[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nog ff een tip als je de DLC hebt gekocht, met deze week's Mutation "Last Man On Earth" is het stukken makkelijker om alles op Expert uit te spelen.
    Er zijn geen Common Infected en enkel Spitters, Hunters, Chargers, Jockeys en Tanks die je in je eentje moet killen. Zolang je maar een Molotov, FireBullets of een benzine tank hebt zijn tanks ook niet al te moeilijk. Tactical Shotgun (SPAS) en Magnum vond ik het fijnst werken, zoiezo iets om hunters makkelijk te killen en smoker tongen door te schieten.

Heb zelf 2 chapters gedaan op Expert en het is toch vrij gemakkelijk te doen zo, dus als je deze wilt, sla je slag!

Natuurlijk had de echte man deze al hiervoor :+

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk, echt niet.. Jij bent gewoon vet goed in Left 4 Dead. Ik heb zelfs met de "glitch" van eerste paar chapters op easy en de laatste op expert problemen. Dit is de reden dat ik bij L4d1 & L4d2 gewoon nog niet de expert achievements heb. Je wordt gewoon zwaar verkracht door infected die ontiegelijk veel damage doen.

Ik vind ook dat de besturing net niet goed genoeg is voor expert. Als het op snel reageren aan komt etc dan sta ik mijn mannetje in Quake 3 of UT99, maar bij L4d op de console is het echt.. Wtfffffff en voor je het weet lig je dus al gewond op de grond.

Maarja aankomende week nog maar eens proberen..

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het idee van expert is dus niet geraakt te worden door de common infect, dat is niet eens zo heel lastig als je meleeëd en in hoekjes gaat staan tijdens hordes. Beetje slim spelen en een redelijk team kom je er wel.

Heb trouwens ook al die experts eerst op de cheesy manier gedaan, maar heb inmiddels wel elke campaign een paar keer gecomplete op expert. Blijft gewoon leuk om te doen.

Wat is er mis met de besturing dan? Vind die juist beter dan andere spellen werken omdat je met (LB) in een keer 180 graden kan draaien waardoor je dus veel sneller bent. Of ff springen 2x (LB) , dan draai je in de lucht en kun je zien wat er achter je gebeurt zonder snelheid te verliezen.

Mja je hebt tot Vrijdag avond om alles ff door te lopen, zowiezo kun je die WING AND PRAYER, BRIDGE OVER TREBLED SLAUGHER, VIOLENCE IN SILENCE en SOB STORY echt super makkelijk halen nu.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, practise makes perfect i guess. Het op de besturing afschuiven is natuurlijk ook niet goed. Ik ga aankomende week gewoon weer aan de slag:)

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt system link, ik kan het niet helemaal vinden in het menu :confused:

6. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Co-Op Campaign -> Play With Friends -> Create New Game -> Permissions = System Link Game.

Succes ;)

8. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt:)

Ik zie zoiets dan toch weer over het hoofd8)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Voor degene die de Expert achievements nog moeten halen, er is nu een Mutation dat je oneindig M60 hebt en al standaard een magnum.

Dusssch...grijp je kans!

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, klinkt goed :D maar eens proberen dan\o/

Edit:
    ----------
    + a dream come true, een hele campaign met een M60 schieten op zombies met oneindig veel kogels, voelt aan alsof je cheat!
    -: laat je niet misleiden voor campaigns op expert, het is niet iets dat je even in 10 minuten haalt. Zeker een uur per campaign. Was net bij de 3de chapter gekomen van de eerste campaign... loopt de xbox vast -_-

Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit spel slecht geworden zeg,

Campaign uitgespeeld op expert, maar het is niet genoteerd als dat ik één van de vijf heb uitgespeeld. Andere campaign op easy, loopt het spel vast, vlak voor de laatste chapter:F:

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ligt toch echt aan jouw x-bak, mijn xbox is wel geteld 3 keer vastgelopen in circla 400 uur L4D :)

Mja als je hulp nodig hebt moet je maar ff messagen oid, sowieso ga ik wel ff van die arcade glitch gebruik maken vandaag, gratiesh gamesss

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, mijn xbox is maar een paar maanden oud. Andere spellen lopen soepel, ook nog de demo van Maffia 2 gedaan die volgens sommigen veel last zou hebben van frame drops. Die heb ik niet gehad, of nauwelijks zichtbaar.

L4D2 Disc is in hele goede staat.
    En in korte tijd 3 dingen:
    1) 4 chaps op easy, vote naar lobby, daar expert, laatste level op expert en hij geeft geen melding dat ik het op expert heb gehaald
    2) gisteravond, eerste 3 chaps, campaign 1 op expert gehaald, hij laad chap 4 van campaign 1 en de xbox loopt vast
    :cool: online game (mutation), eerste 4 chaps gaan goed, hij laat chap 5 en ineens ben ik in de lobby terug gezet...

Maar bedankt voor je aanbod :)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Van 1 is niet zo heel gek, aangezien je zelf er wel uit moet gaan anders telt het niet ;)

2 3 4 heb ik om eerlijk te zijn nog nooit last van gehad :+

15. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het soms een ntsc versie? die zijn niet altijd 100% heb ook eens een ntsc-j versie gehad die gewoon altijd na ongeveer een uur vastliep.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij gewoon pal..

17. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die dit spel nog graag willen spelen co-up mogen mij wel toevoegen. Gisteren gehaald maar wordt weinig gesproken tegen je online. Dus je hebt weinig aan andere.

Lijkt me leuk om chapters met mensen van hier te halen:).

18. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze game maar weer eens oppakken. Alleen kan ik de volgende weken niet i.v.m. introducties.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Over de nieuwe DLC.
    http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/101&ch=4&sd=0?ep=101&ch=4&sd=0

-Dezelfde DLC komt voor zowel L4D1 als L4D2 (of dat ook voor xbox geld is niet duidelijk)
    -L4D1 Cast speelbaar in L4D2
    -No Mercy voor L4D2 (woot!)
    -Je zult moeten kiezen wie er doodgaat in de finale
    -iig grotendeels s'nachts
    -Waarschijnlijk ergens in oktober
    -Niks over nieuwe wapens, helaasch
    -Er komt een 150 pagina grote web-comic die de aanloop naar L4D1 gaan uitleggen.
    -Komt ergens in October

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  20. koennn

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina