Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was laatst met mijn werkgever op pad (Goes) toen mijn collega belde er vertelde dat er een deurwaarder in de werkplaats stond.
    Mijn werkgever vertelde dat hij hem maar weg moest sturen , even later kwam de man terug met iemand het het OM , Politie en slotenmaker :lol:

    Een ex-klant uit België had beslag laten leggen op de complete inboedel , hij wist dat er een dure machine in de werkplaats stond.
    Die had ik Woensdag opgehaald bij een Faillissement-verkoop van een Belgische bakker.
    Van de ex-klant niet wist dat ik met de machine al weer onderweg was naar een bakker in Goes.

    Ik hoop dat mijn werkgever heel gauw de oude Compaq's gaat vervangen door een iMac.
    Ik kan met die Compaq's niet werken , die krengen hebben 30minuten nodig om op te starten en dan hoor de HDD nog klepperen.
    Ik heb de complete data-bestand nu op een externe HDD gezet en werkt alleen nog op mijn eigen laptop (autocad) en werk alles thuis uit.

    Ze idioten hebben een simpele Brother laser-printer met kapotte drum en voor het kleurplaatjes hebben ze een Epson inktjet gekocht :F:
    Thuis heb ik een Kleuren laserprinter maar dat vond mijn werkgever te duur 8)
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Jep, ik denk juist dat hier de apple producten snel zullen verdwijnen. Vooral als de laatje klanten(Ajax,FC twenthe) zijn afgerond

    Dan zal het personeel wel weer chagerijnig gaan doen omdat ze weer op windows 98 moeten gaan ontwerpen:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2010
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, wat is dat mogul spelletje verslavend! Ik ga maar is slapen....
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zucht! Die klote Trackpad nog steeds niet binnen :mad:.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is geen klote Trackpad. Hij werkt héérlijk! :cool:
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan moeten ze hem eerst eens leveren aan iFactors :+.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet 'm ook gewoon via online Apple Store bestellen.
    De APR's krijgen 'm gewoon erg laat.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Snap nog steeds de meerwaarde niet van het trackpad als je al een Magic Mouse hebt. Leg eens uit Riv? :cool:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Magic Mouse heb ik niet meer aangeraakt sinds ik de Trackpad heb. Het werkt gewoon veel smoother omdat je een veel groter oppervlak hebt. De multi-gestures uitvoeren op de Magic Mouse is gewoon veel bekromper omdat je een klein oppervlak hebt dus je moet altijd je vingers op een onnatuurlijke manier houden.

    Photoshop etc is niet goed te doen met een trackpad, daar is de muis gewoon nog noodzakelijk voor. Maar voor de rest? Magic Trackpad all the way!
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die les heb ik inmiddels wel geleerd ja. Ach, nog even geduld hebben!
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de deurwaarder geen lijstje gemaakt heeft van het hele inboedel kan je nog veel spullen verduisteren ;),

    Dan wordt het maar eens tijd dat ik ook zo'n ding aanschaf :9
    Dat gaat weer centjes kosten Trackpad en MobileMe (loopt 5 September af).
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nou lekker hoor, volgens mij zit er een dode pixel in m'n scherm (MBP) :mad::mad::mad::mad:

    Edit: Groen puntje op een zwarte achtergrond :mad: Wat nu te doen?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Imac 21.5 besteld + Ipod Touch 8GB via de apple site.
    Krijg mooie korting, nu hopen dat 't niet te lang duurt voordat ik alles binnenkrijg. Ik heb geen custom made o.i.d., gewoon de standaard versie.
    Maarja ik zie wel, ik heb wel geleerd geduldig te zijn met dit soort dingen.
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag Divvy (http://www.mizage.com/divvy/) gedownload en gekocht. Leuk programmaatje voor de Mac. Kan er heel makkelijk vensters mee instellen en positioneren. Kostte 8 euro.:)
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat ziet er eigenlijk best handig uit zeg.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag het nodige geprobeerd maar de pixel blijft groen/rood op een zwarte achtergrond. Maandag Apple maar eens bellen en kijken of er wat aan gedaan kan worden. Ik denk niet dat ze er wat aan gaan doen, maar het valt te proberen.

    Valt me in ieder geval best wel tegen. Had dit niet (zo snel) verwacht. Aanschaf van een iMac stel ik in ieder geval voorlopig even lekker uit.
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Oke, ik twijfel alweer:mad:

    Op het macfreak forum zeggen ze dat ik voor de imac moet gaan, want dat is veelmeer computer.

    Ik weet het ff niet meer, ik kan het geld maar 1x uitgeven, en tussen 800 en 1300 zit wel een verschil.
    Maar bij de imac zit alles al bij, en bij de mini moet ik het nog kopen..

    Tipz?
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    800 en 1300 ? Zal denk ik 200/300 euro verschillen als je ALLES nog moet kopen.

    Fatsoenlijk beeldscherm ben je 150/200 voor kwijt. Muis en toetsenbord zijn ook vrij prijzig ( tenzij je zo'n set van 20 euro van Trust koopt ). Ik zou voor de Mac gaan, fijne muis, mooi beeldscherm, je koopt het gewoon in 1 keer en je hebt geen gezeik meer.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    iMac bedoelt ie dus. ;)
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad.
    Bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina