel goed bezig, nu hopen dat ze het eindelijk eens waar gaan maken. Opvallend ook wel dat we al in het tweede deeltje zitten terwijl FIFA11 nog in het eerste deel zit. Jaren ervoor had FIFA al een dik aantal topics gehad voor de release.
Thanks, Fiasco. Zou je hem misschien kunnen verkleinen zodat ik hem nog in de startpost kan updaten? Heb geen Paint hier . En btw: je kan je shirts uit PES2010 importeren dus de meeste shirtjes kloppen al, er vanuitgaande dat je PES2010 had geupdate.