[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben allang in Blackwater hoor :+

2. thelklutsen

thelklutsen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden uitgespeeld, en ook ik moet zeggen dat Mexico uiteindelijk het saaiste gedeelte is. Wanneer je er voor het eerst heen kunt, is het prachtig; enorme landschappen, die prachtige Mexicaanse dorpjes, vreemde rotsformaties. Het ademt allemaal zoveel sfeer uit, en ook de eerste missies zijn grappig. Maar daarna kakt het verhaal behoorlijk in, ontbreekt het bovendien aan leuke personages (zoals Dickens) en valt de game in een herhalingsoefening. John wil informatie, maar moet toch steeds weer iets eerst voor anderen doen. John gaat op zijn paard, moet naar de andere kant van de map, wordt daar gedropt en kan weer het hele eind terug met zijn paard. Dit werkte echt heel erg storend. Bovendien deed die hele revolutie me ook heel weinig. Het was even doorbijten dus.

Het einde is dan weer prachtig, want Blackwater is een leuk en vernieuwende stad, na al die Mexicaanse droogte (al blijft Armadillo het vetst). De bergen in is net zo leuk, omdat dit zorgt voor de nodige afwisseling in landschappen. Ook de missies worden weer wat beter en je merkt echt dat je tegen het einde aanzit.

Kortom: het begin van de game is super, de hele sfeer van het wilde Westen wordt perfect overgebracht, dan kakt het behoorlijk in, om vervolgens weer goed te eindigen. Ik heb genoeg plezier aan dit spel gehad, maar zal 'm verder niet veel meer spelen. Vandaar dat 'ie al in de verkoop staat :p

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal mee eens. Ik zit op moment in het kak gedeelte en kan me er nog niet toe dwingen verder te spelen. ;)

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik de game al sinds de release heb, ben ik vorige week eindelijk in West Elizbeth beland. Veel zijmissies en challanges tussendoor gedaan, vandaar.

Missies zijn in dit deel zeker een stuk beter! Weer zo'n lekker gestoord figuur dat je tegen komt en de omgevingen daar zorgen ook voor betere missies!

Trouwens zojuist eindelijk iemand eruit gespeeld met poker (met slechts 1 persoon aan de tafel) voor een outfit. Zelf nooit poker gespeeld dus. Ik had daar echt al ontzettend veel tijd ingestoken.
    Maar opeens had ik het, de ander begon in te zetten, uiteindelijk gingen we beide all-in.

Hij had alleen een paar azen, ik een paar Koningen en een paar 9's.

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Als je heel het verhaallijn hebt uigespeeld, kan je dan nog wel alles doen wat je eerst kon doen of kan je dan die outfits niet meer unlocken en side missies doen enzo?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je de story uitspeelt kun je gewoon verder gaan met de side-missies, outfits en noem maar op. ;)

7. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan deze game donderdag te kopen. Ik las PU van 3 maanden geleden met een preview van deze game. Die preview heeft me echt te pakken gekregen. Wat een mogelijkheden zo te horen. Alleen: is er een demo beschikbaar van de game of een andere manier om hem even te spelen?

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is er geen demo. Je kan natuurlijk wel even op youtube o.i.d. kijken :)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Of kijk even op de RDR media pagina van GameTrailers. Daar heb je meestal ook hogere kwaliteit user (gameplay) filmpjes naast de video (p)reviews/interviews van de site. Zie je toch altijd direct wat meer van hoe het spel echt speelt.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]DC0lKwttOj0[/yt]

11. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Altijd leuk van die filmpjes, net als bij GTA IV geweldig:cool:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is gewoon een goede aflevering van The Looney Tunes. Met Roadrunner en die andere gast. :+

13. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ahaha erg grappige dingen in dat filmpje ga daar ook zelf is wat van uittesten nu ik het gezien heb:thumbs: :cool:

14. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Horse surfing FTW :D

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Al een paar dagen een nieuw topic gestart met deze vraag, maar die is nooit goedgekeurt geloof ik, want is nooit verschenen :{

Anyway, dan vraag ik het hier maar.

Zijn er hier mensen die de NTSC-Asia versie hebben besteld, en werkt die gewoon zonder problemen op de NLse 360?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aziatische versie is gewoon regio-vrij, moet het doen op je 360.

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Maar geen problemen dus met eventueel DLC enzo, of met online spelen?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Game na een paar maanden eindelijk uitgespeeld.
    Mijn impressies.

:'-(

@ Het verhaal.
    (Game completed 87.7%
    Total time played 56:40:04)

:eek:
    :D
    :cool:
    \o/
    :mad:
    ...... :eek: :'-( :'-(

Ik wil niet met die lutser Jack spelen. Ik heb gelijk voor een andere outfit en paard gezorgd want hij mag niet met zijn poten aan meneer Marston zijn spullen komen. :mad:

Deze had ik altijd aan. (zo awesome :cool:)

Deze heeft Jack nu aan (niet mijn foto).

edit: Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het andersom had verwacht. Toen ik na de hereniging met mijn familie nog meer missies kwamen vond ik het al verdacht... 'Ze willen dat ik een band krijg zodat aan het einde mijn familie alsnog vermoord wordt'. Ik verwachtte dus stiekem al iets dergelijks, maar dit kwam eigenlijk nog harder aan. =(

Valt me nog mee wat ik nog moet voor de 100%. En dat zonder er op te letten.

Ik heb sinds een tijdje voor de release dit topic niet meer gevolgd, maar ik neem aan dat ik niet de eerste ben die dit zegt: RDR > > > > > > > > > > > > > GTA (IV)

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet nu bevers vinden, de game zegt dat ik ze bij rivieren kan vinden,maar ik zie er heel weinig. Waar kan ik ze het beste vinden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina