Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369

:F:

Klinkt redelijk objectief, zo wel leuk zijn als PES een grote verbetering heeft doorgemaakt. Ik kijk in ieder geval uit naar beide demo's. Mocht PES mijn voorkeur krijgen, dan hoop ik dat het online eens goed werkt. Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar Fifa, mede veroorzaakt door de valse beloftes die Konami ieder jaar weer doet, dus kan misschien alleen maar meevallen.

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan is de laatste FIFA die je gespeeld hebt FIFA 05/06.
    Heb het laatst opnieuw gespeeld en wat is het eigenlijk een ongelofelijke kutspel zeg.
    Verdedigers van je tegenstander die 90 minuten lang op het lijntje van de 16 blijven.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.Ik ben dit jaar over gestapt van PES naar FIFA(speel 95% fifa en 5% PES 2010 op dit moment),maar ik ga weer terug.Bij fifa kreeg ik gisteren bijvoorbeeld in 1 wedstrijd 3 afstand schoten om m'n oren van net over de middenlijn....pfff...lekker realistisch...de echte FIFA masters vegen echt de vloer aan met mij op die manier,terwijl ik zelf ook kansen krijg door een mooie aanval op te zetten,alleen ben ik slecht in het afmaken(ik maak bewust geen lobjes,vind ik niet een uitdaging)...en dan heb ik het nog niet eens over de lobjes die je continu om je oren krijgt en waar je niks aan kunt doen.

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 viel niet tegen hoor!!!Speel ik nog wel eens

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Fifa08 was de basis voor de nieuwe FIFA. Toen kon het me nog niet bekoren. Fifa09 en fifa10 wel volop gespeeld en heb er erg van genoten. Toch gebeuren er te weinig vreemde situaties op het veld. Het lijkt allemaal wel van te voren beslist wie uiteindelijk de bal krijgt. FIFA wc daar wil ik al helemaal niet over hebben, nadat ik die heb gekocht heb ik nog meer fifa10 gespeeld dan wc. Fifa11 gaat hem dus niet worden voor mij omdat het na 3 jaar teveel van hetzelfde in geworden.

Pes 4t/m6 was mijn ultieme voetbalverslavings periode. Daarna hebben ze ook niks van gebakken en heeft ea het goed gedaan door een nieuwe engine te bouwen voor hun spel waardoor er veel zijn overgestapt. Dit jaar word eindelijk weer eens wat spannender wie wat gaat kiezen. Denk dat veel pes spelers weer terug gaan maar dat er geen die hard FIFA spelers overstappen.

Ik geef pes dus dit jaar het voordeel van de twijfel, is het niks dan kom ik bij FIFA uit wat me tot nu toe nog nooit 100% heeft kunnen bekoren. Word wel een spannend jaartje zo.

En alsjeblieft geen gezeik in beide topics, want daar schiet niemand wat mee op.

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha...onrealistisch?....nog een keer hahahahaha...die lobjes en afstands schoten van net over de middenlijn bij Fifa is lekker realistisch joh!!!_0/
    Lijkt af en toe wel op Fifa street!nee Fifa is onrealistischer dan PES...heel vaak dezelfde goals en onmogelijke goals!!...dus hou ff op wil je!!

En ik speel zelf zo'n 20 uur FIFA per week hoor,dus kom niet aan met PES fanboy gezever!!!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het is allebei verre van realistisch. Maar wat je een leuker spel vind ligt gewoon aan het gevoel dat het je geeft. In elk spel zitten fouten en de 1 houd meer van het ene type spel dan het ander. Jij bent ook niet voor niks op FIFA overgestapt omdat die druiloren van konami er niks van bakten. En nu moeten wij pesliefhebbers nog maar hopen dat weer het zelfde oude gevoel terugkrijgen als we het spel spelen. En dat zal bij de1 wel zo zijn en bij de ander niet.

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad sommige doelpunten bij fifa zijn zo onrealistisch te noemen en sommige passen gaan altijd goed. Kijk alleen maar naar hoe soms sommige spitsen schieten qua beweging (heel zacht) en de bal schiet hard het goal in. Maar het spel is gewoon leuk, werkt lekker en is vermakelijk. Daar gaat het om. En als iedereen die nou pes wilt kopen dat lekker doet en de mensen die fifa zijn die lekker kopen dan blijven beide spellen bestaan. Aan beide zitten namelijk goede punten waar de ander wat van kan leren!

9. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik tot nu toe heb gehoord over PES is zeer positief, de mannen van konami hebben de hele game eigenlijk opnieuw opgebouwd. Maar nu moeten we niet verwachten dat deze game geen kinderziektes heeft.

Eigenlijk is deze PES het zelfde verhaal als met FIFA 08 en ik denk dat PES 2012 pas echt hoge ogen kan gaan gooien, al moet ik eerst bijde games maar eens gaan spelen ;)

En de mensen die claimen dat PES NIET scripted is en Fifa wel die moeten gewoon ff nadenken, BEIDE games zijn natuurlijk scripted, het is en blijft een game ;)
    Ik weet zeker dat er in PES 2011 ookwel dingen gaan zitten die extra makkelijk blijken, of die je na lang spelen pas ondekt (net zoals in alle voorgaande fifa's)

EA is nog steeds bezig met het tweaken van FIFA 10 en met de nieuwe manier van passen voorzie ik ook genoeg verandering in FIFA 11. Alleen ben ik bang dat ze deze fifa niet kunnen blijven tweaken maar net als PES nu over een jaar ook wat nieuws moeten gaan opzetten.

10. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt de rivaliteit ook zo leuk. Iedereen vind dat goed en de andere groep vind dat weer goed. Ik zeg gewoon dat ze beide hun positieve en negatieve punten hebben. Fans van PES blijven vaak voor PES en dat is ook zo met Fifa. Dat maakt het ook gewoon heel leuk en dat maakt ons steeds meer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lekker hoor :D

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Voetbalgames speel ik sowieso alleen maar online. En zolang de lagg aanwezig blijft, online bij pes, blijf ik lekker bij fifa. Ook fifa-clubs vind ik gewoon erg leuk!

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is idd klote van pes. Al m'n vrienden spelen het en we doen er toernooitjes onder elkaar mee. Nu merk ik dat ik 2 jaar FIFA speel want ik benader het spel dan ook op die manier. Nu pes weer beter word en vernieuwd zie ik een kans om al me vrienden in te maken :).

En dan kop ik later fifa11 2e hands voor clubs. Dat is het enige aan FIFA wat ik nu ok nog speel.

14. Xboxhater

Xboxhater I'm Just Joking

Leuk Bevonden:
    0
    effe oftopic:

weet iemand hoe die wijf heet op mijn avatar? alvast bedankt

ontopic wanneer komt de demo uit?

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die wijf :emo:

16. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2

Ja bij Fifa 10 zijn die lobjes een bug ja.. zo he das al 1 fout.. En net alsof altijd een schot van net over de middenlijk erin vliegt.. In het echt zie je dat toch ook wel is? Met Fifa wel vaker maar alsnog.. Hou jij maar ff op want pes is gewoon een kut spel stelletje robots met dat doffe kut geluid kut commentaar alles is kut aan dat spel vergeleke Fifa.. Fifa 11 gaat wederom weer dik domineren.. PES jat alleen maar kijk maar naar be a pro mode.

17. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij het wk spel zijn lopjes veel moeilijker.en denk ook dat ze zo zijn in fifa 11 als hoe ze bij het wk spel werken.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry to burst your bubble, maar Fifa heeft Be a Pro mode eerst van PES gejat.

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad die zat volgens mij toch bij de Winning Eleven versie ?

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Echt he. Maarja, ik zou ook een plaatje pakken van iemand, waarvan ik niet eens weet wie het is.:emo:

Waarschijnlijk gewoon op google 'chick' ingetypt.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina