Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zoals ik al zei doet hij een paar interessante uitspraken ( zie quote in mijn post van 12,27 uur ).
    Wat het probleem met de rest van het interview is, is niet wat Jon Murphy zegt, maar de vragen van de interviewer. Sommige vragen zijn niet eens vragen, zie de eerste vraag. Dat is gewoon een statement.
    De 'troep', zoals jij het noemt komt dus meer van de interviewer. Murphy moet op sommige momenten gedacht hebben "wat moet ik daar nou mee" en dat kon je merken aan zijn antwoorden ( zie bijvoorbeeld bij vraag 4 ).

2. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sja achja, ze willen sowieso niet al te veel info kwijt nog. Dat zal volgende maand wel doorlekken.

Dat wordt dus eerst FIFA halen en daarna PES, 1 jaar met 1 spel kan niet dus dat wordt mooi afwisselen.

Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als jij zo graag hier wil roepen dat je naar FIFA gaat, dan zullen we je niet tegenhouden en dan ga je lekker maar. De reactietijd is trouwens helemaal gefixed.

Je hebt je post al gewijzigd, zie ik :D

4. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    het lijkt er steeds meer en meer op dat het goed gaat worden.

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet goed maar wel veel beter...

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wèl goed en dus veel beter ;)

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop voor de PES fans dat er niet teveel kinderziektes in zullen zitten. zoals bij fifa 08, ea heeft die fifa eigenlijk ook in 09, 10 en nu in 11 pas geoptimaliseerd, dus kinderziektes zullen er altijd inzitten denk ik.

iets zoals het lobje van fifa 10 zal straks in PES ookwel opduiken ;)

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit vind ik een beetje lachwekkend hoor Han.

Als mijn hoogste prioriteit online is, dan zorg ik in ieder geval dat dat gefixed is.

En idd, die Jon die vertrouw ik ook voor geen ene meter.

Waar komt deze post ineens vandaan Han? Ben je zo positief dat je oude fouten nog goed gaat praten? ''Seabass kon dat makkelijk zeggen omdat ie ''ons'' maar 1 keer per jaar zag.'' Wat een onzin zeg, haha.

Ik hoop echt dat het een goede game is, en heb er best vertrouwen in, alhoewel ik al weer vele dingen heb gezien die me niet aan staan, maar goed niet 1 game is perfect. Maar laten we niet vergeten dat we wel degelijk al 3 jaar zijn voorgelogen en bedrogen.

Door Jon, door Seabass en door Adam Hitler en zijn capo's.

Geen mooipraterij nu he. Helder blijven nu d-day naderd, ;-).

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan ben jij zeker nooit goed geweest in teksten interpreteren :D
    Als jij jezelf als hoogste prioriteit stelt om, pakweg, professor te worden, denk je dat het dan ook gelijk wordt?
    Ze kunnen bij Konami wel meer hoge prioriteiten stellen, maar als het niet binnen hun mogelijkheden ligt om het ook echt gefixed te krijgen in dat jaar, dan lukt het niet, hoge prioriteiten of niet...

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk het niet, dat soort dingen hebben eigenlijk nooit in PES gezeten omdat het minder scripted is dan FIFA.

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    :+ PES is natuurlijk ook scripted, minder...kan zijn maar ook PES is natuurlijk ook scripted.

Je vergeet dat Seabass hier een totale nieuwe game aan het neerzetten is, er zullen vast wel foutjes straks als je hem door en door hebt gespeeld ;)
    Je ken namelijk niet in 1 jaar een perfecte game bouwen, dat zal volgend jaar en het jaar daarna komen.

Ben echt benieuwd hoezeer PES straks baanbrekend is, want dan ben ik benieuwd wat FIFA daar volgend jaar weer tegenover gaat zetten.

ofwel: Laat PES maar zo goed mogelijk worden, dan wordt fifa volgend jaar ook nog beter :p

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blablablabla, online was gewoon kut en is nooit een prioriteit geweest.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zal maar niet verder discussieren met jou, dat is zinloos.

14. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PES hoeft van mij dit jaar niet perfect te zijn.
    Aangezien ze de game van grond af aan opnieuw opgebouwd hebben kun je er vergif op innemen dat er fouten in zitten.
    De weg die ze nu ingeslagen hebben kan ik wel waarderen.
    Heb nu de Master League Online Beta mogen testen en ondanks dat er een aantal zaken in zitten die verbeterd moeten worden voelt het wel erg goed aan.
    Ik speel ook nog steeds FIFA 10 maar PES richt zich echt meer op voetbalinzicht in combinatie met skills en geeft mij veel meer voldoening dan wanneer ik weer 'ns een standaard kap en draai goal maak met Messi.
    Fifa Clubs was een revolutie 2 jaar geleden maar ik wil nu weer terug naar kunde en inzicht en heb geen zin om me te storen aan gebrek aan voetbalinzicht van mede clubbers....:p

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, waar slaat dat nou op? Discussie over wat? Over die mooipraterij van jou?

Jij komt toch met onzin aan zetten?

Hier, dit is toch gewoon lachwekkend of niet?

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als je zijn verhaal af doet met blablabla is het logisch dat hij niet met je wil discussiëren? Een beetje inhoud en respect in een post mag wel, ook al werd je (met de meeste pessers denk ik) helemaal gek van de matige games die Konami maakte. Je hebt wel een beetje gelijk dat je beter niet al te enthousiast kan worden door beloftes gemaakt door de makers aangezien de kans heel groot is dat je weer teleurgesteld word.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over pes en uitspraken van Seabass.

Als je dan aan komt met een vergelijking met proffessoren, dan vind ik dat blablabla. Heeft niks met geen respect tonen te maken.

Ik kan ook wel zeggen dat ik Han nooit tegen kom, moet ik dan zijn uitspraken ook maar met een korreltje zout nemen?

Laat ik dat maar doen, dan is deze ''discussie'' weer voorbij.

--------

Over 2 weken de demo denk ik. Ik kan niet meer wachten. Alleen ik lees steeds meer lagverhalen, ook een steeds heftiger wordende reactie van de capo's dat de beta een old build was en niet specifiek over het online testen ging maar over de game mode (lijkt me realistisch). Laten we hopen dat ze deze keer gelijk krijgen.

18. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Han die discussie is inderdaad zinloos...

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Als online crap word laat ik hem wederom lekker liggen.
    En wat seabass vorig jaar zei dat online de hoogste prioriteit had kan je iid op verschillende manieren interpreteren. Je kan wel je vraagtekens zetten bij de kunde van een gamesbedrijf als ze na 3 jaar nog steeds geen fatsoenlijke online omgeving kunnen opzetten, zelfs niet als het hun hoogste prioriteit is.
    En wat verwacht je anders van Jon Murphy. Die zal nooit negatief antwoorden over Konami. Denk je echt dat hij zal zeggen dat online niet optimaal werkt, dat zou namelijk zwaar negatieve publiciteit zijn. Hij is community manager(lees PR mannetje) Dus zijn doel is om een goed imago van Konami bij ons te creëren.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Idd, die hele 'PR' afdeling, Jon incluis, is voor mij 1 groot lachertje. Ik wacht wel tot de game echt te spelen is voordat ik oordeel kan vellen.
    Footies zijn echt de allermoeilijkste games om te reviewen. Het is lastig om de 'feeling' die je hebt tijdens het spelen proberen over te brengen naar je lezers dmv woorden. Daarom zijn demo's bij FIFA/PES belangrijker dan bv bij Mafia.

Deel Deze Pagina