Weet je waar paradise falls is? als dat het geval is moet je gewoon onder de trap kijken bij die pooier (weet z'n naam niet meer). Old olney ken ik niet.
Spoiler Die bij Old Olney liggen niet in de stad. Volgens mij ten (zuid)westen van de stad is er een benzinestation en een (snel)weg, waar zo'n Nuka Cola truck is gecrashed. Daar zitten die flessen in.
Heb een guide van 500 pagina's thuis liggen. Als het daar niet in staat, dan ook niet op wiki. @ Anderen: Bedankt, zal ff kijken. Edit: Alles opgehaald, bedankt. Alleen bij die truck heeft nooit wat gelegen Modder. Bij mij niet althans.
Heb Fallout 3 al een tijdje te liggen, maar ik ga heel de tijd dood en heb heel de tijd kogels en geld te kort Kan iemand uitleggen wat ik fout kan doen?
Bij alles wat je tegenkomt: VATS gebruiken. Scheelt je een hele lading aan ammo, en doordat je enemies sneller dood hebt wordt je minder snel geraakt.
Ach op een gegeven moment heb je meer dan genoeg caps en zoveel doe je er niet mee . Ik gebruik met name gevonden wapens en de koelkast waarin ik alles elke keer drop als ik te veel heb. En voor die quest ha dje je eigenlijk niet hoeven haasten, langzaam kom ik nu boven de 40 uit, dus zal ik wel een keer langsgaan. Maar het spel is groot genoeg om alles te doen wat je wilt
Precies. Ik hoef nu alleen nog maar Reilly's Rangers en dan heb ik op Stricktly Buisiness ofzo alle gewone quests gehad qua achievements. SB haal ik toch niet meer omdat ik het gebied waar de quest begint heb uitgemoord, op de slaven na. Hier na verder met DLC denk ik, maar heb ook weer Ace Combat binnen waar ik vorig jaar zo'n beetje alle DLC van heb gekocht.
Die gast heeft ook een special sawed-off shotgun (kneekapper). Die kan je dan nog van hem pakken als je er behoefte aan hebt.
Ik vond de trerrible shotgun ook prima eerst (van de republic of dave in het noord oostelijkste puntje), maar hoe verder je komt hoe ineffectiever die wordt (klote albino radscorpions). Reilly's Rangers was ook een leuke!! Ik zit te twijfelen of ik nu al die mensen moet enslaven e. Die laatste had ik wel enslaved aangezien die hommel op mij ging schieten ergens in het begin van het spel. Verdien je het
Terrible Shotgun haal je op in Evergreen Mills. In The Republic of Dave kan je de Ol' Painless vinden
Ik ook, Lincolns repeater en de Blackhawk en een small arms van 100. Daarmee krijg je zelfs Deathclaw met 1 headshot dood