Net mijn slechtste 1 vs 1 ooit. Ik ging als Random, hij was Terran, het werd een Terran vs Terran. Ik ging gewoon voor de standaard marines + marauders, hij ging onverwachts voor very fast reapers. Opeens vier reapers achter mijn mineral line, ik reageerde veel te traag, dus had nog maar 10 workers over. Hij rent vervolgens een heuveltje op en begint al mijn barracks te schieten, ik kon niets doen wat ik had daar geen sight (had moeten scannen, achteraf).
Met mijn paar marines en marauders die ik had maar besloten om naar voren te trekken, anders liep hij te ver uit. Ook al achtte ik mezelf al kansloos. Kom ik in zijn basis, vliegt hij alles weg.
Ondertussen met wat marines en een tank in mijn basis, zijn reapers doodgerend op mijn bunker. Ikke ren snel terug en doordat hij veel gestimpacked had op mijn expansion, kon ik hem met stimpack makkelijk verslaan. Toen was ik dus in het voordeel, want hij had alles weggevlogen.
Mijn eco was zo dood als wat, terwijl hij de gold expansion had, en zijn gebouwen ergens verstopt had. Doordat hij niet meer production builde kon ik steeds met drops hem irriteren, waardoor hij uiteindelijk opgaf.
Hij had al meer dan 300 potjes gespeeld, zat in gold, en had makkelijk kunnen winnen als hij wat productiegebouwen had gemaakt. Lucky me.
Lang verhaal, en niemand snapt er waarschijnlijk wat van, maar het was best episch.
Klik om te vergroten...