Word bijna eng hoe vaak ik het met je eens ben
.
Unreal mag van mij al lang freeware zijn, en als het even kan de remake van Unreal. Die te spelen was via UT99 als UTMX ofzo, weet niet meer precies hoe het heette maar het komt er op neer dat ik via UT99 een versie speelde van Unreal die je met meerdere in co-op kon spelen en de textures een flinke update hadden gekregen
Unreal is voor mij gewoon First Person Shooter ervaring numero uno. Het begin vond wel interessant, in de gevangenis. Even later zat ik echter van
, dan kom je buiten en zie je zo'n groot gebied. Schitterend, iets voor Unreal hadden m'n ouders juist een nieuwe pc gekocht dus 't was genieten met alle toeters en bellen.
Unreal 2, zoooo jammer, voor mij de grootste flop in de hele unreal/ UT serie als we die even samen nemen. Het begon al met de grafische look, de wapens etc. Soort plastic fantastic achtig iets ofzo, en dan schoot alles ook nog eens gaar. Verplichte gesprekken die moesten worden gevoerd. Gevechten die raar aanvoelden, het was gewoon nogal knudde allemaal. Heb het spel dan ook niet langer dan 2 uur kunnen spelen.
Klik om te vergroten...