[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En het is de regisseur van meet the parents/fuckers. Comedy's die niet grappig zijn
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, klinkt misschien een beetje 'anti-feministisch' (al was m'n vriendin het met me eens) , maar het is gewoon bullshit dat zo een échte vrouw dat kan.. Als een vrouw zulke dingen doet hoort het gewoon een keiharde pot te zijn met een tuinbroek en gemilimeterd haar.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    RepoMen

    Pff kon me aandacht echt niet vast houden. Zo slaapverwekkend nog steeds na een uur.
    2 goede acteurs zal je denken met een goed verhaal. Helaas.
    Geef er geen cijfer aan. Misschien kijk hem nog wel eens verder als het wat spannender wordt?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    nou net gezien, wat een prut film 8) (en dat kwam niet door die 50 jaar oude moordscenes, die waren nog wel hilarisch :lol: ) Maar is dit nou (ja volgens de imdb-voters) de beste thriller/horror film uit de geschiedenis?
    eerste uur was nog wel oke met die vrouw enzo. Daarna vond ik er weinig meer aan, er gebeurt eigenlijk niet zoveel op het scherm. De geluiden/muziek waren wel erg oké, waardoor het misschien spannender was om hem als luisterboek te checken.
    Maar heb ook nooit zoveel met (thriller/)horror, vroeger vond ik Jaws nog wel spannend en Saw1 vond ik wel heel vet, verder nooit wat beters gezien in dit genre. Tenzij iemand nog een aanrader heeft .. the Shining staat nog op het programma


    heb hem met pijn en moeite wel afgekeken, vond het eerste half uur wel oke, leuk idee met die organen .. daarna deden ze hun best om het beetje interessant te houden met al die 'gore' .. einde was ook slecht
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Je ging toch C'era una Volta il West kijken? :eek:
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nee, die ging ie na Psycho doen.

    Ik denk dat ik For A Few Dollars more er maar even in ga doen. Morgen dan maar The Good, The Bad And The Ugly en overmorgen 2046. Hoor veel goeds over die laatste.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Good, The Bad And The Ugly ben die ook even aan het binnenhalen.
    Heb hem wel eens gezien op een SBS zondagavond. Maar ik wil hem wel eens even goed zien. :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Doe dan eerst die andere 2 dollar films, kun je een beetje the rise van Leone meemaken :p.
    Moet Il Cattivo... ook nog gaan kijken, maar moet echt tijd vrij gaan maken voor die 170 minuten. Extended editions zucht.
    Plus ik ben ook weer eens voor Lost gaan zitten, moet die shit nu echt ff af kijken. Laatste seizoen bereikt!
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Binnenhalen? Kopen op blu-ray die shit! :eek:

    Tsja, ik ga ze dus kijken, maar niks komt in de buurt van Leone's + Morricone's meesterwerken Once Upon A Time In The West en Once Upon A Time In America.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zet ze allemaal even op me lijstje. :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Gast wtf?!
    Niets komt in de buurt van Upon a Time in America? Hahah wtf the good the bad and the ugly is way beter dan die, ik zou zeggen ook beter dan C'era una Volta il West... 8)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    The Good, The Bad & The Ugly beter dan Once Upon A Time in the West? Laat me niet lachen. :lol:
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandeweek Twelve Monkeys gezien. Kon me het einde niet meer herinneren. Geen slechte film in ieder geval.
    Net Silence of the Lambs weer zitten kijken. Blijft een super film.
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Nounou, als we het over westerns in het algemeen hebt kijk je niet echt verder dan Leone's neus. High Noon met een glansrol van Gary Cooper, The Searchers met een geweldig, ondergewaardeerde rol van John Wayne, Rio Bravo, Django met Nero's stoerheid die niet al te veel onder mag doen van Eastwood's etc. etc.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Als we het over filmtechnisch superieure films hebben, dan zijn die films een lachertje vergeleken met veel van Leone's films.

    En dan heb ik het nog niet eens over de soundtracks.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Paranormal Activity gekeken. Geloof het of niet maar ik vond hem echt focking eng. Dat ze met zo weinig middelen zo'n enge film kunnen maken, netjes hoor. Op een gegeven moment wilde ik gewoon niet meer dat het nacht werd in de film en dat het weer iets ging gebeuren, zulke dingen heb ik dus nooit bij andere horrors. Raar dat-ie maar een 6.7 krijgt op IMDb.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Had exact hetzelfde, terwijl maar weinigen mijn mening delen. Komt misschien ook omdat ik best in geesten geloof en er daardoor aardig in op ga.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik sta er ook best wel voor open. Zal het wel zijn ja, en dat ik alleen keek. Je moet hem sowieso niet met vrienden gaan kijken, denk ik.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik keek 'm in de bios met m'n vriendin en dat is sowieso al een schijterd:+
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Ik vond het eigenlijk ook een prima film! Op IMDB lopen ze allemaal te zeiken dat Smith niet kan acteren, maar dat vond ik reuze meevallen!

    Ik vond het ook wel een 8, vooral door de sfeer in de 1e helft. Tweede helft is natuurlijk niet erg origineel, maar ondanks dat je het einde al weet blijft het toch mooi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina