[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik zeg dat het classics zijn en je ze daarom gezien moet hebben. ;)
    Ninja Scroll is ook niet echt goed, zelfde geval als Akira.
    Jin-Roh is cool omdat de Killzone mannetjes erop gebaseerd zijn, maar voor de rest vond ik die ook niet echt geweldig.

    En dan zie ik niet eens Grave Of The Fireflies in je rijtje? :eek:
    Tsja, Studio Ghibli films zijn gewoon geniaal.

    Maarja, ga nou eens Castle Of Cagliostro kijken! Er is ondertussen zelfs een blu-ray/720p versie van te krijgen. :+
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ga ik die kijken! Grave of the Fireflies was heel aardig, maar ik ben niet zo van de realistische anime's :)
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Ninja Scroll is awesome, de film is oké maar de serie is echt top
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Are you serious??
    Oke tuurlijk heb je een eigen mening maar de film is echt velen malen beter dan de serie...imo...
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Die opa is echt hilarisch:lol::lol:
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand die GetBackers al heeft afgekeken of al redelijk ver is? Heb nu 10 eps gezien en vind het nog niet boeiend genoeg. Er is wel wat humor, maar de actie is niet zo heel vet, de personages zijn ietwat stom tot nu en een verhaal zit er ook nog niet echt in. Veranderd dat later? Anders blijf ik niet nog 41 eps kijken.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is al een aantal jaar geleden en inderdaad de serie komt behoorlijk traag op gang van wat ik mij herinner. De eerste episodes zijn voornamelijk een klusje hier en een klusje daar, dus niet echt een rode draad. Gelukkig komt dit wel in de latere afleveringen en begint zich echt een verhaal te ontvouwen, de eerdere episodes kan je denk ik ook meer opvatten als een introductie...

    Serie is niet de beste maar ik vond het leuk genoeg om al die afleveringen uit te kijken:+
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    [​IMG]

    Ik zit nu Planetes te kijken, die kennen jullie vast wel. Behoorlijk realistische afbeelding van leven in de ruimte rond 2075. Ruimteschroot is een groot gevaar geworden voor ruimtevaart en de anime volgt een schroot opruim divisie binnen een bedrijf. Deze divisies zijn altijd de afvoerputjes van elk bedrijf, alle incapabele mensen werken daar en ze hebben een heel klein budget omdat ze geen geld opleveren met schroot.

    Ben bij aflevering 10 en het verhaal schijnt vanaf dan pas echt te beginnen, maar vind het tot nu toe een prachtige anime.
     
  9. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over One Piece, weet iemand een goede fansub? Ik heb tot nu toe steeds de episodes van Nakama fansubs gedownload, maar na episode 414 is er een gat van 30 episodes ofzo, die ze nog niet gesubbed hebben.

    Weet iemand voor zo lang een alternatief?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow die ziet er vet uit! Ik ga direct even op zoek

    @Wouw: ben hem nu zelf ook aan het kijken, ben nu bij 6 en is idd mwoah

    Ik ben ook begonnen met Nabari no Ou

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nabari_no_Ou

    tot nu toe erg vermakelijke ninja-anime in de huidige tijd
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de anime afgekeken. Verwacht niet teveel Naruto-achtige dingen met rasengans, maar ik vond het zeker geen straf de hele anime te kijken. Veel plezier alvast ;D.
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het is echt een aanrader, je ziet dat ze heel veel aandacht aan detail besteed hebben. Het sfeertje in de ruimte zetten ze ook perfect neer. Wat het ook extra leuk maakt is dat het van die semi sci-fi is. Veel dingen zijn gewoon een beetje zoals we ze nu kennen over de ruimte, en dat is gewoon tof.

    Wel in HD binnen halen, is het waard :)
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb GetBackers gepauzeerd en ben maar begonnen aan Naruto. Ben in 'e'en nachtje tot ep 9 gekomen en vind het op zich wel tof. Zit best veel humor in en toffe actie, maar tot nu is het nog niet zo epic als mensen me verteld hebben (wat logisch is, tis net begonnen).

    Edit://

    Ik erger me trouwens nu al aan die rozerharige bitch, volgens mij wordt dat later in de serie net zo'n irritant schreeuwend en nutteloos aanhangels als Inoue in Bleach is.

    En die introsong is best vet.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  14. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.yibis.com/index.php?PHPSESSID=973gd5urogclect064bnciokt3;wwwRedirect

    Beste subs voor One Piece naar mijn bescheiden mening, enige nadeel is dat ze redelijk traag zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog nooit naruto gezien? :eek:

    1 ding: skip de fillers! Is vanaf 138 oid
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Sakura is inderdaad irritant en dat blijft zo heel serie. Maar serie wordt inderdaad nog vet(ter), met als, voor mij dan toch, hoogtepunten het eindgevecht van de arc waarin je nu zit of bijna zit en natuurlijk het allerlaatste gevecht. Oh, het gevecht dat een grote DBZ feeling heeft is ook zeer vet.


    136 om WOUW5 40min marteling te besparen.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nou, hij moet 1 filler wel gaan kijken, die met de indringers in Konoha die zich voordoen als bepaalde personen. Dat is echt een van de geniaalste afleveringen. :lol:
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die arc kan ik me niet voor de geest halen en ik heb alle fillers van de (gewone) Naruto gekeken :F:. Was die arc gewoon tussen de kanon geduwt of in de verkrachting na de kanon?
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond het altijd zo lame klinken. Ook omdat zo'n gozertje die bij me in de 3e zat het keek en echt de grootste loser was die ik ooit heb gekend.:+

    En kan ik ergens dan een lijstje vinden met welke afleveringen allemaal fillers zijn?
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    In Shippuden valt het toch wel mee? In de manga was ze wel weer irritant bezig.
    Naar Sasuke in haar eentje, doen! :)

    Trouwens sommige fillers zijn wel leuk om te kijken hoor, als ze bijvoorbeeld zelf ramen moeten maken. Ik zou gewoon fillers kijken, soms heb je het niet eens door. Als je echt begint te merken dat je aan een filler begonnen bent kun je die altijd nog skippen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010

Deel Deze Pagina