Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Screenshots zeggen natuurlijk niet zo veel, maar ik vind deze er wel erg mooi uitzien. Ik ben benieuwd.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik zie het nu pas maar wat lijkt me die score midden in beeld iritant zeg. Voornamelijk die rode veeg erdoor.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, de media promoten de game flink op deze manier.
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens wel een leuk stuk om te lezen. Ipv de hersenloze politiek die roept dat MoH 'verbannen moet worden'.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]nF453VFPZLM[/yt]

    1:27 gebouw is wel erg makkelijk weg :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Pats boem weg, ziet er niet echt mooi uit ofzo nee. :'-(
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ik vind het er wel mooi uitzien hoor, maar ja, smaken verschillen. En nou zijn het volgens mij niet echt woningen die rocketproof gebouwd zijn ;)
     
  11. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0

    Over die woningen heb je wel gelijk, maar het had veel beter gekund. Nu lijkt het eerlijk gezegd alsof het in een keer onzichtbaar wordt ipv dat het instort :+
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Het ziet er wel mooi uit inderdaad, omgevingen enzo. Maar als je een raket in een huis blaast, dan zie je dat volgens mij wel 'instorten' met brokstukken etc. Niet dat meteen dat huis met de grond gelijk is en alleen een vlammenzee overblijft :+

    Edit:

    Dat dus :p
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    bam poef weg.

    Lijkt veel op BFBC2. Wel zelfde makers, maar alsnog. Vind het er teveel op lijker, alleen is het allemaal wat 'minder'.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Nou, BC2 leunde heel erg op de mp volgens mij. Wat ik (en anderen) hoop en enigszins verwacht, is dat MoH een sterke sp-ervaring wordt. Hopelijk is de campaign meeslepend en niet te kort. Zijn niet zo veel war shooters met echt sterke sp campaigns imo.

    Edit: En enkel de mp is van Dice, sp is van EA zelf.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah, ik ken MoH helemaal niet. Wist wel dat het door EA was maar toen ik de trailer zag zag ik Dice. Begon het al raar te vinden, MP is gewoon een slap iets van Bfbc2. Graphics zijn een stuk minder, en hoe het gebouw kapot ging sloeg nergens op.

    Hopelijk is de SP voor de fans beter!
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  17. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Berichtje in de krant van vanmorgen:
    'De Britse minister van Defensie, Liam Fox, heeft gameverkopers opgeroepen Medal of Honor te boyotten'. Dat voor de scene waarin we als Taliban strijder spelen. Maar ja, weer hetzelfde verhaal als bij MW2. Dit levert alleen maar goeie reclame voor dit spel...
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Nieuws | 24 augustus 2010 - De kop boven dit bericht zou eigenlijk geen nieuwswaarde moeten hebben. Natuurlijk wordt een game verbeterd met behulp van de bèta. Helaas wordt het woord 'bèta' de laatste tijd vooral vaak gebruikt als alternatief voor exclusieve demo. Zo niet bij multiplayerontwikkelaar DICE.

    DICE is zelfs zo blij met alle feedback, dat ze de bèta nog even verlengd hebben, om de multiplayermodus nog verder te kunnen ontwikkelen. Hieronder de belangrijkste verbeteringen tot nu toe, op een rijtje:
    •Hit detection is verbeterd - je raakt nu alleen iemand, als je hem ook echt op het lichaam schiet. Het is nu zo precies dat je iemand ook tussen de benen door kunt schieten.
    •Wapens oppakken - je kunt nu wapens van tegenstanders oppakken. Je hoeft dus niet per se naar een ammo-krat te rennen als je machinegeweer leeg is.
    •Support Actions zijn gebalanceerd - Support Actions zijn in Medal of Honor wat Killstreak Rewards zijn in Call of Duty. DICE zegt dat dit erg moeilijk is om goed te balanceren, maar de studio heeft toch wat nodige aanpassingen gedaan zodat je niet om de haverklap een mortiergranaat op je hoofd krijgt.
    •Unlocks-verbeterd en gebalanceerd - Het vrijspelen van verbeteringen voor je wapens is verbeterd en uitgebreid, waardoor je meer keuzes hebt. Ook zul je meer beloond worden als je Tier 1 bereikt.
    •Minder crashes - De game crasht nu minder en een aantal problemen met de verbinding is opgelost.
    •Grafische verbeteringen - Volgens DICE ziet de game er nu nog spectaculairder uit.
    •Wapens verbeterd - Alle wapens zijn verbeterd op allerlei verschillende vlakken.
    Volgens DICE is dit nog maar het topje van de ijsberg en zijn er nog veel meer verbeteringen gedaan. En dat zal de komende tijd alleen maar meer worden.
     
  19. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk toch dat ik Medal of Honor ga halen. Ben altijd fan geweest van de MoH serie op de PC, Airborne was simpelweg een flop. Ik hoop dat ze met deze game de goede weg hebben ingeslagen. Beta vond ik wel leuk om te spelen, stond een tijd in de bovenste regionen maar de twee maps gingen op een moment vervelen.
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel nog steeds of ik hem haal. black ops komt er ook aan en die koop ik gelijk. denk dat ik niet aan MoH toekom of hij moet beter zijn dan CoD.

    wat vinden de echte CoD fans die de beta van MoH hebben gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina