Na de trailer gezien te hebben ben ik compleet verkocht. Vond Bioshock 1 kwa sfeer geweldig maar viel af en toe te veel in herhaling. Daarom Bioshock 2 nooit gespeeld, omdat ik dacht: Alweer Rapture? En nu... dit! Denk dat ze hier heel veel opzienbare game momenten mee kunnen maken. Ik wacht rustig af .
Vette trailer! Ziet er erg interessant uit met dat nieuwe sfeertje. In the sky. Bioshock 1 vond ik best wel vet. 2 heb ik overgeslagen
Ik had inderdaad bij Bioshock 2 (heb hem wel, collector's edition zelfs) een gevoel van, alweer Rapture? Het verhaal was toch wel afgelopen. Dus ik vind het leuk dat ze een nieuwe setting hebben
Deel 2 was imo gewoon een goede game hoor. Natuurlijk niet meer zo indrukwekkend als deel 1 maar van Bioshock krijg ik niet snel genoeg.
Die trailer was idd goed. Alleen die hoogtes, oh man ik krijg zelfs een naar gevoel als ik naar beneden val in een spel. Dus dat einde was niet echt geweldig voor me. Lijkt me wel leuk om in het licht te spelen. Dat donker licht me ook niet altijd. Je kan altijd schrikeffecten inbouwen dan, maar daar heb ik een t%&#g hekel aan
Zo wat een heftige trailer! Ik kreeg er gewoon kippenvel van! Dat is voor het eerst! Bioshock nog nooit gespeeld, mischien toch maar eens met deeltje 1 beginnen
Vette trailer, ik hou veel meer van goed verlichte games, geniet ik meer van. Maar Bioshock had toch wel een supersfeertje ondanks de overwegend duisterende setting. Deze keer lijkt het dus perfect bij mijn smaak te gaan passen.
Heb BioShock na de release in no time uitgespeeld, geweldig spel. Vanmiddag deel twee gehaald en zit alweer een aantal uur in de game. Kan er niet genoeg van krijgen. BioShock Infinite ziet er imo nog beter uit dan ik had kunnen hopen. Wat een geweldige trailer is dat zeg. Ben ontzettend benieuwd. Van mij mogen ze er tot 2013 over doen, als ze maar een onvergetelijke ervaring neer zetten.
Ik ben benieuwd hoe de speelomgevingen eruit zien! Sowieso ziet de trailer er erg tof uit. Ik hou 'm in de gaten.
Ziet er goed uit. Wel jammer dat wij als console bezitters er een hoop karteltjes bij moeten denken. Ik wil nieuwe consoles! Maar goed, als de sfeer en art maar weer goed is valt dat toch niet op. Die man in het 1e plaatje heeft trouwens wel een overdreven grote bovenarm
Misschien was ie vroeger wel bodybuilder? Maar deze screens zien er heerlijk uit! Duidelijk minder donker, dus nu al beter dan Bioshock 1.
De eerste zal best een goede game geweest zijn, maar het hele donkere sfeertje verpestte de game voor me.