jongens van de vorige pagina jullie halen iets door elkaar: MB(MegaByte) = 8 x Mb(Megabit) 1 byte = 8 bits welk spel host je dan als ik vragen mag ?
Hmm.. *jaloerst op snelheden die hier vaak voorbij komen. Maar gelukkig lukt het nog prima om met mijn 18Mbit lijntje van Telfort maandelijks een hoop te kunnen downloaden. Vorige maand down de 1.3TB aangetikt, 't blijven leuke statistieken.. BitMeter is wel leuke tool om je geschiedenis bij te houden daarbij.
Heb geen bericht gehad van Ziggo dat de snelheid wordt verhoogd naar 120/10. Ik wilde me voor de verhoging eerst nog een nieuwe Switch kopen omdat ik bang was dat de oude 120Mbps niet zou halen. Geen bericht is blijkbaar goed bericht want de oude switch werkt perfect tot 120Mbps.
tjoo, weet niet of dat ik in de juiste thread zit maar goed... wat is eigenlijk het beste om te gebruiken? owhja ik heb Windowns Vista weet niet of dat het wat uitmaakt. Mozilla Firefox Internet Explorer Apple Safari welke?
Ik haal de beste download snelheid met Chroom ! Ik heb zelf een Mac en gebruik de meeste tijd automatisch Safari.
Is ook puur wat je gewend bent en wat je het makkelijkst vind. Ik gebruik nu een tijdje Chrome, maar heb ook lang Firefox gebruikt. Ze zijn sowieso beter dan Explorer
Volgende week even opzoek naar een nieuwe Switch. Mac > Switch > Extreme. Mac > Extreme. De snelheid via de Switch schommelt tussen de 70Mbps en 80Mbps. Ook komt de snelheid heel langzaam opgang.