Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik snap je punt niet :)

    maar filmpje ergens?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zie dulle ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    shit kan ik hier niet zien. Maar volledig on rails dus?
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Zit ook een behoorlijke vertraging op als ze met hun staf zwaaien zeg! (beetje vreemde zin :) )
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een tenenkrommend filmpje weer :emo: Het ziet er om eerlijk te zijn best nog goed uit maar als je bedenkt dat je niks anders hoeft te doen dan je armen naar voren te doen of ff te zwaaien lijkt het me dat je het na een level wel gezien hebt.

    Er zit trouwens meer dan 1 sec lag in tenzij de beelden niet synchroon lopen speelt dat gewoon echt niet lekker.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.720
    Leuk Bevonden:
    17.947
    M'n punt is dat ik gewoon dezelfde halfbakken techdemo's zie als toen ie net werd aangekondig. Check HP. On rails, beetje dom met je armen zwaaien en je ziet gewoon dat die gasten niet weten waar ze mee bezig zijn. Serieus, ga je daar een apparaat van 150 ballen voor aanschaffen? Welke andere games hebben we? Hmm, tijgertje aaien, beetje lame rennen als een aap in Kinect Sports, en Sonic Riders oid, wat ook al er niet echt smooth uitziet. Was de bedoeling niet dat je complete body in de game werd geplakt en zo natuurlijk kan bewegen? Enigste wat ik tot nu toe zie is dat je hoe dan ook beweegt, je toch wel vooruitkomt, net als alle eerste tech demo's. Toen werd verkondigd dat later, als ie eenmaal uit is, alles smooth en tof loopt en dat het een wereldapparaat gaat worden. Nou ik zie het. Waar zijn verder de hardcore games die het gaan ondersteunen?
    Ik vind Sony beter bezig zijn want die komen met onlangs uitgegeven titels die Move ondersteuning krijgen, plus nieuwe, die meer hardcore zijn dan alles wat MS heeft laten zien met Kinect.
    Ik vind allebei de dingen zuigen maar Sony is toch wel wat beter bezig met Move wat dat betreft.
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je zou verwachten dat je nu redelijk kort voor de release enthousiast word voor kinect maar hoe meer ik er van zie des te minder ik denk dat dit een succes gaat worden. Alles on rails, dikke lag, kiddie games enz. Ze hadden er, of eerder aan moeten beginnen zodat er meteen hardcore games voor uitkomen en zodat de ontwikkelaars ermee overweg kunnen, of ze moeten de release uitstellen. Dit is toch geen goede reclame zo.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.720
    Leuk Bevonden:
    17.947
    En voor 150eu heb je gewoon een Wii.
    Wii hebben veel mensen al, veel huishoudens in NL, dus gaat allemaal via via, Wii is al een tijdje uit en heeft goeie games, en nu komt MS opeens met Kinect, met dezelfde demo's al sinds de lancering van de Wii.
    Serieus, ik weet niet waar ze mee bezig zijn hoor.
    En wtf @ die trailer van Rare een paar pagina's terug. Ik dacht serieus ff er komt een nieuwe toffe Rare game. Komt dat kutcountry muziekje. 8)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    http://n4g.com/news/586726/first-video-footage-of-killzone-3-move-gameplay

    check voor een filmpje met kz3 en move.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.720
    Leuk Bevonden:
    17.947
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ubisoft heeft voor november een Kinect enabled fighting game aangekondigd

    [​IMG]

    No hardcore Kinect experiences at launch, you say? Ubisoft appears to be taking on the simulated-with-motion controls fighting genre this year with their new game, Fighters Uncaged. Xboxic was tipped to the currently unannounced (not for long) 360-exclusive title, which utilizes Xbox’s new hands-free sensor, and it bears a striking resemblance to Sony’s PlayStation Move-using The Fight: Lights Out.

    Fighters Uncaged is being developed at Belgium-based AMA Studios, by a team of more than “30 industry veterans.” The illegal street fighter includes three tournament leagues and a dozen opponents, each with their own “tactics and weak points.” Combat is inspired by Thai boxing, and there are over 70 moves to perform, including “super strikes” that require use of your voice to activate them. It’s an”accessible” yet difficult to master product, and features a pro mode for advanced players.

    Luc Verdier, Project Manager at AMA says in an interview document, “Kinect bring us a fantastic and innovative opportunity to make players feel that they are actually fighting, and replicate the exact motions of a real life brawl. The Kinect can accurately detect full body movement, meaning each player can put themselves in the body of a real fighter and be able to unleash hooks, uppercuts, jump kicks, dodges, knock out blows, etc…. Moreover, it gives a fighting game a second layer of game play depth: The player needs to, of course, understand fighting techniques and strategy, but also really needs to manage their own physical skills. Being able to control these two layers provides an unprecedented level of depth that has never been possible before in a fighting game.”

    Some of the title’s key features are:

    Full Body Combat

    Using the power of the Kinect, for the first time, gamers are able to realistically fight using their bodies.
    Unleash 70 devastating moves inspired by free-fight combat techniques.
    Fight using your fists, knees, legs, elbows and even your head to take out opponents.
    Body tracking allows for accurate dodging and blocking of incoming strikes delivering players directly into the game.
    Brutal Fighting System

    Unleash a chain of attacks with Fighters Uncaged’s multi-layered combo system based on deadly martial art techniques.
    Deliver devastating super strikes triggered by both movement and voice-activated commands.
    Execute merciless finishing moves to completely destroy opponents.
    Deep Skill Based Fighting System

    Use skill to learn your opponents fighting style and cruelly exploit their weaknesses.
    Adapt your fighting style by moving closer to your opponent for stronger attacks, and alter your position to defend yourself as your every action is tracked.
    Drive your enemies to the brink of defeat by stunning, exhausting and blinding them before releasing ruthless vengeance.
    Enter into the Cutthroat World of Illegal Fighting Tournaments

    Battle ruthless opponents each trained in a different deadly fighting style.
    Fight through 21 diverse and gritty locations that react dynamically to the action.
    Become a Master Fighther

    Fighters Uncaged’s training system will allow for novice players to instantly enjoy the action. Experienced gamers can go deeper, learning the moves of a fighting master and pulverizing all opponents.
    Access the tutorial system at any time to learn how to deploy lethal blows and receive tactical advice and hints.
    Players receive accolades for their achievements and can collect over 50 game achievements.
    Fighters Uncaged has yet to be officially announced by Ubisoft, but is allegedly due in November. Its debut trailer is below.



    Read more: http://www.wouldyoukindly.com/ubiso...twitterfeed&utm_medium=facebook#ixzz0wx79a6gg


    And there’s the press release and first screens.

    “SAN FRANCISCO, CA -Today, Ubisoft announced Fighters Uncaged, a new fighting game that will be available worldwide in November 2010 exclusively for Kinect on Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Developed by AMA Studios, Fighters Uncaged will deliver players the excitement of real fighting competitions, in addition to teaching players mixed martial arts techniques.

    “Fighters Uncaged is the first motion fighting game for Microsoft Kinect, dedicated to a core audience,” said Adam Novickas, U.S. director of marketing at Ubisoft. Fighters Uncaged requires players to get out of their seat to engage in a controller-free full-body combat game and experience the authentic fighting style of Thai boxing.”

    Leveraging the Microsoft Kinect technology, Fighters Uncaged delivers players an immersive total-body combat experience. Players will be able to create 70 different strikes inspired by martial arts and compete in 21 different fighting environments such as rooftops, dark alleys, gritty city docks and abandoned church. Included are diverse opponents with unique fighting styles, devastating combos with voice-activated super strikes, opportunities to upgrade your character by unlocking new skills and a jump-in multiplayer feature to take your enemies down with your friends.

    For more information on Fighters Uncaged, please visit: www.fightersuncaged.com”



    Read more: http://www.wouldyoukindly.com/ubiso...twitterfeed&utm_medium=facebook#ixzz0wx7E4fB1

    [yt]uhwtdCFp-Qk[/yt]
     
  12. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil on stage zien! Filmpje geloof ik niet.
     
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    yaaaaaaaaaaay als dat spel werkt koop ik kinect wel op de release:D
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er niet echt bepaald leuk uit. Controller blijft nog wel het leukste imo.
     
  15. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch meer vertrouwen in kinect dan in move. Kinect word gewoon als maar beter move is alleen een paar spellen en klaar. Kinect is meer future er kunnen meer dingen uitgeprobeert worden dan move.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.720
    Leuk Bevonden:
    17.947
    Onderbouwing?
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb toch eigenlijk precies het tegenovergestelde, Kinect word met de presenatie erger en valt steeds meer tegen.
    Move daarin tegen laat zien dat het wel werkt en dat je er oneindig veel meer veel mee kunt doen.
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag op pad geweest met Menno Schellekens van bashers.nl, vantevoren erg kritisch over Kinect en positief over Sony.

    Ik mag hem quoten: "Ik ben zwaar onder de indruk van kinect. Na spelen met beide ben ik veel enthousiaster over Kinect dan over Move. Ik vind het heel speciaal dat Kinect de speler meteen begrijpt ipv dat de speler het spel moet leren spelen. Dit is de voplgende stap op het pad dat de Wii insloeg."


    We hebben samen Kinectimals, Dance Central en Kinect Adventures gespeeld en ook een aantal PS3 Move games. Over alle 3 de Kinect games was Menno heel positief en over alle PS3 Move games was hij heel negatief.


    IK zeg het jullie nog een keer jongens: . . . ach, laat ook maar.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil je zo graag geloven, maar het ziet er gewoon allemaal niet overtuigend uit. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina