Veel online speel ik niet, behalve wat co-op met de het 2-koppen-tellende team wat we hebben De naam moest eigenlijk Drop Zone Dudes zijn, maar tijdens het maken van team teveel gezopen en per ongeluk Dead Zone Dudes ingetikt. Later, toen we zagen hoeveel we bailde, was het wel toepasselijk en zo gehouden Je snowboard slope park vond ik wel meesterlijk Je hebt je voeten niet nodig om weer terug naar boven te gaan en lekkere jumps met goeie landingsmogelijkheden. (En.. niet gaan slaan, maar vond hier en daar (ook bij andere parken) verradelijke randjes. Zit je net in een flow en lig je weer op je bek door een onzichtbaar randje. Ligt ook aan m'n uber skillz natuurlijk..)
Ik ben nu bezig met een van mijn beste parken tot nu toe. Het staat al 100% vol, maar ik ben het nu nog ff aan het tweaken. Dus graag online komen om te spelen, dan kunnen jullie ideeën aanleveren! Ik heb een skateplaza gemaakt in het stadion.
EDIT: Ah kutzooi! Nieuwe downloadable content: Het Skate.Create-upgradepakket: 560 (P) Wat een gieren! Maar dit moet ik wel kopen, want parken maken vind ik het enige vette ongeveer en daar besteed ik ook 99% van de tijd aan. Moet ik weer nieuwe mp's kopen... EDIT: Meteen maar weer 4200 mp's gekocht op Gamehubs.
Kan iemand mij vertellen hoe je die skate share pack code moet invoeren? Ik heb alles geprobeerd, hoofdletters, geen hoofdletters, spaties, streepjes, maar hij doet het gewoon niet...
2e hands zou wel een probleem kunnen ja, omdat er 1 code word bijgeleverd voor dat Share Pack ding. En als de eigenaar deze al heeft geactiveerd kun jij dus geen dingen uploaden tenzij je via de Marketplace het alsnog download voor, ik dacht, 800(P).
Mijn laatste creatie is het Stadium Plaza. Maar die staat nog niet online. Kunnen we wel ff freeskaten vanavond als je wilt.
Net ff een korte sessie gehad met Eddyfever in mijn nieuwste park. Op een gegeven moment stond hij op de duikplank van de pool, en ik maakte backflip na backflip na backflip over hem heen. Ik hoop dat hij die replay bewaard heeft want ik heb dat niet iig.
Wordt deze game nog een beetje gespeeld? Of raak je, net als skate 2 imo, er na een uurtje of 10-15 wel op uitgekeken? (als in, moeilijke missies waar je niet voorbij komt, stad helemaal gezien, online niet echt boeiend etc)
Ik doe af en toe nog opdrachten, maar dat is vooral om de laatste Skate.Park onderdelen nog te unlocken. De meeste tijd ben ik bezig met parken maken en een beetje rond te skaten erin.