Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, lobje over de keeper. Als je een beetje weet hoeveel kracht je er achter zet en je loopt een beetje recht op het doel af zit hij iig bij mij 9/10 keer.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok, dat is wel heel nep inderdaad.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar zo zal je altijd dit soort fouten tegenkomen. In Fifa 09 kon je diagonaal met RB altijd in de hoek scoren, mits je een beetje goede speler had.

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat weet ik nog idd. Het enige leuke van FIFA online is clubs of online tegen vrienden natuurlijk. Maar in FIFA World Cup zit die functie (10vs10) niet eens...:{

Waarom zit er btw nooit 2vs2 in? Zo moeilijk is dat toch niet voor EA om dat te implementeren?

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook niet, 2 vs 2 vind ik juist een van de leukste dingen aan fifa...

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het kan wel, met online team play ofzoiets. Ik en Ralluf hebben het iig een keer gedaan met Fifa 10 tegen 2 anderen.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja is makkelijk te doen hoor. Zijn aparte lobby's voor.

8. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat in de filmpjes van pes 2011 te zien is dat er idd gewerkt is aan een wat meer 'manual' achtige passing... meer controle meer variatie.
    In de fifa 11 filmpjes tot nog toe zie ik nog steeds dezelfde ping pong passes, terwijl OOK de makers van fifa 11 opperden dat ze dat ping-pong pass gedoe eruit gegooid hebben.

Dit van iemand die sinds pes 6 is overgestapt naar fifa 08 t/m fifa wc, maar de fimpjes van fifa 11 doen absoluut onder voor pes 2011 tot nu toe. Lijkt wel of ik fifa wc aan het werk zie.

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nieuwe covers voor FIFA 11

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Özil lijkt op een oompaloompa daar. Gelukkig is het voor de Duitsers dan, al heb ik geen idee wie die andere twee gasten zijn. Fake ofzo 8)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nep.

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Özil lijkt altijd op een oompaloompa. :+

14. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ozil heeft van die vissenogen xD

15. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ziet er toch niet uit... Speel al 4 jaar FIFA maar wat een kleine verschil tussen WC-FIFA11. Arena is precies hetzelfde, dribbel ook, dat draaien ook, het scoren ook.. Ik ga hem halen maar als PES eerder uitkomt dan haal ik die eerst. Zeer teleurgesteld in FIFA.
    Het is wel ietsjes vrijer maarja.. Even afwachten nog..

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Nou, zo slecht ziet het er toch ook allemaal weer niet uit. Zoals je al aangeeft, even afwachten nog... Ik denk dat je een footy vooral moet " voelen "

Je had toch niet verwacht dat WC en Fifa11 er compleet anders uit hadden gezien, lijkt mij niet echt realistisch...

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we eerlijk zijn, de dingetjes waar we ons aan iriteerden zoals het irritante lobje over de keeper, ping pong passing e.d. zijn er uit. We moeten niet verwachten dat er een nieuwe footy komt, we willen graag een vernieuwde versie van Fifa10. PES loopt achter, maar komt dichtbij, lijkt me ook niet echt vernieuwend tegenover Fifa11. Ik heb Fifa11 op de release, zekerheidje, en ga me weer een jaar vermaken.

EA doe wat aan die cheaters !! (FUT)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ping pong passen er uit? Dat wil ik nog wel eens zien. Met name de vorige video die getoond werd op de vorige 2 pagina leek het erop alsof het nog steeds mogelijk is. Daarom ben ik zeer benieuwd naar de demo.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lobje over keeper eruit ? Niet echt.

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eruit begrepen hebt dat je meer moet sturen en afhankelijk bent van de skills van desbetreffende speler zeg maar om de pass bij de speler te krijgen, maar ja das afwachten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina