Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen jaren idd zo geweest. Maar kan het niet laten om de demo van PES elke keer weer te proberen en hopen dat het ook echt beter is. Tot nu toe altijd een grote teleurstelling geweest.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wel geinig dat je nu een keeper kan zijn. Nieuwe carreer ziet er goed uit. Tenminste op papier. Steek er toch altijd wel aardig wat uurtjes in al is de focus offline toernooien en ranked matches. Hoop dat het nieuwe keeper systeem werkt en de meer individuele spelers karakteristieken lijken me ook een grote stap in de goede richting.

Pro Passing is hopelijk ook flex, want voor mij is eigenlijk het passen en de "feel" tijdens het dribbelen/lopen cruciaal. Als het goed uitpakt dan top. Enige wat dan nog moet is het minimaliseren van lucky corners/voorzetten. Ik vind dat er vooral hier nog veel valt te winnen namelijk. Er moet meer controle over de uitkomst en precisie zijn. Het kopsysteem is dramatisch vind ik. Vaak zijn er momenten die in het echt een 100% goal waren, maar kansloos worden verwerkt door spitsen in het spel.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol gehyped???
    Konami adverteert geeneens met PES, terwijl de FIFA reclame je om de oren vliegt 8).

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  5. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft er niks mee te maken. Zou makkelijk zijn dat je als bedrijf van je eigen product zomaar een hype kan maken. Het zijn de consumenten die zo'n hype creëren door allemaal in koor te schreeuwen 'dat dit eindelijk het jaar van PES wordt'.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol, elk jaar is FIFA al aan deel 4 bezig als de game gereleased wordt, en PES nog in deeltje 1... Nu is het een keer andersom (ik zie trouwens veel nieuwe gezichten in het PES topic), en jij gaat het hebben over hypes.. Totaal uit de lucht gegrepen.

En natuurlijk kan een bedrijf van zijn game een hype maken.. Of in ieder geval stimuleren. Zie Infinity Ward (CoD) en Rockstar (GTA4).

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De hele Premier League wordt nu al gesponsord door FIFA11 (EA Sports).

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Poeh, het lijkt wel alsof ze FIFA 10 spelen daar op die gamescom. Echt totaal geen enkele verbetering zie ik tot nu toe..

PES 4 DIE LIBIII!!! <3

HATEN IS VERLATEN

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Opzich hoeft dat ook niet, mits de veranderingen goed merkbaar zijn. Voorheen was dat altijd zo met PES, subtiele veranderingen waardoor de game nog beter werd. Met FIFA is het nu ook zo.

PES moet veranderen om de achterstand in te halen, FIFA hoeft niet. De rollen zijn omgedraaid.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, footies moeten juist geen grote veranderingen doorgaan.. Als je grote veranderingen verwacht, snap je denk ik niet het principe. Als de basis er is, moet je dat uitbouwen. Footie fans zijn ook erg conservatief, als opeens PES helemaal wordt omgegooid, vind ik het ook niet leuk.
    FIFA heeft nu echt een goede basis met 2010, ben benieuwd wat ze er van maken..

11. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wel een verbetering grafisch ziet het er beter uit.het ziet er nu het zelfde uit als het wk spel en die was grafisch weer beter dan fifa 10

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Grafisch is het btw niet mijn stijl... Iets te 'clean'.

13. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is dat de FIFA spelers niet keer op keer worden teleurgesteld.

14. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen. ik ben vandaag dus naar de gamescon geweest. en was om eerlijk te zeggen diep teleur gesteld heb fifa 11 op xbox 360 gespeeld dus daar kan het niet aan ligge. maar ik vond de vooruitgang van 10 naar wc groter dan 10/wc naar 11. het leek net op een download patch dan een nieuwe full priced game en dit vindt ik jammer( hopelijk ligt het aan de build maar ben bang van niet). en ik ben geen hater ben sinds 3/4 jaar fifa addict :p veel spele en vaak potjes van 40 min. dus daarom ga ik dit jaar voor pes 11 die heb ik ook gespeeld en omdat ik dit nooit echt speelde voelde dit nieuw aan en niet echt buggy ( hoever je het kan zegge van demo) maar in pes kwam ik leuke dingetjes tegen dat ik dacht he dat is leuk wat ik bij fifa niet meer had bijvoorbeeld dan een spits een flying header doet terwijl die hem nooit haalt :p

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is het magische aan PES, momenten waarvan je op springt en blij bent. Mooie goals, mooie acties. Dat heb je bij Fifa niet echt, daar is merendeels scripted en weet je al hoe de bal er in vliegt. Echt letterlijk. En ik had het al verwacht eigenlijk, de sprong van Fifa WC 2010 > 11. Jammer.

Toch ga ik de demo nog proberen als die uit komt.

16. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het niet erg. Hopelijk gaan mijn vrienden nu ook eens inzien dat 1vs1 op de bank thuis het leukst is met PES.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    De basis van FIFA is nou niet echt goed te noemen. De lol gaat er bij mij snel vanaf wanneer de bal maar op 5 verschillende manieren de goal in kan gaan.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jongen, daar heb ik het toch ook helemaal niet over? Ik zeg alleen dat FIFA iets meer gehypt wordt dan PES. Heeft niks met teleurstellingen te maken ofzo.

19. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor PES.. PES zuigt zo hard man.. Lijken net robots nog steeds maar 8 hoeken en elke zo een dom dof geluid als je de bal raakt.. Onrealistisch echt puur aracade nee Fifa is voor de consoles en PES voor de PC.

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina