Ja!
Oke de game had wat fouten hier en daar maar voor diegene die wat meer tijd wisten te investeren in de game konden verder kijken dan hun neus lang was en zagen veel van de nuances dat het spel zo uniek maakte.
Ik ben ontzettend intensief bezig geweest met de Time Trials puur en alleen omdat alles gewoonweg klikte, de manier waarop het in First-Person is en dat je alsnog de mogelijkheid hebt om zo vloeiend over een traject heen te vliegen als een platformer. Alles raast aan je voorbij met beslissingen die in milliseconden moesten worden genomen, deel 1 voelde gewoon als een dikke adrenaline rush aan.
Ik heb momenten gehad dat ik m'n hart in m'n keel voelde wanneer ik meters van de finish ben wetend dat het moeilijkste stuk nog moet komen. Eenmaal geklaard met een goede tijd wou ik alleen terug om mezelf nog een keer te verbeteren.
Ik ben het ook gedeeltelijk met Modder eens en vind deze game toch 1 van de betere titels uit deze generatie maar het had nog zoveel beter gekund... Dus ME2 kan niet snel genoeg komen!
Laatst bewerkt: 21 aug 2010