[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    spoiler tags ? voor diegene die hem misschien gaan kijken ?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Crazy Heart

    Vandaag eens bekeken.. Afgezien van het uitstekende acteerwerk van Bridges en de leuke country, verder eigenlijk geen noemenswaardige film. Tempo begint er halverwege een beetej uit te lopen, en verhaal is niet hoogstaand.. Leuk voor de zondagmiddag/

    6,8/10
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet mee eens, de eerste film is echt prachtig. Zeker als je extended edition hebt, DVD1.2 is echt fenomenaal.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ah joh dat soort opmerkingen neem je toch niet serieus? De LOTR trilogie is geweldig. Natuurlijk zijn er mensen die het niks vinden, maar dat heeft dan met hun smaak te maken en niet met de films zelf.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik vond alleen battle of Helm's Deep vet, verder vond ik LotR niet legendarisch goed ofzo.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik destijds wel , was er helemaal weg van. Maar dat komt ook omdat ik die boeken zo geweldig vind.

    Ik moet wel zeggen dat ik LOTR niet zo geweldig naar Bluray vind vertalen. Op 1 of andere manier wordt het er niet veel beter van dan wanneer je de DVD kijkt met een goede upscaler

    edit:// kan er iemand naast The Mummy en National Treasure nog wat meer (enigzins recente) Indiana Jones achtige avonturenfilms noemen?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hurt Locker, The

    Ik snap werkelijk niet waarom deze film een Oscar heeft gewonnen. De film boeide me totaal niet, heb hem zelfs na een uur uitgezet. Het kon me niet meer schelen.

    De film gaat over een Explosieven Unit die in Irak bommen deactiveert.

    Weg een uur en 30 euro die ik heb uitgegeven aan de Koreaanse blu-ray steelbook.

    Voor zijn genre : 6/10
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? Ik vond hem op het ietwat te amerikaanse en positieve einde na wel sterk.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Na zo goed is die idd niet.. Het hangt een beetje als losse flodders aan elkaar. Er zitten zeker wel spannende momenten in, maar met het hele bombsquad thema hadden ze wel een iets beter verhaal kunnen maken.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond die ook niet heel bijzonder. De Sniper scene is wel bruut, maar dat is ook zo'n beetje het enige wat is blijven hangen.
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Wellicht Fool's Gold.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm dat lijkt me dan weer niks, maar doet me wel denken aan Sahara waar die kerel ook in zat :) Dat is meer het genre wat ik bedoel.
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind zelf fool's gold wel vergelijkbaar met sahara. En het is echt wel een leuke film.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Okay, ik zal eens gaan kijken. Op het eerste gezicht leek het op IMDB meer een romcom
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja beetje romantiek zit er wel in, maar dat valt erg mee in de film. Ben zelf ook niet van de romcom's maar dit vind ik een erg leuke film.

    En Kate Hudson is niet vervelend om naar te kijken :+.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kate Hudson is zeker wel vervelend om naar te kijken.

    Let me explain:

    Ze is zo plat als een muismat aan dr voorkant dat ze op een hensen-broertje lijkt.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Haha nee joh dat is een heel ander genre?! :F:
    Fool's Gold is een romantische komedie, en heeft totaal niets te maken met een adventure zoals dat in de Indie films te zien is :lol:

    Ik heb net ff Men Stare at Goats gekeken.. Wat een kutfilm!
    Kan me niet bedenken waarom mannen als Clooney en Spacey in zo'n film spelen.
    3/10!
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af waarom je nog een voldoende geeft voor een film die je niet eens hebt af willen kijken? 8) Vond hem zelf wel goed trouwens, sterke acteerprestaties en ik vond het weer eens wat anders dan de Hollywood-manier van films maken. Er zat geen climax in ofzo of echt karakterontwikkeling, maar het was gewoon echt een kijkje in het werk van die mensen daar.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging once upon a time in the west kijken, na 45min uitgezet
    was welgeteld 5x in slaap gevallen :D


    maar ik vond het totaal niet realistisch .. je zou denken dat ze daar serieus bezig zijn, maar ik vond dat ze maar beetje liepen te kloten. (headset afdoen enzo)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Keek je hem na 24 uur wakker zijn ofzo? 8)

    Anyway, vandaag de laatste van de trilogie gekeken:


    The Good, The Bad and The Ugly


    Bij iedereen, zelfs al hebben ze deze film niet gezien is (een gedeelte van) de muziek bekend. Het welbekende deuntje dat men associeert met het begrip western komt uit deze film. Verder is het een lekkere prequel op de eerste twee films uit de trilogie. Wat wel een beetje raar is, is het feit dat Lee Van Cleef hier doodgaat en later in de trilogie toch weer iemand anders speelt. :+ Maar alles kan in de Leone films, aangezien ook anderen in meer dan een van de films spelen, zoals de begrafenisondernemer die in deze film in het leger zit.
    Toch, en ik weet dat ik hier weer een discussie uit ga halen, blijft mijn favoriet de andere welbekende Leone western. Waar deze trilogie meer op de echte westeractie en avontuur zijn gebaseerd is die laatste juist meer een drama in westernsetting. Voor mij ligt de keuze welke ik op zou zetten puur aan de mood waarin ik ben, want soms wil je avontuur en soms toch wat anders.

    9.5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina