[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow.. Ik heb de game uitgespeeld maar nog nooit een Deathclaw gezien. Misschien moet ik hem toch maar oppakken en voor de laatste missie wat gaan rondlopen en andere quests doen. Maar dan voelt het toch anders.. aangezien ik al de game heb uitgespeeld.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet niet denken dat als je de main quest uit hebt alles wel zon beetje gezien hebt. Ik zou op zn minst nog ff alle sidequests die een acievement hebben (de grotere) doen, daar zitten echt hele leuke tussen.

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je alleen de Main Quest doet, je maar de helft (waarschijnlijk minder) van het spel ziet.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha, dat heb ik niet gedaan. Er zijn denk ik nog 7-8 'grote' side-quests over met een achievement. Maar toen ik de game had uitgespeeld vond ik het jammer dat het zo snel was gegaan, had het eigenlijk nog niet verwacht.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ligt ook aan je lvl. Als je puur de storyline doet dan zul je weinig exp hebben en ook geen sterke vijanden tegenkomen.

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik viond de mainquest ook relatief kort (voor een RPG) maar als je alle side quests (die overigens bijna allemaal ook erg leuk zijn) gaat doen, kwam ik uit op ongeveer 50 uur.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En als je dan daarnaast nog alle kleine mini quests en events wilt doen en alle locaties wil bezoeken kom je makkelijk aan 100 uur

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sowieso ben je een flapdrol wanneer je alleen de mainquest doet. De mainquest is zo saai mogelijk gemaakt zodat je gaat afdwalen.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat idee heb je soms wel ja :+

Maar aan de andere kant is het spel er niet heel goed in om je alle interessante sidequests te laten vinden. Je moet echt gaan dwalen en zoeken en ik kan me me best voorstellen dat er mensen zijn die vooral achter hun objective aanlopen en dus nog niet eens de helft van de game te zien krijgen.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar heb ik de CE Guide van 496 pagina's met hardcover voor. :+

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd de beste manier, maar naar mijn mening was Oblivion er een stuk beter in om de speler te laten zien wat er allemaal te doen was in de wereld.

12. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Deathclaws kun je al tegenkomen zodra je de Vault uit stapt :thumbs:

Het vinden van de sidequests was inderdaad óf makkelijk óf lastig. Het duurde bijvoorbeeld gigantisch lang voordat ik bij dat huisje van Agatha kwam en die quest kreeg - maar The Replicated Man bv. die kan je van zó veel mensen/objecten krijgen.

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0

14. Forty

Forty Guest

Je hebt ook veel mensen die bij bijv. Agatha zeggen dat ze raar is ofzo en bij die nuka cola challenge zo'n verkoper die nuka cola quantem verkoopt zegt dat dat wijf er heel veel voor over zou hebben.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt een punt gemaakt. Bij Oblivion vond ik het ook veel leuker dingen zelf te ontdekken dan in Fallout 3. Kleuren waren er veel meer en ik hou ook meer van sprookjes dan van nucleaire shitshop. :+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ik heb het juist andersom, want de wereld van Fallout 3 is gewoon awesome gemaakt. _O_

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad! _O_

Daarbij, wat is er in Oblivion te ontdekken na meer dan tien uur speeltijd? Echt helemaal niets. Tuurlijk je komt wat Quests tegen en er zitten nog een paar echt originele bij, maar voor de rest is het allemaal hetzelfde. Ook de omgevingen, de grotten en kastelen, alles.
    In Fallout 3 daarentegen is er zó veel te doen, te vinden en te ontdekken.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Zo is Yellow vast nog nooit in Oasis geweest. ;)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Of Point Lookout_O_

20. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Of dat ene stadje waar ze
    mensen eten8)

Deel Deze Pagina