Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het ook niet bekijken, je moet het zelf gaan doen. Ik durf de pepsi-test wel aan hoor. Ga lekker Move doen en Kinect en kom dan terug met wat je vond. Niet op basis van PR of filmpjes, maar wat je zelf vond.

Naast MediaMarkt de komende dagen doen we mee met de NS enhun Try OUt festival, waar we gaan staan met Kinect en ook openen we een paar brandstores waar je kunt gaan proberen voor de launch van Kinect.

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, zondag ben ik op gamescom, kan ik dan ook beide proberen?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als het niet te druk is wel (verwacht lange rijen)

4. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag sta ik trouwens bij de Kinect Tour in Hengelo tot een uur of 2 of zo en zaterdag in Rotterdam en dan juist vanaf 2 uur.

In Hengelo komt Editie NL opnames maken en zaterdag komt bright.nl opnames maken.

Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  5. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik wel ff langskom, Media Markt in het centrum neem ik aan?

6. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Hengelo zit geen MM in het centrum, die zit langs de A1, samen met de Ikea, Toys XL, BCC, etc. Kan niet missen eigenlijk, ik weet niet precies welke afslag, die bij Van der Valk geloof ik.

Rotterdam is inderdaad centrum, waar ze dit dan opbouwen weet ik niet precies, het is iig buiten.

Voor iedereen: kom op tijd! Iedereen krijgt 10 minuten, wat betekent als je 5 man voor je hebt dat je een uur moet wachten.

Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    bedoelde idd in rotterdam. aan de voorkant zit daar een groot plein, denk dat ze het daar dan bouwen. ik kom zaterdag wel langs.

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240

Bron: Msn nieuws

9. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op bashers.nl een podcast (deel 3 gamescom) die gaat over Move en Kinect. Zeker naar luisteren. Erg interessant :b:

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe stiekem goed om te horen. O-)
    Haha die knul wordt wel ff aangepakt door dat vrouwtje. "Misschien ben je wel niet zo goed." :+

11. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom morgen wel even langs in groningen, ga er net toevallig heen met een paar vrienden:D

12. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie mij wil zien dansen: www.kinect.me en dan gast nummer: # 44001575

Hilarisch! Iedereen die een kinect demo krijgt wordt gefilmd, althans als je daar toestemming voor geeft en vervolgens kun je je eigen capriolen online bekijken. Echt wel heel vet gedaan, al zeg ik het zelf. Uiteraard koos ik voor dance central. Jeetje wat lachen.

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nou echt fantastisch \o/.

Sorry, maar het blijft moeilijk om hier nou zo enthousiast over te zijn. Als ik alleen in mijn huiskamer zo zou staan zou ik de oren al uit m'n kop schamen, laat staan dat ik dit publiekelijk doe. |:-

14. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ja, het is redelijk embarrassing, althans dance central, de rest valt wel mee. Maar weet je, ik neem mezelf niet zo serieus en jezelf voor schut zetten werkt ook wel weer bevrijdend.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. ELK spel wat niet lijkt op een afgeleide van Wii-sports is een on-rails game. Hoe gaan we nu 'echte' spellen spelen met Kinect. Ik noem eens een game: Mass Effect 3 oid

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gaan we met de controller spelen.

Hehehe, mijn vrouw, die dus echt niks van gamen moet weten had wel een leuke uitspraak toen ik het met haar besprak. "Wat zeuren die mensen toch. Jullie komen met een hockeystick uit en nu vragen alle tennisspelers wanneer ze met die stick kunnen gaan tennissen".

Klopt niet helemaal uiteraard, maar vond het toch wel een aardige opmerking van haar.

We blijven met games voor tennisrackets komen, maar die zul je met je racket moeten blijven spelen. Daarnaast komen we nu met hockey games, die je met je stick moet blijven spelen. Het een bijt het andere niet.

Goeie kans dat we nooit met een Kinect game zullen komen die jij zult spelen. Maar wellicht je vrouw en kinderen wel. Dan blijf jij met je controller werken en zij met Kinect.

Is de PS3 slecht omdat de PSP geen leuke games voor mij heeft? Nee toch?

Als het echter gaat om Wii, Move en Kinect dan ben ik overtuigd van de kracht en mogelijkheden van ons. Kinect gaat echt een veel leukere en bredere ervaring opleveren dan die andere 2.

Mmmmm, okay, ik ken nog een groot geheim. Er komt een game aan die jullie vrijwel allemaal zeker gaan spelen en die Kinect ondersteuning heeft. Meer zeg ik niet, maar ik weet zeker dat er een a la Mass Effect 3 aankomt voor Kinect. Hoe dat werkt en of het tof is, geen idee, ik weet alleen dat hij komt en vrij snel ook (zeg, binnen 6 maanden na launch van Kinect)

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is het dan vreemd dat de doorsnee gamer hier met een ps3 en 360 de mening

Move >>>>> Kinect

heeft? ;)

Maar zelfs dan. De Kinect kent tot nu toe erg veel beperkingen door het gebrek aan knoppen, joysticks en precies uitlezen van bijvoorbeeld planning. Ik hoop dat het bij de massa gaat aanslaan maar ik zal niet vreemd opkijken als het ook bij de casual markt als slechts een gimmick wordt gezien.

En nee ik ben niet bekeerd richting de ps3, kan niet zonder mijn 360 als het op gamen aankomt. Maar ik heb mijn twijfels bij deze stap :) (xbl via je tel vind ik bijvoorbeeld wel super interessant)

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier intern echt de predikant van het "3 screens and a cloud" verhaal. Heb dat met mijn team bijna 4 jaar geleden al besproken en het wordt nu langzamerhand realiteit. Kan niet wachten op WP7. (Helaas zal het voor NL weer wachten wachten wachten worden>>> eind 2011 of zo voordat het werkt zoals wij dat willen)

Bij de launch van WP7 in NL geen XBL en geen Zune :-(

O ja, en over dat Move >>> Kinect . Wacht maar tot je het beide zelf hebt gedaan. Dan zing je wel anders. Probleem is dat je op PS3 weer games zal hebben die jou aanspreken en op Kinect weer niet. Dus onze technologie werkt beter, echt waar, maar wij bieden enkel games voor de ganse familie en geen gamer titels (althans bij launch)

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft de Kinect in de demo-stand de zelfde hardware als het definitieve product straks in de winkel ??

Was pas om 17:00 uur thuis van het werk en had toen geen zin meer om een bezoekje te brengen aan de MM in Hengelo.

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Grrrrr dus toch... :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina