Ja zoiets had ik ook een keer ik was aan het rushen, terug in de lobby: fuck you camper, dit dat. Volgende potje zitten ze alletwee in een huis te campen.
Ik vind het juist een heerlijke sniper alleen jammer dat hij zoveel van je scherm in neemt. Ik zelf schiet er ook vaker headshots mee dan elke andere sniper.
IMO is de WA2000 de beste sniper in HC. Intervention is daar waardeloos. Je hebt het liefste een sniper met zo weinig mogelijk recoil. Iedere hit is toch wel een kill.
effe oftopic weet iemand wie dat chick is op mijn avatar. alvast bedankt ontopic wie gaat de volgende call of duty halen? niet black ops maar de volgende bedoel ik
Ik zou de M21 silenced gebruiken is het zelfde alleen met nog minder recoil. Ik zelf heb nu een tactiek met de M21 silenced, scavenger, cold-blooded, ninja. Lekker in het gras gaan liggen wachten tot er iemand langs komt, en dan 2 a 3 schoten heel snel schieten zodat hij dood is.
In het gras liggen met silencer en cold blooded? Klinkt als een hele enerverende tactiek, hoe kwam je er zo op?
Ga het lekker op internet zoeken ofzo..... Dit is een xbox forum niet een wie is het forum. En hoe triest is het als je op het forum jezelf xboxhater gaat noemen als dit zo'n forum is.