Die gaan we met de controller spelen.
Hehehe, mijn vrouw, die dus echt niks van gamen moet weten had wel een leuke uitspraak toen ik het met haar besprak. "Wat zeuren die mensen toch. Jullie komen met een hockeystick uit en nu vragen alle tennisspelers wanneer ze met die stick kunnen gaan tennissen".
Klopt niet helemaal uiteraard, maar vond het toch wel een aardige opmerking van haar.
We blijven met games voor tennisrackets komen, maar die zul je met je racket moeten blijven spelen. Daarnaast komen we nu met hockey games, die je met je stick moet blijven spelen. Het een bijt het andere niet.
Goeie kans dat we nooit met een Kinect game zullen komen die jij zult spelen. Maar wellicht je vrouw en kinderen wel. Dan blijf jij met je controller werken en zij met Kinect.
Is de PS3 slecht omdat de PSP geen leuke games voor mij heeft? Nee toch?
Als het echter gaat om Wii, Move en Kinect dan ben ik overtuigd van de kracht en mogelijkheden van ons. Kinect gaat echt een veel leukere en bredere ervaring opleveren dan die andere 2.
Mmmmm, okay, ik ken nog een groot geheim. Er komt een game aan die jullie vrijwel allemaal zeker gaan spelen en die Kinect ondersteuning heeft. Meer zeg ik niet, maar ik weet zeker dat er een a la Mass Effect 3 aankomt voor Kinect. Hoe dat werkt en of het tof is, geen idee, ik weet alleen dat hij komt en vrij snel ook (zeg, binnen 6 maanden na launch van Kinect)
Laatst bewerkt: 20 aug 2010