Zojuist de japanse demo van PSN gedownload (met een japanse account), en even 2x gespeeld. Het is uitsluitend een single-player demo helaas, maar het is een leuke boss-fight tegen Kakashi (als support character heb je Sakura), en ik heb al wat nieuwe moves ontdekt die volgens mij niet in deel 1 zaten. De demo is 2 delig: het eerste gedeelte lijkt erg op de demo van Naruto UNS1, maar aan het eind van het eerste gedeelte is er een QT-event (steeds dezelfde knoppen-combi's dus je kunt ze uit je hoofd leren), waarna het level vervormt en Kakashi een stuk lastiger wordt om te verslaan. (is me persoonlijk nog niet gelukt, maar degene die een filmpje op youtube heeft gezet wel...) Anyway, speelt redelijk hetzelfde als deel 1, wat ik persoonlijk fijn vind. Jammer dat het geen 2 player demo is, en je kunt verder ook niets aanpassen ofzo, maar het ziet er prima uit en ik heb veel zin in de uiteindelijke game...
Nee, alleen de demo redelijk vaak gespeeld. Zat steeds te wachten tot de game onder de 20 euro zou komen, maar dat gebeurde helaas niet. Nu neemt mijn vriendin hem wellicht mee vanuit Hong Kong als ie daar goedkoop te krijgen is (is een 'platinum-versie' uit geloof ik), of ik wacht nu gewoon op deel 2. Zit nog een beetje te twijfelen.
Demo staat nu op de Japanse marktplace: http://marketplace.xbox.com/ja-JP/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-00004e4d8823 296 MB Hier kan je de demo downloaden en op een cd/dvd zetten
Als de CE niet zo duur is, koop ik die. Ik kan persoonlijk niet wachten! Er is volgens mij nog steeds geen character roster bekend .
Heb een klein stukje gezien ivm spoilers. Ik ben namelijk nog niet zo ver met de Shipuuden serie. Tijd om het weer op te pakken.
Dag één aankoop voor mij. Volgens mij werd er gezegd dat het spel verder zou gaan dan de anime, maar daar heb ik zover niets van gezien .
Trailer gezien en het word weer vet. Ben bij met de anime. Manga lees ik niet. Oktober word zo ..druk..
Naruto, Vanquish (dacht ik) en Sengoku Basara . Toch niet zo druk? Al kan ik geen winkels vinden die Sengoku Basara gaan verkopen. Zucht-
haha. Vanquish, PES 2011, Medal of Honour, Fable 3, Starwars Force Unleashed 2. Mwah druk als je het mij vraagt. Soms haat ik me eigen dat ik veel genres vet vind...
Wow, dat is inderdaad druk. November wordt volgens mij ook erg druk. Maar we gaan waarschijnlijk teveel off-topic. Door die trailer weet je al een groot deel van het roster, maar ik er moeten wel meer bij komen als het verder wilt gaan dan de anime . Ik ben benieuwd. Is er al een winkel die de CE verkoopt?
Ik heb de limited edition in ieder geval al bij gamemania besteld. Als de game verder gaat dan de anime en we zijn dan nog bij fillers speel ik gewoon tot waar ik dan ben. Hopelijk als de game uit is zijn we weer wat verder met de anime.
Nee oke, maar je kan een groot deel al invullen: Akatsuki: 8 (Hidan, Kakuza, Sasori, Pain, Konan, Kisame, Itachi, Deidara) Team Taka: 4 (Sasuke, Karin, Yugo, Seigetsu) Team 7: 3 (Naruto, Kakashi, Sakura) Team Guy: 4 (Lee, Guy, Neji, TenTen) Sand Siblings: 3 (Gaara, Kankuro, Temari) Legendary Sannin: 3 (Orochimaru, Jiraiya, Tsunade) dan zit je al op 25. Verder zie je in het filmpje nog Bee, Shikamaru, Sai, Hinata en Chiyo. Dat is 30. Ik hoop persoonlijk ook op Anko, Team Kurenai en Danzo. Hopelijk ook nog wat characters dan die niemand verwacht van de ANBU oid. En Yamato zal ook wel bij de characters zitten.