Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er gewoon hetzelfde uit als FIFA11, dat gescripte zit er nog in.. Dat dribbelen is hetzelfde, je kunt nog geen 3 vernieuwingen noemen als je naar dat filmpje kijkt. En ik verwacht echt wel een nieuw spel, ik ken FIFA 10 onderhand al uit mn hoofd net als de WK-game, ik wil gewoon telkens een moeilijk spel hebben om te wennen waar het echt een uitdaging is om het te kunnen. In het begin ben je blij als je scoort; dat gevoel moet je voortdurend hebben.

Momenteel is het spel zo: :F:

Niets kan tippen aan FM, het is werkelijk een prestatie hoe die gasten je in totaal wekenlang achter de pc houdt kijkende naar BOLLETJES, terwijl FIFA en PES alles ter beschikking hebben.

Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Echt wel (het automatisch uitkomen dan..)

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Er wordt in ieder geval aangegeven dat het passen wat lastiger wordt, hoe het uit eindelijk werkt zien we inderdaad terug in het uiteindelijke spel.

Is in WC al wat moeilijker gemaakt, maar het lobje er helemaal uit lijkt me niet echt handig ;)

Er zal altijd wel iets blijven wat niet naar ieders tevredenheid werkt, maar als ik kijk naar de afgelopen jaren, dan mag ik hopen dat Fifa gewoon weer erg goed wordt. Als iemand een spel weet waar helemaal niets op is aan te merken dan hoor ik het graag... Pac-Man ?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar dan nog Ferron. Als iemand besluit de keeper een klein beetje uit z'n doel te laten komen dan nog kun je met LT en X een simpele lob over de keeper doen die 9/10 keer zit. LB + B hebben ze inderdaad als 'lob' moeilijker gemaakt. Maar in zowel Fifa 10 én WC 2010 kun je met de andere variant heel gemakkelijk scoren.

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde idd wat Ferron zei over die keeper en dat lobje, dat verschilt per situatie, soms wil ik niet dat mn keeper eruit komt en gaat ie toch wat dus een lobje oplevert voor mn tegenstander, erg vervelend

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bij FIFA WC 10 heb ik niet echt veel lobjes tegen gekregen eigenlijk en ook niet eens zoveel 1 op 1 tegen gekregen.

Denk niet dat er veel veranderingen zullen zijn in FIFA 11.
    Natuurlijk zullen ze het een en andere wel getweaked hebben maar meer ook echt niet.
    Hoop wel dat ze die vervelende bug uit de Manager Mode hebben gehaald dat het steeds vast loopt.

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel seizoenen gedaan en nog geen last van gehad hoor

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb je geluk gehad na 3 seizoen VVV-Venlo liep hij vast en toen was ik een nieuwe Manager Mode begonnen en ging ik verhuizen naar een andere club stond ik opeens 2,1 miljard in de min.
    Zelfs bij andere clubs als ik kwam stond ik 2,1 miljard in de min.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Of als je met 2 controllers speelt dat ie soms vastloopt.

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens vastlopers, met clubs alleen

vandaag wel 2x disc unreadable

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maja ik zie wel welke spel ik ga halen want PES komt weer aardig terug.
    Alleen vind ik het leuk dat FIFA veel licenties heeft en Clubs maar PES heeft weer een uitgebreide EDIT mode.

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe extreem nep:+

Wie is trouwens die jongen aan de rechter kant op de rechter cover?

13. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is op de gamescon in Duitsland. Denk dat je daar op de foto kan en dan zetten ze je foto op de cover van Fifa 11.

14. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je mening natuurlijk niet gaan baseren op een filmpje van een vroege build, staks met de demo's kun je pas echt gaan vergelijken.

Als je een aantal previews kijkt/leest op het internet zegt toch bijna iedereen (die fifa 11 al gespeeld heeft) dat het ping-pong passen eruit is gehaald, en dat niewe personality+ (achterlijke naam trouwens) echt schijnt te werken, dat je b.v. bij Inter altijd sneijder moet zoeken of iets dergelijks.

Ik denk dat PES nu de potentie heeft om heel goed te worden. maar PES 2011zal wel een hoop kinderziektes gaan bevatten, ook las ik ergens dat de animaties van PES soms nog wel te wensen over laten.

Ik denk dat FIFA 11 in het geheel dit jaar veel beter zal worden, maar dat PES volgend jaar en/of het jaar daarna met deze nieuwe manier van voetbal pas echt gaan kontschoppen.
    je kunt niet in 1 jaar een foutloze game maken ;)

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Op dit moment ben ik niet bang dat Fifa 11 een slechte voetbal game wordt. Aangezien Fifa World Cup heerlijk speelt, zal Fifa 11 op wat tweaks na ook soepel spelen.
    Daarom ben ik juist erg benieuwd naar PES 11. Hoop echt dat zij met deze versie een top game gaan neerzetten waardoor de keuze voor het juiste voetbal spel weer lastig wordt....
    Dit zal de ontwikkeling van beide spellen alleen maar goed zijn. Uiteindelijk zal de consument en ieder voor zich zelf uit moeten maken wat hij of zij uiteindelijk het prettigste vind spelen.

16. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van het FIFA Soccer Blog forum over pro passing in de Gamescom demo:

Ze hebben ook wat punten neergezet gebaseerd op verschillende video's en comments van de Gamescom demo:

1. Generally, a lot of improvements in every way
    2. Personality
    3. Pro Passing is noticeable and game looks much better in terms of Pro Passing
    4. Game speed is OK for everyone and the game looks much better in terms of game speed, also the speed is spot on
    5. Animations are fantastic
    6. Fluidity is awesome
    7. Less pressing on the CBs than in 2010 FWC and FIFA 10
    8. Defensive positioning seems to be better

17. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij altijd opvalt in fifa is dat als ik scoor, en je ziet het filmpje van het juichen, dat de verdedigers er altijd eerder bij staan te juichen dan mijn aanvallers. haha die zouden toch van een stuk verder moeten komen.. ( het is maar waar je je druk over maakt haha )

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben verleden jaar voor het eerst overgestapt van PES naar FIFA,maar ik wordt echt doodziek van die onrealistische .kl.. goals die je tegen krijgt!Dus ik ga weer terug naar PES...Als ik online speel tegen gasten die echt Fifa al jaren spelen krijg ik continue afstandschoten van 40 meter om m'n oren...en dan heb ik het nog niet over lobjes...als ze dat er nu eens uitlaten,dan istie zoveel beter!Is daar iets over bekend?
    Ik wordt er gewoon agressief van.Ben je continue in de aanval en mist een berg kansen(ja daar ben ik goed in..het missen van kansen)krijg je ineens 2 afstand patatten om je knoeperd in de bovenhoek!!...pfff

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt niet aan Fifa, dat ligt echt aan jou. Zorg gewoon dat ze niet kunnen schieten. Het is best realistisch als er eens een afstandschot in vliegt. Als er een verdediger voor je keeper staat ziet hij de bal niet aankomen.

20. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ik ken het,elke bal die over de grond geschoten word gaat er ook bijna altijd in, en dan nog is die corners die iedereen bij de eerste paal geeft omdat je daar standaard kan koppen.

Maar het ergste vind ik toch wel het pingpongen,aftrap nemen en dan maar ping-pong passen tussen 2 spitsen, en dan nog overal door heen komen ook.
    dat is pas onrealistisch!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina