[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu tegen het einde van spel denk ik. Ben in Denerim de landsmeet aan het voorbereiden. Ik had er tijdens het spel ook al aan gedacht om opnieuw te beginnen omdat ik niet alles goed door had, maar ik blijf maar dingen ontdekken waardoor ik het beter gewoon nog eens een tweede keer zou spelen.
    Mijn grootste blunder lijkt dat ik dat karakter 'Sten' niet heb vrijgespeeld en nu kan ik ook niet naar die stad waar die was omdat die blijkbaar vernietigt is door de darkspawn. Kun je dit vermijden?

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, door Sten mee te nemen als je in Lothering bent. Nu zul je hem niet meer tegenkomen.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Even een vraagje tussendoor.

Heb je voor de Awakenings uitbreiding de orginale DA disc ook nog nodig? Of kan ik mijn DA:eek: gewoon verkopen en dan met een gerust hart Awakenings uit de winkel halen en spelen?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die runes zijn duidelijk wat ik er mee kan, maar wat moet ik met al die stenen? Hoe switch je trouwens van party moet je daarvoor altijd naar je kamp? Want bij een overgang vraag ie 'Gather party and venture forth?'. Kan je, als je naar je kamp gaat, altijd weer terug naar de plek waar je die vraag kreeg?

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je LT inhoud, staat linksboven een vakje met "Switch party mempers" of iets dergelijks. Als ze die vraag stellen (Gather party and venture forth) vertrek je gewoon naar een ander gebied. Je kunt daar altijd wel naar terug volgens mij:)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die is altijd grijs/niet te selecteren.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Never mind, zie dat je het over andere stenen had.
    De knop voor party-members die Coentjuh beschreef is vaak niet te selecteren, maar soms wel.

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  8. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Lieve lezers,

Ik vraag mij af of me zou kunnen vinden in dit spel, en zit eventueel een aanschaf te overwegen.

Ik vind spellen als Fallout 3, Oblivion, Blue Dragon helemaal te gek.

Zou Dragon age wat voor mij kunnen zijn?

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    In het begin vond ik de game niet zo geweldig, maar na een tijdje gespeeld te hebben, vond ik hem super:D Ik ben ook een Fallout fan, dus ik denk dat jij dit ook wel leuk vind;)

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker weten, ik vond die games die jij opnoemde ook helemaal te gek en Dragon Age is zeker van vergelijkbaar niveau, zeker nu je hem voor een zacht prijsje kan op pikken zou ik het doen.

11. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan!

Grote kans dat dit dan de volgende aankoop wordt

12. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het nog Deal of the Week is, maar mensen die Awakenings nog niet hebben gelijk nemen, wat een waar voor je geld. Vind het echt een geweldige Add-on.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt beter wachten op de Ultimate Edition en die voor 30-50 euro kopen.
    Iemand hem al ergens gezien?

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nou echt geweldig was die niet toch? Vond hem zeer vermakelijk maar zo verschrikkelijk makkelijk, en op lvl 20 had ik eigenlijk alle skills al voor me characters die ik nodig had, al waren er wel hele leuke specializations bij gekomen om wat andere builds te maken en het verhaal was vermakelijk. Had alleen stuk moeilijker gemogen, maar wel leuke add-on.

15. BabyKing

BabyKing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem na 2 uur op hard spelen nog zo makkelijk dat ik hem maar ingeruild heb voor assasins creed 2

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    En dan ruil je hem ook nog in voor AC2, mijn schildpad kan dat met zijn ogen dicht uitspelen. 8)

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    DA:eek: ruilen voor AC2 is niet goed. DAarnaast: speel je RPG's per se om de uitdaging of om het verhaal? Bioware is onovertroffen in story telling. Ik ben verliefd op Mass Effect 2.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En het wordt altijd moeilijker. Vooral met de uitbreiding en DLC lijkt me.

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Was jij dat nou, met Pedo en Fredo? :+

Deel Deze Pagina