[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Moet je echt nou echt 3 reacties hier maken? je hebt een ''Edit'' knop hoor :+.

2. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    eigenlijk niet nee. mijn fout

3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een gereserveerd op gamecard shop, maar de kans dat ik geen CE krijg is er ook. Ach binnenkort krijg je een mailtje met hoe of wat en als ik het niet krijg dan ga ik op in de nacht wel als een mongool voor de deur staan. :+

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst ICC25m gedaan op me paladin tank met 4,7k gs:emo: Eerst 4 bosses gedaan, toen ging ik vandaag met de guild 10man doen. Ik en een andere paladin tank, beide 4,7kgs ofzo en de rest allemaal super geared. Hebben we gewoon nog Professor Putridge kunnen doen en Dreamwalker. PP eerste try neer, het ging meer zoals dit zijn de tacts we proberen het en zien het wel. Heb hem nog niet eens gedownd op mijn 5,8kgs shaman |:-

Alleen beetje jammer van de drops, ik en de andere tank waren eigenlijk de enige die gear nodig hadden en het enige wat dropte was retri en holy gear :confused: Dus aan het einde hadden we beide een 2h weapon en wat losse items :confused: Terwijl ik niet eens een offspecc heb lol.

Paladin:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&cn=Hendir

5. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    ik heb even een vraag over de battle.net account. Ik heb al 2 jaar geen wow meer gespeeld en heb intussen ook al een andere provider. Nu wilde ik wow weer oppakken en wilde ik via wow-europe.com naar mijn account mangement. Dit gaat tegenwoordig via battle.net en daar heb ik al recent geleden een account aangemaakt voor Starcraft II. Alleen is dit met mijn nieuwe-email adres. Ik kan dus niet meer inloggen op mijn wow account. Betekent dit dat ik een nieuw exemplaar van wow moet kopen en daarmee overnieuw kan beginnen,

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, je kan het samenvoegen. Als je op add a game klikt moet je het als goed is zo kunnen regelen. Het is dan, bij mijn weten, alleen een kwestie van de juiste code laatst geinstalleerde uitbreiding intikken en klaar.

Zou van tevoren wel even LK installeren. ;)

Corrigeer me maar als ik het verkeerd heb gasten. :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee yellow heeft gelijk. Je moet even WoW toevoegen aan je account.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kent iemand deze site: www.blizzard-mounts.net

Ik kreeg daar net een wel heel vaag mailtje over, maar het leek allemaal wel officieel. Ik moest, heb het niet gedaan hoor, informatie invullen om iets te valideren.

Probleem is dat de site als onveilig word bestempeld door mijn mail/internet/scanner.

Kan iemand mij dringend even helpen. Hoop niet dat dit een voorbode voor een hack is. Heb echt helemaal geen stomme gedaan op die site over anderen ofzo hoor.

Wil niet dat er iets gebeurd. :'-(

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een hack, ga de site niet eens openen

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Godzijdank. Had de link helaas wel aangeklikt, omdat het allemaal super officieel leek.

MAAR, voordat je loopt te schreeuwen. Mijn scanner heeft de beelden en dergelijke geblokkeerd. Lange leve AVG 9.0 ofzo. :thumbs:

Ik schrok me echt de tering.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand van een addon die als een soort ignore list werkt maar dan ook voor verschillende servers? Met de random pugs kom ik zoveel idioten tegen dus een addon die me waarschuwt wanneer er iemand van mn shitlist in de party zit zou me veel frustratie besparen.. Iemand?

12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik krijg die berichten ook wel is ingame.
    Iets van: Jij bent uitgekozen om een speciale mount te krijgen (maar dan in het engels8))

13. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    bij 12game.com / bol.com kan je de collectors editions bestellen! net gelijk bij bol.com gedaan! toppie

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij mij was het een echte mail in mijn mailbox. Het leek ook echt van Blizzard. Gelukkig heeft mijn virusscanner me gered. ;):thumbs:

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb hem ook via Bol.com besteld voor de zekerheid, en bij GCshop, ik hoop zeker dat ik er 1 in iedergeval binnen krijg.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb mogelijk slecht nieuws. Het kan zijn dat Cataclysm word uitgesteld naar Jan/Feb 2011. Dit las ik in de PU die gisteren verscheen.

Ik heb inmiddels flink wat uren in de beta zitten en ik kan Blizzard geen ongelijk geven als ze de release uitstellen met maar liefst 3 maanden. De expansion zoals ik hem nu gezien heb zit in-game gigantisch vol fouten.

Ik kan geen bugs, glitches of andere fouten rapporteren via het in-game systeem omdat dat geblokkeerd is en niet werkt terwijl het wel moet.

Naast zijn vele achievements helemaal fout. Er staat bij bijna alle quest achievements, bijvoorbeeld, 700 hier doen, 1000 daar en weer 700 hier. Daar klopt natuurlijk geen reet van.

Komt nog bij dat in alle gebieden NPC's het ene moment er wel zijn en het andere niet.

Questen kan ik ook al niet fatsoenlijk starten.

Giga veel lag nog, terwijl het opstarten van de beta en inloggen redelijk gaat.

Glitches zoals je mag verwachten in een beta, maar dan met extra zout.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zou de beta nu een 5- geven zoals die nu is. Als jullie er inzaten denk ik dat velen strenger zouden zijn.

Jammer als die uitgesteld word, maar wel beter.

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  17. SysanApse

SysanApse Guest

0 tot 440 JC in 3 uurtjes. Lekkâh.

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    @Yellow: Het is geen uitstellen als er nog geen datum bekend is gemaakt ;)
    Blizzard released altijd de spellen pas als het af is, en dat kan idd lang duren.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ze hebben het nu wel weer over de Beta, bij Burning Crusade bijvoorbeeld bij de Beta waren ook genoeg bugs, enorm veel maar toch kwam het snel daarna uit, bijvoorbeeld je WoW crashed bij sommige mobs in Zangarmarsh en heel veel andere vage bugs, wat allemaal wel goed liep bij de release behalve een paar bugs dan die er nog inzaten maar zo erg waren die niet,

Maar inderdaad ze hebben nooit een releasedatum gezegd maar volgens mij hadden ze wel 2010 gezegd ik weet het niet zeker hoor, maar we zullen zien op de Blizzcon 2010 =).

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wellicht, maar afgaande op de info van jouw en Pim vind ik de reactie van de PU in eens heel overdreven.

Wellicht halen ze november wel en besteden ze Augustus, September en Oktober aan het fixen van de game.

Moet ook eigenlijks wel te doen zijn of niet?

Ik gok op 11 november. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina