Maar waar zou je dit spel nou mee kunnen vergelijken. Want ik ben er nog steeds niet uit wat voor soort game het is?! Soort God of War? Volgens mij is het echt totaal niet zoals bij de 2D versies...
Ken de hele game niet, weet er niks van af en niet gevolgd. Ziet er wel tof uit, doet me een beetje denken aan DMC ofzo.
Je kent Castlevania toch wel? En dan ook nog zeggen dat het een beetje doet denken aan DMC. Je bedoelt zeker dat DMC doet denken aan Castlevania?
Ik heb zo'n gevoel dat de 3d versie echt compleet anders is dan de 2d. Ik vraag me af of de loot dingen en zo nog aanwezig zijn. Geld systeem, level up en zo? Ik weet t niet hoor. Nooit een 3d Castlevania gespeeld.
Was er niet maar 1 andere 3D castlevania game? Want anders zou het niet zou raar zijn dat je er nooit 1 hebt gespeeld
Ik had vroeger Castlevania 64, die was 3D. Maar er staat me zo even niets van bij. Zal dus wel geen goede game geweest zijn.
Op de PS2 waren twee Castlevania games, en de eerste was alles behalve eentonig. Goede actie maar vooral hele goede muziek. Camera etc was ook prima.