Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Graphics op ps3 zijn wel flink minder dan 360 volgens mij, moet je anders maar eens voor de gein op youtube die vergelijkingen checken. Wat is die extra content voor ps3 eigenlijk?

Edit:

Is wel uit de demo, maar 2k heeft al gezegd dat de demo representatief is voor hoe de game er uiteindelijk uitziet (geloof dat dat in dit topic ergens stond):

360:

ps3:

360:

ps3:

360:

ps3:

360:

ps3:

(Dat zijn dus foto's waarin 360 en ps3 naast elkaar worden gezet.)

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  2. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ach die mensen met een ps3 moeten niet zeiken want ze krijgen al exclusieve content al denk ik wel dat we later die DLC gaan krijgen voor wat points.

3. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    @ Frangster;
    Ik deel zeker je mening wat betreft het releasen van een demo. Het is mij dan ook een vraag waarom dat ze dat uberhaubt gedaan hebben. Misschien vanwege druk van derden?.

GTA 4 was en is grafisch een waanzinnige game. Zelfs 2 jaar na release ziet het er met alle detail en physics in werking nog indrukwekkend uit. Wel heb ik me vooral in het begin een beetje geërgerd aan de ''soft-focus filter'' die over de game heen lag, om detail dat niet in je directe omgeving was een beetje te verbloemen, maar na een tijdje er aangewend te zijn viel het niet meer zo op.
    Dat er mensen zijn die roepen dat ze nu 2 jaar naar GTA 4 wel wat grafische verbeteringen in een sand box game willen zien snap ik niet zo. Zijn zij toevallig ook werkend in de game industrie en hebben ze om die reden verstand van de XBOX 360, in dat opzicht dat ze in kunnen schatten hoeveel de XBOX aan capaciteiten benutte ten tijde van GTA 4?. Ikke niet in ieder geval. Misschien zat de XBOX toen al zowat aan de max, het beestje is inmiddels ook al 5 jaar oud..

Iemand gaf nog commentaar op de graphics van Mafia 2 demo, waarin hij zich ergerde aan het gras, en noemde de graphics dan ook ''dramatisch slecht''. Sorry hoor, maar werkt die bewuste persoon in de games industrie?..... En heeft hij daarom een goed oordeel over de afwegingen die je dan moet maken als ontwerper, als het dan aankomt in het creëren van een soepel lopende game?
    Ikke (weer) niet in ieder geval. Al kan ik me dan nog wel voorstellen dat het voor de makers tijdens het afwegen andere dingen en details belangrijker waren dan super realistisch gras.

En dan nog, voor mij zijn ''sand box games'' ook niet allemaal hetzelfde. Just Cause 2 en Red Dead Redemption zijn grafisch ook schitterende games, maar in totaal andere contexten, met ieders hun eigen punten van belang als het op de graphics, detail en interactiviteit aankomt.

En op die manier kijkend naar filmpjes en de demo heb ik, vooralsnog op dit moment, er meer dan genoeg vertrouwen in dat het met Maffia 2 in die opzichten ook wel goed zit.

Met uitzondering natuurlijk voor de PS 3 versie, want dat vind toch wel een schande.

Edit; lees net dat die persoon reageerde op graphics van de PC versie.

4. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Net ff een screenshot gemaakt in gta, van een maffia achtige bak :+

Gta4 (mits je mods hebt) ziet er nog steeds verbluffend goed uit, alle details en sfeer..

Maar ik heb ook genoten van de Maffia 2 demo op pc, maar ik vind niet helemaal dat ie het eerste deel eer aandoet, vooral qua rijgedrag ben ik teleurgesteld, maar goed, dat zien we in het volle spel wel.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    WTF is dat GTA IV? Shit man, GTA op de PC is echt de shit wat je met mods kan doen. _O_

6. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ja is echt de moeite waard, mits je de juiste settings weet te vinden.

Nog eentje dan.. :9

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat ziet er echt prachtig uit. _O_

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zul je best een pittige pc voor moeten hebben?

Mag ik vragen welke hardware jij in je pc hebt zitten?

9. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Het is zeker geen slechte pc, maar zeker ook geen super pc.
    Maar toch doet ie nog wel elk spel max met gemak.

amd phenom 2 x4 965
    4gb ddr 3 ram
    ati hd5770

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En dat is gedaan met allemaal high res textures mods? Ziet er inderdaad zwaar indrukwekkend uit, ik dacht net echt even..'Wtf gisteren heb ik die game nog gedaan en no way zag het er zo uit' ;)

11. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ja highres texture mods, wat aangepaste weer en tijds effecten, en ENBseries natuurlijk, wat san andreas ook al zwaar kan om toveren in iets moois :9

[edit]Btw, als iemand echt precies wil weten wat het allemaal is, dan via pm ofzo, hier beter weer on-topic verder :+

12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er haast een nieuwe pc van willen bouwen, Van die foto's van GTA IV+Mods en Mafia II (Heb nu een Intel E8400, 4gb ram en een 8800GT met 512mb. En behaal daar naar mijn mening te weinige FPS mee, Schommelt zo rond de 20 met uitschieters naar 30 maar ook naar 10.)
    Maar ik game niet graag op de PC.

Mijn pre-Order voor de 360 versie van Mafia II blijft dus staan en de PC versie koop ik nog wel eens als die in de budgetbak ligt.

Daarom heb ik mijn PS3 ook enkel voor PS3 Exclusive Games als Uncharted en Gran Turismo.
    En koop ik alle multiplatform games voor de Xbox360.

Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt je idd een hoop geld ook ;)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Heb ongeveer dezelfde specs, alleen met I5 750.
    Toch ook maar eens GTA via steam binnenhalen denk ik...

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het geld is het probleem niet, Bouw zo een nieuwe PC met een budget van 1000/1500 Euro.
    Maar ik heb nu een PC staan die mij 2,5 jaar geleden tegen de 1200,- Euro heeft gekost waarvan 250+ voor de videokaart was, Want dan had ik een goed systeem om op te gamen.
    Wat ik uiteindelijk amper gedaan heb, En wat nu dus al gedateerd is.

Vandaar dat het nu niet zie zitten die grap nog eens te herhalen.
    Steek me geld momenteel liever in een iMac.

Nee Mafia II kan wel goed op mijn pc draaien, Maar ik moet dan teveel opties terugschroeven om een acceptabele framerate te halen en dan lever je in op grafische kwaliteit. (Dat is leuk voor 10/20 euro en zonde als je 40/50 betaald.)
    Speel ik het liever op de Xbox360, Meteen ook een groter beeld en wat mensen om tegen te praten (In de PartyChat.)

Die paar kartel randjes daar kijk ik wel doorheen.
    Echt Full HD gamen zit er deze generatie toch nog niet in. (Op een enkele uitzondering na dan, Maar ik doel hier nu specifiek op Sandbox/Open World games.)

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niet alle multiplatform games zijn beter op xbox. FFXIII, RE5, Dead Space, Homefront...

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Vergelijkingen van de PC, 360 en PS3 van de demo:

Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dead Space was juist mooier op 360 dacht ik, volgens mij heeft Digital Foundry dat ook bevestigd. En hun job is om die shit goed te checken :).

Homefront is nog niet eens uit :) En waar was RE5 beter mee dan?

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt allemaal buiten wat ik graag speel.
    Maar van FFXIII wist ik inderdaad dat die beter is op de PS3, Daar heb ik een kennis van mij toen nog op gewezen.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dead Space is inderdaad beter op 360 volgens DF, en RE5 ook. Van Homefront is gezegd door de devs dat ze zich richten op ps3, dus dat is een aanname die nog niet bevestigd of ontkend kan worden.

Hm, dan blijft van de gereleasete games die ik noemde alleen FFXIII over :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina